loading...
download 4 pc
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1790 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

James Murphy به یک تماس تلفنی مرموز از طرف دوستش Cristoforo که درخواست کمک می کند جواب می دهد، او کسی است که مشغول به پزشکی می باشد و طی این تماس از شیکاگو به رم می آید. ناپدیدی کیفی شامل اسناد بسیار حیاتی برای قانع کردن جیمز کافی می باشد که دوست وی قربانی چیزی منحوس و ناپیدا می باشد. حوادث همزمانی که پیش می آید و گذشته ی پر از حادثه ی خود او باعث می شود تا جیمز به قعر ماجرا فرو برود و به دنبال پاسخ این همه معما باشد. در طی مسیر خطرناک وی، جیمز ناخوشایند ترین همکار جنایی خود را که عمیق ترین باورهای خود را سئوال خواهد کرد تجربه می کند. و هر دوی این شخصیت ها سفری فیزیکی برای پیدا کردن حقیقت انجام می دهند، و همچنین سفری متافیزیکی به درون روح و اعماق اسرار تمام کسانی که حقیقت را پنهان کرده اند خواهند داشت. بخش اول این بازی در شهر رم می باشد. شهری که خون بیگناهان و مجرمان، ناشناخته ها و مشاهیر ارزش یکسانی دارد.

Shadows of the Vatican Act I Greed PC-DEFA

 

Shadows of the Vatican Act I Greed cover دانلود بازی Shadows of the Vatican Act I Greed برای PC

 

admin بازدید : 548 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه بازی های فلش

Flash Games Collection

(بازی های فکری)

 

 

 

 

بازی های فلش، جزو محبوب ترین بازی های کامپیوتری هستند. این مدل بازی ها به خاطر حجم بسیار کمی که دارند بین کاربران بسیار محبوب هستند. از دیگر ویژگی های بازی های فلش، ساده بودن آنهاست. بیشتر این بازی ها فقط با کمک ماوس و کلید های جهت نمای کیبورد قابل انجام هستند.

 

در این مطلب، مجموعه ای از بازی های فلش را به صورت یکجا برای شما آماده کرده ایم. این بازی ها با موضوع بازی های فکری هستند. در این بازی ها معمولا سرعت عمل و زمان مهم نیست. بلکه قدرت تفکر و خلاقیت بازیکن اهمیت دارد.

 

از معروف ترین بازی های فکری این مجموعه میتوان به شطرنج، تخته، سودوکو، دوز، مرتب کردن خانه ها، و ... اشاره کرد.

 

تعداد این بازی ها 35 عدد بوده و با فرمت فلش (SWF) میباشند.

 

admin بازدید : 816 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

Legends of the East The Cobras Eye عنوانی جدید در سبک بازی های Hidden Object می باشد که داستانی از عشق را بیان می کند . در این بازی می بایست به یک جنگ پایان بدهید و عشق زندگی خود را نیز نجات دهید . یک محصول‌ مصنوعی‌ که مدت ها فراموش شده بود ، دوباره پیدا شده است و نیروهای شیطانی در تلاش برای به دست آوردن آن هستند . بدتر از آن ، عشق زندگی شما یعنی Daniel ، به طریقی وارد این ماجراها شده است . حال شما می بایست دانیل را پیدا کنید و حقیقت این ماجراها را کشف کنید ، قبل از این که دنیا برای همیشه عوض شود ! این نسخه Collectors Edition می باشد که دارای چیزهای اضافی نسبت به نسخه معمولی است .

 

Legends of the East دانلود بازی فکری Legends of the East: The Cobras Eye

admin بازدید : 1044 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

Odd Planet Episode یک بازی ماجراجویی و فکری می باشد که از بازی های هم سبک خود یعنی Limbo و Oddworld الهام گرفته است . به دخترکی کوچک کمک کنید تا از سیاره ی بیگانگان جان سالم به در ببرد . در طی مراجل بازی او احساسات و افکار خود را با شما در میان می گذارد . محیط های جذاب و دیدنی از سایر ویژگی این بازی می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

Odd Planet Episode دانلود بازی فکری و کم حجم Odd Planet Episode 1 v1.2

admin بازدید : 711 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

سازنده‌های دو بازی ساموروست با فلش یک بازی ماجرایی زیبا به‌نام ماشیناریوم عرضه کردند که حتی غیرگیمرها را هم به‌خودش جذب کرد. حالا یک بازی ماجرایی دیگر با همان سبک ساموروست منتشر شده که هملت نام دارد و به‌جز نامش هیچ ربطی به شاهکار شکسپیر ندارد! داستان بازی در مورد یک دانشمند است که از آینده به زمان گذشته می‌آید و اشتباهی با ماشین زمانش روی سر هملت بی‌چاره فرود می‌آید! حالا این وظیفه اوست که به‌جای هملت به نجات افلیا برود و او را از دست کلادیوس بدجنس نجات بدهد! داستان بدون شک مهم‌ترین نقطه قوت بازی هملت نیست، اما کاملا با حال و هوای فانتزی و گرافیک زیبای این بازی جور در می‌آید. بازی تشکیل شده از یک سری صحنه‌های ثابت که در آن‌ها تعداد زیادی آیتم و نقاط حساس برای کلیک کردن وجود دارد. قهرمان ما در هر صحنه ثابت است و از جایش تکان نمی‌خورد مگر این‌که روند بازی اقتضا کند. به‌طور کلی شما هیچ کاری به کاراکتر اصلی بازی ندارید و در هر صحنه باید ببینید روی چه چیزهایی می‌شود کلیک کرد و بعد از هر کلیک چه اتفاقی می‌افتد. سپس باید ببینید این اتفاقات هر کدام چه تاثیری روی هم می‌گذارند و چطور می‌شود از مانع اصلی آن صحنه عبور کرد. بازی هملت به‌خاطر ساده بودنش قابل توجه است. هیچ واسط کاربری خاصی وجود ندارد. خبری از کوله‌پشتی و فهرست وسایل و این چیزها هم نیست. لازم نیست نگران ذخیره و بارگذاری بازی باشید. همین‌که هملت را اجرا کردید وارد بازی می‌شوید و هر وقت خواستید از آن خارج می‌شوید و بازی خود به‌خود ذخیره می‌شود. اما در همین بستر ساده، سازنده‌های بازی معماهای بسیار پیچیده و جالبی را به شما ارائه می‌دهند که بعضی از آن‌ها را بدون کمک و راهنمایی نمی‌توانید حل کنید.

|نسخه نهایی JAGUAR بازی|

 

Hamlet Cover small دانلود بازی Hamlet برای PC

admin بازدید : 796 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

همیشه حل‌نمودن پازل‌ها یکی از سرگرمی‌های خاطره‌انگیز بوده و اغلب ما تجربه این بازی زیبا را داشته‌ایم. پازل نارنجی برنامه‌ای می‌باشد که این امکان را برای شما فراهم می‌نماید تا درون رایانه خود به بازی کردن مشغول شوید. پازل نارنجی می‌تواند ابزاری بسیار مناسب برای زمان بیکاری شما باشد. کار با این برنامه بسیار ساده و راحت بوده و دارای محیط مناسبی می‌باشد.

 

Orange Puzzle بازی فارسی و بسیار جذاب پازل نارنجی   Orange Puzzle 2.6

admin بازدید : 855 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی The Raven یک بازی ماجراجویی می باشد که داستان آن مربوط به فردی است در سال ۱۹۶۰ میلادی که در طی داستان با دو نماد از کلاغ سیاه و کلاغ سفید در گیر می باشد. کلاغ سیاه نشان و نماد پلیدی می باشد که این فرد در مار خود یعنی تجارت کالا ها این را مشاهده می کنید. این فرد از کشور سوییس به مصر می رود تا از مجسمه ابولهول دیدن کند و با کلاغ سفید که نشان خوبی و زیبایی می باشد از یاقوت بنفش افسانه ای محافظت کند ! داستان این بازی بر پایه ی انیمیشنی در این باره است که شرکت Nordic Games Publishing به خوبی توانسه این بازی را بسازد. این بازی یک بازی اول شخص داستانی و ماجراحویی می باشد

The Raven Legacy of a Master Thief PC-RELOADED

 

The Raven pc cover دانلود بازی The Raven Legacy of a Master Thief برای PC

admin بازدید : 989 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

The Last Days – آیا می توانید دشمنان را شکست دهید و زمین را نجات دهید ؟ یک دشمن باستانی و قدیمی بازگشته است . زمانی که شما در حال بازی کردن The Last Days هستید ، سرنوشت دنیا در دستان شماست . عنوانی دیگر از سری بازی های پرتعداد و محبوب Hidden Object که می بایست به کشف اطلاعاتی در مورد مثلث برمودا و سرنخ هایی از تمدن های قدیمی بپردازید . شما مدت طولانی است که به مرخصی نرفته اید و برای رفع خستگی به Bahamas می روید ، شهری ساحلی و زیبا که در حال غواصی ، چیزهای عجیبی را پیدا می کنید و داستان بازی آغاز می شود .

 

The Last Days دانلود بازی فکری آخرین روزها The Last Days

admin بازدید : 1192 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

The Amazing Spiderman یک بازی نام آشنا و اکشن با شخصیت اصلی مردعنکبوتی است که پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک بازی عالی را دارد . بازی توسط استودیوی Beenox ساخته شده است . بازی Open-World می باشد و دارای محیط های سربسته و داخلی هم هست. در این بازی شخصیت مرد عنکبوتی از قدرت جدیدی به نام Web Rush بهره می برد که این اجازه را به بازیکنان می دهد تا بتوانند دشمنانشان را به صورت مخفی-کارانه از بین ببرند. در این بازی می توانید با دشمنان زیادی مبارزه کنید و همانند بازی Arkham City ضربه های مختلفی را اجرا کنید و حتی از حمله آن ها نیز جاخالی دهید.اگر در دفاع کردن از خود اشتباه کنید، مرد عنکبوتی صدمه می بیند و لباسش رفته رفته از بین می رود. در این بازی می توانید پیتر پارکر (Peter Parker) را نیز مشاهده کنید و حتی از او در صحنه های اکشن استفاده کنید. روند The Amazing Spider-Man از این قرار است که اتفاقات بازی بعد از وقایع فیلم جدید مرد عنکبوتی رخ می دهند و داستان آن توسط سیموس فاهی (Seamus Fahey) که نویسنده Battlestar Galactica بوده، نوشته شده است. تا این لحظه اطلاعات زیادی درباره شخصیت بازی ارائه نشده و هنوز بسیاری از المان های داستانی بازی نامشخص مانده اند. بیشتر کسانی که بازی را مشاهده کردند، از حالت Open-World بازی هیجان زده شده بودند.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

 

the amazing spiderman pc cover small دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC

 

dvd دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

admin بازدید : 914 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

در بازی Toy Defense 2 که در جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد باید سعی کنید با تدابیر جنگی مختلف و ساختن برج های مختلف بر سر راه دشمن , جلوی آنها را از نفوذ در خاک خود بگیرید . با پیشروی در بازی Toy Defense 2 میتوانید برجهای محکم تر و قوی تری را آزاد کنید و بر سر راه دشمن قرار دهید که جلوی حملات سهمگین آنها را بگیرید . می توانید با تقویت قوای ارتش و تجهیزات آنها در مراحل جلوتر , مقاومت بیشتری از خود در مقابل آنها به خرج دهید و بازی را آسانتر نمایید . بازی Toy Defense 2 در ۳ دنیای مختلف اتفاق می افتد و درجه سختی به دو قسمت عدی و سخت تقسیم میشود که نسبت به توانایی خود میتوانید یکی از آنها را انتخاب نمایید .

 

Toy Defense 2 دانلود بازی مدیریتی دفاع اسباب بازی ها Toy Defense 2

admin بازدید : 1101 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

Snack 2 Go یک بازی فکری در سبک Match3 می باشد . در این بازی میبایست به دنبال رونق بخشیدن به ساندویچی خود و همچنین در آوردن پول بیشتر برای سرمایه گذاری های بزرگتر باشید . مشتریان شما همیشه عجله دارند ، پس شما نیاز به سفارش های آن ها را دست و مطمئن انجام دهید تا کسب و کار شما پیشرفت کند . در این سبک از بازی ها می بایست شکل ها را به صورت سه تایی در کنار هم بیاورید تا امتیاز بگیرید .

 

Snack 2 Go دانلود بازی کم حجم و فکری Snack 2 Go

admin بازدید : 872 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)
Red Johnsons Chronicles 2 – عنوان یک بازی جالب می باشد که به تازگی برای PC عرضه شده است.این بازی زیبا با موضوع ماجراجویی و ساخت سال ۲۰۱۲ می باشد. شما در شخصیت رد جانسن ماموریت حل مسئله ای جهانی را به عهده دارید.جانسن یکی از بهترین محققان اختصاصی یکی از کلان شهر های پر آشوب است.در درازای داستان برادر جانسن نیز ربوده می شود و مشکلات او را دو چندان می کند. شما می بایست از هوش و مهارت های پیش آموخته ی خود سود برده و وضعیت را بهبود ببخشید…
 

Red Johnsons Chronicles 2-SKIDROW | 1.5 GB

 

RJC Cover دانلود بازی ماجراجویی Red Johnsons Chronicles 2

admin بازدید : 701 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)
Otherworld 2: Omens of Summer – به فیونا بپیوندید. دخترکی استثنایی با توانایی های خارق العاده که متخصص مقابله با موجودات اهریمنی است.دست به دست او بدهید و دنیا را از نابودی نجات دهید.در این راه دکتر توماس هم شمارا همراهی خواهد کرد.او در مدرسه معلم فیونا بوده و به توانایی های او اشراف کامل دارد.او به کمک فیونا ابزار آلاتی ساخته است که می توانید از آنها برای از بین بردن دشمنان خود استفاده کنید.این بازی سرشار از معماهای جذاب است و شما را برای مدتی سرگرم خواهد کرد….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
 

OtherWorld Cover دانلود بازی معمایی Otherworld 2: Omens of Summer

admin بازدید : 845 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)
Shadow Wolf Mysteries Cursed Wedding – یک بازی ترسناک به سبک HOG است.گرگ باستانی کینه توز این بار به قصد انقام از انسانها بازگشته است ، ورونیکا ، دوست قدیمیتان در پاریس با مشکل مواجه شده است و از شما خواسته تا به یاری اش بشتابید.او شما را در جریان اتفاق وحشتناکی که افتاده قرار می دهد.ورونیکا و نامزدش که به تازگی ازدواج کرده اند نیازمند مهارت ها و توانایی های منحصر به فرد شما برای بقا هستند.در ادامه با معماهای بسیار دشواری رو به رو خواهید شد که نیاز به همفکری با ورونیکا دارد و… در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
 

Shadow Cover دانلود بازی Shadow Wolf Mysteries Cursed Wedding برای PC

poria-sd بازدید : 940 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

قسمت دوم Harry Potter and the Deathly Hollows، آخرین بازی از این سری خواهد بود که همزمان با قسمت دوم فیلم آن وارد بازار می شود. این نسخه بر خلاف عنوان قبلی، تغییرات متعددی داشته تا ناکامی های آن نسخه را جبران کند و به بازیکنان تجربه ای منحصر به فرد بدهد. حداقل به عنوان آخرین نسخه از این سری از بازی ها که از روی فیلم ساخته می شوند، بازیکنان و طرفدران این داستان مشهور، دوست دارند که با بازی خوبی روبرو باشند. در قسمت اول، بازی تا جایی پیش رفت که لرد ولدمورت (Lord Voldemort) ابر چوبدستی جادویی را بدست آورد تا به وسیله آن بتواند هری را از بین ببرد. هری هم به همراه دوستان وفادارش رون (Ron) و هرماینی (Hermione)، دنبال جان پیچ هایی هستند که با از بین آن ها می توانند ولدمورت را از بین ببرند. در این قسمت، ادامه ماجرا دنبال می شود و بازیکنان سرانجام به پایان این نبرد حماسی می رسند. از داستان بازی چیزی نمی گوییم، چرا که ممکن است هیجان آن از بین برود. سازندگان، داستان این نسخه را خطی کرده اند و دیگر مراحل فرعی ای که در نسخه قبل شاهد آن ها بودیم را در این بازی نخواهیم دید. داستان اینبار بیش از سایر نسخه ها به فیلم نزدیک است و به همین دلیل می توان گفت که شما در بازی، فیلم را تجربه خواهید کرد. در این نسخه شما فقط کنترل هری را به دست نمی گیرید و می توانید با دیگر شخصیت های بازی هم بازی کنید.

|به همراه دانلود در یک پارت ۸ گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

DeathlyHallows Part2 Cover Small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PC

admin بازدید : 803 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (1)

Corpatros: The Hidden Village عنوان یک بازی فکری Hidden Object می باشد . داستان بازی در مورد باستان شناسی به نام فرانک می باشد ، او برای کشف راز پنهان روستای مرموز Corpatros وارد آن شده است که این حفاری باعث ناپدید شدن او میشود . دختر او آلیس که قبل از ناپدیدشدن پدرش سن کمی داشت ، هم اکنون بزرگ شده است و آماده ی تجربه ی هرگونه ماجراجویی می باشد . در سالگرد ۲۰ام پدرش ، او نامه ای مرموز از داستان سفر پدرش به آن روستا پیدا می کند و تصمیم می گیرد تا با سفر به Corpatros ، راز این روستا را کشف کند . آیا پدر او او هنوز زنده است ؟ وارد این ماجراجویی شوید تا از این راز مطلع شوید .

 

Corpatros The Hidden Village دانلود بازی فکری روستای مخفی Corpatros: The Hidden Village

admin بازدید : 1279 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

Stray Souls 2: Stolen Memories (ارواح ولگرد ۲ : خاطرات ربوده شده) عنوان یکی دیگر از بازی های جدید سبک Hidden Object می باشد . در این نسخه از بازی شما می بایست به مادری کمک کنید تا دختر خود را نجات دهد . یک دلقک شیطانی در شهری عجیب ، ساکنان شهر را به عروسک های چوبی تبدیل می کند . شما می بایست راز این شهر را کشف کنید و دختر خود و تمام شهر را نجات دهید . این نسخه از بازی Collector's Edition می باشد که دارای برترهایی نسبت به نسخه استاندارد است . برای این سبک از بازی ها ، بهترین نسخه همین Collector's Edition می باشد .

 

Stray Souls 2 دانلود بازی فکری Stray Souls 2: Stolen Memories

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما درمورد وبسایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 89
  • آی پی امروز : 301
  • آی پی دیروز : 290
  • بازدید امروز : 700
  • باردید دیروز : 1,031
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,731
  • بازدید ماه : 1,731
  • بازدید سال : 206,375
  • بازدید کلی : 2,608,279
  • کدهای اختصاصی