loading...
download 4 pc
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1488 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود تصاویر پس زمینه بسیار زیبا از غروب آفتاب - HD Sunset Wallpaper Pack

مجموعه 117 تصویر زیبا و با کیفیت از غروب آفتاب را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم ، که می توانید از انها برای پس زمینه دسکتاپ خود استفاده کنید. این تصاویر در رزولیشن های متفاوتی گلچین شده اند و شما می توانید با این تصاویر غروب آفتاب را به کامپیوتر خود بیاورید. امیدواریم از دانلود این مجموعه لذت ببرید.

admin بازدید : 589 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰-۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

WallIMW مجموعه 100 والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون Incredible Mixed Walpapers

admin بازدید : 832 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

Cars HD Walpapers – والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

Cars HD Wallpapers S44 مجموعه ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو Cars HD Walpapers

admin بازدید : 812 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع اتومبیل آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.  

 

WallCW مجموعه 55 والپیپر زیبا با موضوع اتومبیل Cars HD Wallpapers

admin بازدید : 938 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا و گرافیکی آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.   

 

WallAB دانلود مجموعه 50 والپیپر زیبا و گرافیکی Abstract HD Wallpapers

admin بازدید : 980 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا با موضوع حیوانات آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.   

 

WallAN 50 والپیپر زیبا با موضوع حیوانات Animals HD Wallpapers

admin بازدید : 568 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۹ والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰-۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.  

 

Mixed4 مجموعه 99 والپیپر تماشایی و جدید Incredible Mixed Wallpapers

admin بازدید : 450 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۸۲ والپیپر تماشایی از دنیای فانتزی تخیلی آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰X1200 آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.   

 

Fantastic مجموعه 82 والپیپر زیبا با موضوع دنیای تخیلی Fantastic World Wallpapers

admin بازدید : 741 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۰ والپیپر زیبا از مکان های دیدنی کشور انگلیس آماده کرده ایم..این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 – 2590X1730 آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.   

 

England مجموعه 90 والپیپر زیبا از کشور انگلیس England HD Wallpapers

admin بازدید : 740 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
Sky-Heavenly bodies


در این پست از وب سایت میهن دانلود  برای شما همراهان مجموعه ای از  والپیپرهای عریض با مضوع آسمان و اجرام آسمانی آماده نموده ایم  . شما همراهان گرامی می توانید  از این تصاویر بسیار زیبا برای تزیین دستکاپ کامپیوتر خود استفاده نمایید. هم اکنون با مراجعه به ادامه مطلب  می توانید این مجموعه با  فرمت JPG  دریافت نمایید .

admin بازدید : 821 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۸ والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰-۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

WallIMW2 98 والپیپر دیدنی با موضوعات گوناگون Incredible Mixed Walpapers

 

admin بازدید : 830 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

بعد از قرار دادن تم بازی Watch Dogs حال نیز تمی جدید از بازی Splinter Cell: Blacklist برایتان آماده دانلود کرده ایم. بازی Splinter Cell: Blacklist که یک اکشن سوم شخص است و شما شخصیتی به نام Sam Fisher را بر عهده دارید بازی Splinter Cell: Blacklist در تاریخ ۲۰ آگوست ( ۲۹ مرداد ماه ۹۲ ) برای کنسول های نسل فعلی و PC منتشر خواهد شد. برای دریافت تم به ادامه مطلب بروید.

splinter_cell_blacklist (11)

admin بازدید : 618 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست با هفتمین پک والپیپر بازیها در خدمتتون هستیم . این پک شامل عکس مناسب برای بک گراند شما با کیفیت HD هست که امیدوارم از اون لذت ببرید. سری والپیپرها هر هفته داخل سایت قرار خواهد گرفت. برای دانلود به ادامه مطلب بروید.prototype-05_001_001_001_001_003_001

admin بازدید : 539 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات حیوانات را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .

 

Animals HD Wallpapers S1 مجموعه ۵۰ والپیپر HD از حیوانات Animals HD Wallpapers

admin بازدید : 546 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

در این ساعت از سایت Mobinigi با  مجموعه والپیپرهای بازی  Splinter Cell Blacklist در خدمت شما عزیزان هستیم. بازی Splinter Cell Blacklist قرار است در ۲۰ آگوست ماه ۲۰۱۳ ( ۲۹ مرداد ماه ۹۲ ) برای Pc و Ps3 و Xbox360 منتشر شود. برای دریافت والپیپرها به ادامه مطلب بروید.

splinter_cell_blacklist (1)

admin بازدید : 935 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۰ والپیپر زیبا با موضوع گیم آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

Game HD Wallpaper مجموعه 40 والپیپر زیبا با موضوع گیم Games HD Wallpapers

admin بازدید : 699 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

LHW مجموعه 50 والپیپر زیبا با موضوع طبیعت Landscapes HD Walpapers

admin بازدید : 967 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

مجموعه بسیار زیبا و دیدنی ۱۰۰ والپیپر با سایز ۱۲۰۰×1600 و با موضوع طبیعت را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. از این تصاویر زیبا می توانید به عنوان تصویر زمینه یا بک گراند استفاده کنید. امیدواریم مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

100 Nature Wallpapers مجموعه بی نظیر 100 والپیپر فوق العاده زیبا از مناظر طبیعی

admin بازدید : 514 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

مجموعه ٧٠ والپپر میکس شده و بسیار زیبا را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ٧٠ والپپر زیبا در سایز ۱۶۰۰×۱۲۰۰-۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

 

70 Beautiful Mixed HD Color HQ Stunning Wallpapers مجموعه ٧٠ والپپر ميكس شده و بسيار زيبا

admin بازدید : 913 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

مجموعه ۵٠ والپپر جدید و زیبا از ترکیب رنگ ها را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۵٠ والپپر زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

 

50 Incredible Best Colorful Art HD Walpapers مجموعه ٥٠ والپپر جديد و زيبا از تركيب رنگ ها

admin بازدید : 621 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

مجموعه زیبا و جذاب ۵۵ والپیپر با سایز ۱۰۲۴×۱۲۸۰ و با موضوع پاییز را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. از این تصاویر زیبا می توانید به عنوان تصویر زمینه یا بکگراند استفاده کنید.

 

55HQ Wall مجموعه 55 والپیپر رنگارنگ بی نظیر

admin بازدید : 590 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

مجموعه زیبا و جذاب ۴۵ والپیپر با سایز ۱۶۰۰×۱۲۰۰ و با موضوع گل های رنگارنگ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. از این تصاویر زیبا می توانید به عنوان تصویر زمینه یا بک گراند استفاده کنید.

 

wonderful colorful flowers مجموعه 45 والپیپر بسیار زیبا از گل های رنگارنگ

admin بازدید : 609 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

مجموعه ۵۵ والپپر بی نظیر از طبیعت را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۵۵ والپپر زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

 

55 Best Amazing Landscapes HD Wallpapers مجموعه ٥٥ والپپر بي نظير از طبيعت

admin بازدید : 1026 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

مجموعه ۵۵ والپپر جدید و زیبا از معماری های جالب را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۵۵ والپپر زیبا در سایز ۱۶۰۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

 

55 Unbelievable Architecture HQ Wallpapers مجموعه ٥٥ والپپر جديد و زيبا از معماري هاي جالب

admin بازدید : 581 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

مجموعه ۵٠ والپپر با کیفیت از جدیدترین خودرو ها را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۵۰ والپپر زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

 

50 Different Unbelievable Mega Cars HD Wallpapers مجموعه ٥٠ والپپر با كيفيت از جديدترين خودرو ها

admin بازدید : 1153 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

مجموعه ۵۵ والپپر جدید و بی نظیر از طبیعت را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۵۵ والپپر زیبا در سایز ۱۶۰۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

 

55 Wonderful Best Landscapes HQ Wallpapers مجموعه ٥٥ والپپر جديد و بي نظير از طبيعت

admin بازدید : 690 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

مجموعه ۸۰ تصویر زمینه با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

80 Beautiful Nature HD Wallpapers مجموعه 80 کاغذ دیواری دیدنی از مناظر طبیعی با کیفیت HD

admin بازدید : 628 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

Cars HD Wallpapers S11 مجموعه ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو Cars HD Walpapers

admin بازدید : 582 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۴ والپیپر زیبا با موضوع تکنولوژی آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

HI Tech HD Wallpapers مجموعه 44 والپیپر زیبا با موضوع تکنولوژی Hi Tech HD Walpapers

admin بازدید : 557 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

با چهارمین پک والپیپر بازیها در خدمتتون هستیم . این پک شامل ۶۰ عکس مناسب و جدید برای بک گراند شما با کیفیت HD هست که امیدوارم از اون لذت ببرید. برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

دوستان مشکل برطرف شد و آماده دانلود است.

016-assassins-creed-4-black-flag-1920x1080

admin بازدید : 919 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

شاهکاری که توسط شرکت Ubisoft در حال ساخت است ، اخبار زیادی در باره ی این بازی شنیده ایم و من امروز والپیپر های جدید و کم یاب این بازی فوق العاده را برای شما اماده کرده ام . برای دانلود والپیپرها به ادامه مطلب بروید. walls_watch_dogs_12_1920x1080

admin بازدید : 933 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

با پنجمین پک والپیپر بازیها در خدمتتون هستیم . این پک شامل ۱۰۲ عکس(والپیپر بازی های : crysis 3 و Assassins creed 4  :black flag و Battlefield 4 و DMC و Bioshock.Infinite و Call of Dutty MW4 است) مناسب  برای بک گراند شما با کیفیت HD هست که امیدوارم از اون لذت ببرید. برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

splinter_cell_blacklist (5)

admin بازدید : 1252 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

در این پست  با ششمین پک والپیپر بازیها در خدمتتون هستیم . این پک شامل ۱۱۸ عکس مناسب برای بک گراند شما با کیفیت HD هست که امیدوارم از اون لذت ببرید. سری والپیپرها هر هفته داخل سایت قرار خواهد گرفت. برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

assassins_creed_4_black_flag-1920x1080_001_002_001_003_002

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما درمورد وبسایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 89
  • آی پی امروز : 304
  • آی پی دیروز : 290
  • بازدید امروز : 704
  • باردید دیروز : 1,031
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,735
  • بازدید ماه : 1,735
  • بازدید سال : 206,379
  • بازدید کلی : 2,608,283
  • کدهای اختصاصی