loading...
download 4 pc
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 2683 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

درود دوستان . بازی Resident Evil 6 حدود ۱ هفته ای میشه که منتشر شده اما دارای باگهای بسیار زیادی هستش بهمین خاطر آپدیت کم حجمی توسط Reloaded برای بازی Resident Evil 6 کرک ومنتشر شده که باگهای بازی رو برطرف میکنه. ما هم این آپدیت رو برای شما آپلود کردیم تا بتونید با خیال راحت و بدون مشکل بازی Resident Evil6 رو اتمام کنید این شما و این RESIDENT EVIL 6 UPDATE 1-RELOADED

resident_evil6up

admin بازدید : 732 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

۲KGAMES امروز DLC جدیدی برای عنوان محبوب و موفق خود یعنی BioShock Infinite با نام Burial at Sea که شامل دو قسمت می شود معرفی نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید ادامه مطلب را دنبال نمایید .

bioshock_infinite_burial_at_sea_episode_1_0008-pc-games

admin بازدید : 896 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

امروز ، آپدیت شماره دوم بازی جدید و بسیار محبوب Assassin's Creed : Brotherhood عرضه شد. در این آپدیت تغییراتی در بخش Single Player و Multiplayer ایجاد شده است که می توان به مواردی همچون برطرف کردن مشکل ذخیره سازی بازی و تغییرات تنظیمات بازی در هنگامی که نام کاربری ویندوز شما با نامی غیر از اسامی انگلیسی باشد ، برطرف سازی مشکل اضافه کردن اسامی دوستانی که در اسم خود نقطه (.) دارند ، تغییر پورت برای انجام بازی در بخش مولتی پلیر از ۱۰۰۰ به ۷۹۱۷ به دلیل اینکه برخی از شرکتها ، پورت بازی را بسته بودند. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را از وبسایت دانلودها به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

brotherhood cover آپدیت دوم بازی Assassins Creed Brotherhood Update v1.02

admin بازدید : 1113 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

با اولین آپدیت بازی The Incredible Adventures of Van Helsing در خدمتتون هستم . همانطور که می دونید این بازی نیز مثل بازی های دیگه باگهایی زیادی داشت و به همین خاطر امروز آپدیتی از سوی RELOADED برای این بازی منتشر شد که با نصب این آپدیت می تونید بیشتر باگهای این بازی رو رفع و بازی بهتر و روان تری داشته باشید . برای دانلود آپدیت به ادامه مطلب مراجعه کنید .

Helsing[1]

admin بازدید : 666 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

درود دوستان . امروز صبح چهارمین آپدیت بازی metro Last Light توسط گروه Walmart که جدیدا خیلی فعال شده و آپدیت همه بازیهارو داره کرک میکنه منتشر شد . این آپدیت حدود ۴۰۰ MB حجم داره و باگها ومشکلات بازی رو برطرف میکنه.

برای دانلود آپدیت ۴ بازی Metro Last Light به ادامه مطلب مراجعه کنید . اگه قصد استفاده از آپدیت رو دارید پیشنهاد میکنم از سیوگیمهاتون بک آپ بگیرید تا به مشکل بر نخورید

Metro-Last-Light-logo

admin بازدید : 848 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

امروز صبح اولین آپدیت بازی Remember Me با حجم ۵۰ MB توسط Skidrow  منتشر شد. این آپدیت مشکلات و باگهایی که در اجرای کمبوها و باگهای گرافیکی بازی Remember Me رو برطرف میکنه . برای دانلود اولین آپدیت بازی Remember Me به ادامه مطلب مراجعه کنید

remember-me-wallpaper-in-hd

admin بازدید : 665 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

درود دوستان . صبح امروز اولین آپدیت بازی زیبای Grid 2 توسط گروه Reloaded کرک و منتشر شد . این آپدیت تمامی باگها و مشکلات بازی رو رفع خواهد کرد آپدیت ۱٫۰٫۸۲٫۸۷۰۴ بازی حدود ۶۰ مگابایت حجم داره که ما حجم اونو به ۳۰ مگابایت کاهش دادیم . برای دانلود Update 1.0.82.8704 بازی Grid 2 از لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه کنید

Racedriver-GRID-2-Game-Logo-HD-Image

admin بازدید : 1192 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Crysis 3 چند روزی پیش عرضه شد که با استقبال بی نظیر گیمرهای سرتاسر دنیا روبرو گردید. از ابتدای عرضه ی این بازی چه برای کسانی که بازی را به طور اوریجینال خریداری نموده و همچنین کسانی که به صورت کرک شده بازی را دریافت نموده بودند، مشکلاتی وجود داشت. کمپانی سازنده بازی با ارائه آپدیت بازی، اصلاحاتی را در زمینه باگ های موجود و همچنین مشکلی که در نمایش جزئیات گرافیکی بازی بود برطرف نموده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

crysis3 cover small دانلود آپدیت بازی Crysis 3 با نام Crysis 3 Update v1.1

 

admin بازدید : 1098 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

آپدیت جدید بازی محبوب Resident Evil 6 عرضه شد. در این آپدیت شما می توانید بوسیله ی شخصیت های بازی Left 4 Dead 2 در حالت The Mercenaries: No Mercy به بازی بپردازید. همچنین مشکل Out of memory که در اثر تداخل با برخی از کارت گرافیک ها بود، برطرف شد. تعدادی از مشکلات جزئی نیز برطرف شده است. برای دانلود آپدیت می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Resident.Evil.6.Update.2.REPACK-RELOADED

 

RE6 pc cover small دانلود آپدیت جدید بازی Resident Evil 6: Update 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما درمورد وبسایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 89
  • آی پی امروز : 318
  • آی پی دیروز : 290
  • بازدید امروز : 728
  • باردید دیروز : 1,031
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,759
  • بازدید ماه : 1,759
  • بازدید سال : 206,403
  • بازدید کلی : 2,608,307
  • کدهای اختصاصی