loading...
download 4 pc
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1328 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

آموزش تبدیل ماشین به IV با Zmodeler

|آموزش بخش چهارم اضافه شد|

فکر کنم تا به امروز تعداد افرادی که از من درخواست تبدیل ماشین به IV رو کرده بودند از مرز 300 نفر هم گذشته باشه! مطمئنا کسانی که مدتی برای این بازی ماشین های مختلفی دانلود و نصب کرده اند به این فکر افتاده اند که چطور می تونن خودشون ماشین مورد علاقه شان را برای این بازی تبدیل کنند؟ به همین خاطر دوست عزیزمون علی دیبا یک آموزش تصویری کامل برای این کار آماده کرده اند که در آن تمام مراحل لازم برای تبدیل و آموزش کار با Zmodeler گفته شده. این آموزش در چند بخش تهیه شده که می توانید هر بخش را به صورت جداگانه دانلود کنید. همینطور در ادامه مطلب می تونید مشاهده کنید که در هر بخش چه چیزهای آموزش داده خواهد شد.

برای دانلود و مشاهده اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

admin بازدید : 810 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

http://mihandownload.com/pic13/saeed/4ruzm.jpg

|دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود|

بازی فوق العاده زیبا و استراتژیک Age of Empires II HD که توسط کمپانی Hidden Path Entertainment برای PC در سال ۲۰۱۳ به صورت HD بازسازی شده است ، سری بازی های Age of Empires از عنوان هایی است که در سبک استراتژی بسیار موفق ظاهر شد و در طی چند سالی که از اولین نسخه آن میگذرد پیشرفت های بسیار چشم گیری داشته است ، شاید یکی از بهترین نسخه های این بازی Age of Empires II بود که کمپانی سازنده آن به تازگی دست به بازسازی آن زد و به صورت کاملا HD و با کیفیت بسیار عالی منتشر نمود ، این بازی قرون وستا , جایی که نژادهای مختلف در حال زندگی و تشکیل حکومت هستند و در صدد فتح کشورهای مختلف هستند را روایت می کند ، این دارای ۱۳ نژاد مختلف از جمله بیریتانیا ، توتن ها ، چینی ها و ژاپنی ها است که هر کدام سلسله و موقعیت های استراتژیک خوشان را دارند . در این بازی شما در ابتدا باید شهر خود را بنا کنید و به ساخت و ساز آن بپردازید و برای حفاظت از جان و مال و مردم کشورتان اقدام به ساخت دیوارهای دفاعی و برجکهای مختلف کنید و سپس اقدام به جمع آوری نیروی انسانی و حیوانی می کنید و یک سپاه قدرتمند تشکیل داده و از اسب ها به عنوان وسایل نقلیه استفاده می کنید و سپس به دشمنان حمله می کنید و غنائم جنگی بدست می آورید ، این بازی را می توانید هم اکنون از سایت میهن دانلود به صورت رایگان دانلود نمایید.

admin بازدید : 807 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (1)

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۵٫۰ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 5.0

admin بازدید : 1703 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

سلام دوستان. امروز قصد داریم اسکین اسلحه M4A1  یا همون زنبوری خودمون رو برای شما در قال یک فایل زیپ قرار دهیم . که شما می توانید آن را براحتی از سرور قدرتمند آپلود باز دانلود نمایید. اسکین اسلحه شکل ، صدا و طریقه دست گرفتن اونو تغییر میده و میشه گفت یه تفنگ جدید جایگزین قبلی میشه. البته روی این اسکین خفه کن نیز موجود می باشد .


دانلود در ادامه مطلب!

admin بازدید : 1175 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۴٫۱ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

PES2013 دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 4.1

admin بازدید : 699 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

MotoGP 13 تمام موتور سواران قانونی، گروه‌های حرفه‌ای همراه با آهنگ‌های زیبا و البته دوچرخه گرد هم آورده است. این بازی عناصر مهمی چون احساسات، مهارت و سرعت و همچنین محرک آدرنالین را در شما در هم می‌آمیزد تا بازیکن را در جهان MotoGP، اینبار متفاوت با دفعات قبل غوطه‌ور سازد. تا اینجا در مورد بازی براتون توضیح دادم، حالا می ریم سر آپدیت این بازی!

دانلود پچ 1.1 بازی MotoGP 13

با استفاده از این آپدیت مطمئن شوید که بازی به درستی و بدون مشکل باگ اجرا خواهد شد و از آخرین امکانات موجود در بازی بهره‌مند شوید.

admin بازدید : 604 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

گیمرها همیشه در جستجوی چیزی جدید برای ایجاد برخی از تغییرات سرگرم‌کننده و جذاب برای صحنه‌ی بازی Grand Theft Auto IV می‌باشند؛ شما می توانید نسخه جدید مود Porsche 911 Turbo 2008 را امتحان کنید. با این افزونه همچنین قادر خواهید بود ماشین جدید پورشه (Porsche) را نیز به بازی اضافه کنید. برای دانلود این افزونه کم حجم و کاربردی و همچنین آموزش نصب آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود افزونه GTA IV با نام Porsche 911 Turbo نسخه 2008

admin بازدید : 1423 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

همواره پس از عرضه ی هرساله ی نسخه های بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer (به اختصار PES) برای آن پچ هایی عرضه می شود که تکمیل کننده ی بازی و آپدیت نمودن نقل و انتقالات و رفع باگ های بازی و … را دارا می باشد. تا به حال در وبسایت دانلودها پچ های انگلیسی مربوط به این بازی قرار می گرفت. اما در این پست قصد معرفی پچ فوق العاده ای برای این بازی که کاملا فارسی و توسط هموطنان ایرانیمان می باشد را داریم. این پچ توسط وبسایت Pesbaz حاضر شده است. برای دانلود این پچ بی نظیر و برای مشاهده ی ویژگی ها و تصاویری از محیط بازی هنگامی که این پچ را نصب نمایید می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

|پچ فیکس PESBaz Persian Gulf Patch v1.1 Fix به پست اضافه شد|

 

pesbaz cover پچ فارسی برای PES 2013 با نام PESBaz Persian Gulf Patch v1.0

admin بازدید : 758 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۴٫۰ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

PES2013 دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 4.0

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما درمورد وبسایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 89
  • آی پی امروز : 295
  • آی پی دیروز : 290
  • بازدید امروز : 689
  • باردید دیروز : 1,031
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,720
  • بازدید ماه : 1,720
  • بازدید سال : 206,364
  • بازدید کلی : 2,608,268
  • کدهای اختصاصی