loading...
download 4 pc
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 2012 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (3)

بعد از این که قرار شد بازی Fruit Ninja در همین هفته برای کنسول دستی PsVita منتشر شود در خواستی داشتیم که این بازی را برای دانلود قرار دهیم و حال این عنوان می توانید با لینک مستقیم دانلود کنید. برای دانلود بازی Fruit Ninja به ادامه مطلب رجوع کنید.

4478.fruit-ninja_kinect

Fruit Ninja یک بازی کلاسیک، شگفت انگیز، پرهیجان و اکشن است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم نماید. در بازی نینجای میوه شما به عنوان یک نینجا به جنگ میوه ها می روید، باید سرعت عمل خود را در حرکت ماوس روی صفحه بازی و نشانه گیری میوه های آبدار افزایش داده و با ضربه زدن به موقع، آن ها را به چند قسمت تبدیل کنید. اما در این میان باید حواس خود را همچون یک نینجای ماهر به بمب هایی که در میان میوه ها به بالا پرتاب می شوند جمع کنید زیرا با ضربه زدن به آن ها فرصت آب میوه گیری شما به اتمام می رسد.

ویژگی های بازی Fruit Ninja HD:
- خرد کردن میوه های آبدار
- ۳ حالت بازی منحصر به فرد
- بازی سرگرم کننده و اعتیادآور
- حاوی مراحلی که با کسب امتیاز مشخصی باز می شوند
- و …

admin بازدید : 1836 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم باب اسفنجی SpongeBobs Atlantis SquareOff

بازی باب اسفنجی برگرفته از انیمیشن معروف با همین نام است. SpongeBobs Atlantis SquareOff با سبک دو بعدی و گرافیک فانتزی خود می تواند ساعتها شما را سرگرم کند در این بازی شما با گشت و گذار در قسمت های مختفل اقاینوس که البته هر کدام یک مرحله محسوب می شود ، شما باید مراحل مختلف را پشت سربگذارید و هر بار با حریفان سرسخت دیگری مواجه شوید.

 

admin بازدید : 726 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

Battle Monkeys Multiplayer یک بازی فوق العاده زیبا و اکشن می باشد که نسخه بی نهایت آن را برای شما عزیزان قرار داده ایم . در این بازی زیبا شما باید در دنیای میمون ها برای رهبری و مبارزه با سایر گروه ها به یک مبارز واقعی تبدیل شوید و سایر میمون ها را در مبارزه ها شکست دهید . بازی دارای محیط ۳ بعدی و گرافیک بالایی می باشد .

 

Battle-Monkeys-Multiplayer-v1.3.6

 

 

 

admin بازدید : 732 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

 

—بازی پرتابل و بدون نیاز به نصب میباشد—

جدیدترین سری بازی جذاب و بسیار زیبای مرغ های مهاجم اینبار حمله تماما املتی!
 

بازی مرغ های مهاجم 4 | Chicken Invaders 4 Ultimate Omelette

 

 بازی Chicken Invaders یکی از بازی های پرطرفدار می باشد که با توجه به سادگی خود بسیاری از افراد را در مجموعه طرفداران خود جای داده است. این بازی که نسخه های مختلفی را دارا می باشد نسخه شماره ۴ خود را برای کریسمس ۲۰۱۱ عرضه نموده بود.


در این نسخه موجودات فضایی که در واقع جوجه های فضایی می باشند برای انتقام از ستمی که به برادران زمینی اشان شده است به مردم زمین حمله می کنند و شما می بایست به عنوان ناجی بشریت با آن ها به مبارزه بپردازید .سال ها ستم به جوجه ها توسط انسان ها و کشتن آن ها و استفاده از گوشت آن ها برای غذا در منوی غذایی انسان ها جوجه های فضایی را بر آن داشت تا به زمین حمله کنند و حال اگر شما پیروز این جنگ نباشید در رستوران های فضایی در لیست منوی غذای فضاییان خواهید بود. !

 

 بازی مرغ های مهاجم 4 | Chicken Invaders 4 Ultimate Omelette

 

قابلیتهای کلیدی بازی Chicken Invaders 4 :

- بازی بسیار جذاب و هیجانی با گرافیک بالا و سه بعدی

- سلاح ها و مهمات بیشتر و متنوع تر

- متوع بودن دشمنان در بازی

- امکان ذخیره بازی در هر مرحله

- جلوهای زیبا و کم نظیر صوتی و بصری

- حالت مسابقه ای و تفریحی، پرهیجان بودن بازی

- بالا بردن خلاقیت و هوش افراد

- دست زدن به ابتکار و خلاقیت در طی بازی

- انیمیشن زیبا و با کیفیت

- حجم کم بازی جهت دریافت و نصب

- و…

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

admin بازدید : 1200 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

 

حتمآ اکثر علاقه مندان به بازی های پلی استیشن با بازی معروف کراش آشنایی دارند. اینبار یک گروه ایرانی اقدام به ساخت این بازی به صورت فلش برای کامپیوتر کرده است.

 

بازی ایرانی حمله کراش | Crash Adventures 1.0.4 Full

 

شما در این بازی که با نام Crash Adventures می باشد کنترل کراش را بر عهده خواهید داشت که در هر مرحله باید تکه های ماسک اوکا اوکا را بیابد تا بتواند به مرحله بعدی راه پیدا کند. در طول مسیر موجوداتی مانع کار شما خواند شد که باید آنها را نابود کنید. علاوه بر این در طول مسیر می توانید به جمع آوری امتیاز بپردازید و همچنین از بسته هایی که باعث افزایش قدرت کراش می شوند استفاده نمایید. از ویژگی های این بازی میتوان به داشتن گرافیک بسیار مناسب همراه با افکت های بسیار جالب اشاره نمود. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پاکت گیمز دریافت نمایید.

 

بازی ایرانی حمله کراش | Crash Adventures 1.0.4 Full

 

برخی از ویژگی های این بازی:

اجرای راحت بدون نیاز به سخت افزار قوی
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
داشتن کیفیت بسیار مناسب صدا
داشتن گرافیک بسیار عالی
حجم مناسب
و …

 

بازی ایرانی حمله کراش | Crash Adventures 1.0.4 Full

 

برای دریافت بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

admin بازدید : 711 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

سازنده‌های دو بازی ساموروست با فلش یک بازی ماجرایی زیبا به‌نام ماشیناریوم عرضه کردند که حتی غیرگیمرها را هم به‌خودش جذب کرد. حالا یک بازی ماجرایی دیگر با همان سبک ساموروست منتشر شده که هملت نام دارد و به‌جز نامش هیچ ربطی به شاهکار شکسپیر ندارد! داستان بازی در مورد یک دانشمند است که از آینده به زمان گذشته می‌آید و اشتباهی با ماشین زمانش روی سر هملت بی‌چاره فرود می‌آید! حالا این وظیفه اوست که به‌جای هملت به نجات افلیا برود و او را از دست کلادیوس بدجنس نجات بدهد! داستان بدون شک مهم‌ترین نقطه قوت بازی هملت نیست، اما کاملا با حال و هوای فانتزی و گرافیک زیبای این بازی جور در می‌آید. بازی تشکیل شده از یک سری صحنه‌های ثابت که در آن‌ها تعداد زیادی آیتم و نقاط حساس برای کلیک کردن وجود دارد. قهرمان ما در هر صحنه ثابت است و از جایش تکان نمی‌خورد مگر این‌که روند بازی اقتضا کند. به‌طور کلی شما هیچ کاری به کاراکتر اصلی بازی ندارید و در هر صحنه باید ببینید روی چه چیزهایی می‌شود کلیک کرد و بعد از هر کلیک چه اتفاقی می‌افتد. سپس باید ببینید این اتفاقات هر کدام چه تاثیری روی هم می‌گذارند و چطور می‌شود از مانع اصلی آن صحنه عبور کرد. بازی هملت به‌خاطر ساده بودنش قابل توجه است. هیچ واسط کاربری خاصی وجود ندارد. خبری از کوله‌پشتی و فهرست وسایل و این چیزها هم نیست. لازم نیست نگران ذخیره و بارگذاری بازی باشید. همین‌که هملت را اجرا کردید وارد بازی می‌شوید و هر وقت خواستید از آن خارج می‌شوید و بازی خود به‌خود ذخیره می‌شود. اما در همین بستر ساده، سازنده‌های بازی معماهای بسیار پیچیده و جالبی را به شما ارائه می‌دهند که بعضی از آن‌ها را بدون کمک و راهنمایی نمی‌توانید حل کنید.

|نسخه نهایی JAGUAR بازی|

 

Hamlet Cover small دانلود بازی Hamlet برای PC

admin بازدید : 599 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

سلام دوستان ! امروز برای شما بازی بسیار زیبا و خاطره انگیز bomb mario که تقریبا 7 مگ حجم داره رو برای شما آماده کردیم. که امید واریم خوشتون بیاد و ازش لذت ببرید. برای دانلود این بازی می توانید به ادامه مطلب بروید.


دانلود در ادامه مطلب!

admin بازدید : 15931 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (1)
دانلود رایگان بازی پاندای کونگفو کار Kung Fu Panda
نام بازی: Kung Fu Panda
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Platformer) / 3D
سال انتشار:2008
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Activision
حمایت توسط : Beenox
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:ندارد

به جرات میتوانم بگویم که یکی از بهترین و موفق ترین بازی های منتشر شده توسط کمپانی غول پیکر اکتیویژن بازی زیبای Kung Fu Panda میباشد که در سال 2008 توسط همین کمپانی در سراسر دنیا پخش شد.سازنده این بازی زیبا Beenox میباشد.داستان بازی : داستان در چین باستان رخ می‌دهد؛ یک پاندای فربه -به نام پو- آرزو دادرد که استاد کونگ‌فو شود. هنگامی که پیش‌بینی می‌شود یک جنگجوی خطرناک-تای‌لانگ- از زندان می‌گریزد؛ جشنی برپا می‌شود تا جنگجوی اژدها در آن برگزیده شود. پس از رخدادهایی پو به عنوان جنگجوی اژدها برگزیده می‌شود. استاد شیفو ابتدا سعی می‌کند این پاندا را به علت تنبلی از جنگجوی اژدها بودن منصرف کند و در این کار گروه پنج آتشین که شاگرد وی هستند(مار، ببر، میمون، مانتیس و لک‌لک) به استاد کمک می‌کنند اما بعداً منصرف می‌شوند و وی را آموزش می‌دهند طوری که تای‌لانگ را نیز شکست می‌دهد....

دانلود رایگان بازی پاندای کونگفو کار به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

 

admin بازدید : 1101 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

Snack 2 Go یک بازی فکری در سبک Match3 می باشد . در این بازی میبایست به دنبال رونق بخشیدن به ساندویچی خود و همچنین در آوردن پول بیشتر برای سرمایه گذاری های بزرگتر باشید . مشتریان شما همیشه عجله دارند ، پس شما نیاز به سفارش های آن ها را دست و مطمئن انجام دهید تا کسب و کار شما پیشرفت کند . در این سبک از بازی ها می بایست شکل ها را به صورت سه تایی در کنار هم بیاورید تا امتیاز بگیرید .

 

Snack 2 Go دانلود بازی کم حجم و فکری Snack 2 Go

admin بازدید : 701 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)
Otherworld 2: Omens of Summer – به فیونا بپیوندید. دخترکی استثنایی با توانایی های خارق العاده که متخصص مقابله با موجودات اهریمنی است.دست به دست او بدهید و دنیا را از نابودی نجات دهید.در این راه دکتر توماس هم شمارا همراهی خواهد کرد.او در مدرسه معلم فیونا بوده و به توانایی های او اشراف کامل دارد.او به کمک فیونا ابزار آلاتی ساخته است که می توانید از آنها برای از بین بردن دشمنان خود استفاده کنید.این بازی سرشار از معماهای جذاب است و شما را برای مدتی سرگرم خواهد کرد….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
 

OtherWorld Cover دانلود بازی معمایی Otherworld 2: Omens of Summer

admin بازدید : 719 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

Bollywood Wannabe یک بازی شبیه سازی و کم حجم برای PC می باشد .‫در این بازی هدف ستاره شدن است.هر کسی می خواهد از دیگری بهتر باشد و آنچه تفاوت هارا رقم می زند شور و اشتیاق است . برقصید ، اهمیتی ندارد که در کجا هستید.پس از اینکه این نمایشنامه پذیرفته نشد و کسی تهیه کنندگی آن را به عهده نگرفت او تصمیم گرفت خودش همه کار ها را پیش برده و برنامه اش را بسازد.او در ابتدا دو بازیگر مشتاق استخدام کرد و روال کاری را کاملا روشن برایشان توضیح داد.هدف ساخت فیلمی محرک جهت تشویق مردم برای رقص و جنب و جوش است.اینکه بیاموزیم در هر مکانی و در میان عموم می توان رقصید و توجه دیگران را بدین منظور جلب کرد.پس از آن هر کسی دوست دارد تا به ستاره تبدیل شده و به‬ بلندای افتخار برسد‬‎ . در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی را مشاهده نمایید .

 

Bollywood Wannabe بازی کم حجم و شبیه ساز Bollywood Wannabe v1.0.3

admin بازدید : 845 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)
Shadow Wolf Mysteries Cursed Wedding – یک بازی ترسناک به سبک HOG است.گرگ باستانی کینه توز این بار به قصد انقام از انسانها بازگشته است ، ورونیکا ، دوست قدیمیتان در پاریس با مشکل مواجه شده است و از شما خواسته تا به یاری اش بشتابید.او شما را در جریان اتفاق وحشتناکی که افتاده قرار می دهد.ورونیکا و نامزدش که به تازگی ازدواج کرده اند نیازمند مهارت ها و توانایی های منحصر به فرد شما برای بقا هستند.در ادامه با معماهای بسیار دشواری رو به رو خواهید شد که نیاز به همفکری با ورونیکا دارد و… در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
 

Shadow Cover دانلود بازی Shadow Wolf Mysteries Cursed Wedding برای PC

admin بازدید : 835 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم شهرک پرندگان، مخصوص کامپیوتر

Bird's Town PC Game

 

 

 

 

در بازی شهرک پرندگان (Bird's Town) ، شما وظیفه فرماندهی سایر پرنده ها را بر عهده دارید. و باید آنها را به خانه های امنی که در شهرک پرندگان وجود دارد هدایت کنید.

 

بازی Bird's Town در سبک بازی های فکری - فانتزی است. باید به پرندگان کمک کنید تا در کنار همنوعان خود قرار بگیرند و مسیر هایی که در بازی وجود دارد را به سلامت طی کنند.

 

در این بین، باید حواستان به گربه های بد جنس که میخواهند پرنده ها را شکار کنند هم باشد!

admin بازدید : 606 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (1)

نسخه جدید بازی Angry Birds Star Wars عرضه شد. داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. در این نسخه ۸۰ مرحله وجود دارد. جایزه های جدید آماده کشف شدند هستن وگیم پلی بازی نیز بهبود یافته و جدید شده است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی روی ویندوز ۸ نیز اجرا خواهد شد ، برای اجرای این بازی حتما لازم است که کارت گرافیک خود را به روزرسانی نمایید.

 

Angry Birds Star Wars پرندگان خشمگین و جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars 1.1.0

admin بازدید : 1015 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (2)
Virtual Families 2: Our Dream House – یک بازی مدیریتی جذاب به سبک DASH است.این بازی یک شبیه ساز از زندگی واقعی انسانها می باشد.در این بازی افراد را کمک می کنید تا با انتخاب همسر و آیجاد یک خانواده زندگی جدیدی را آغاز کنند.آنها را در انتخاب حرفه ای که بدان علاقه مند هستند تشویق کنید تا برای تامین نیز های مالی خود دچار مشکل نشوند.خانه ی رویایی خود را بسازند و رویاهای خود را محقق سازند. در طول بازی، اتفاقات تصادفی زیادی رخ می دهد و شما را در جایگاه بازی باز با گزینه های بسیاری برای پاسخگویی و انتخاب ادامه راه رو به رو می کند.این حوادث غیر منتظره بازی را به روال زندگی روزمره نزدیکتر می کند.در این بازی سیستم پاداش و جزا کاملا کاربرد دارد و شخصیت های بازی کاملا قابل تربیت خواهند بود. چرخه ی شب و روز و اهمیت فاکتور زمان یکی از مهمترین ویژگی های این بازی است.در نسخه ی جدید این بازی حیوانات خانگی نیز به زندگی شما افزوده شده اند.گرافیک بازی نیز به مراتب بهبود یافته است…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید…
 

Virtual Cover دانلود بازی Virtual Families 2: Our Dream House برای PC

 

admin بازدید : 868 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که پرندگان مورد علاقه همه به قفس می افتند و به ریو برده می شوند؟ آن ها بسیار عصبانی هستند! در سری جدید پرندگان عصبانی نسخه ریو، پرندگان عصبانی اصلی ربوده شده اند و به شهر جادویی ریودوژانیرو فرستاده شده اند، جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده – دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر نیز می کنند. نسخه جدید این بازی با عنوان ورژن ۱٫۴٫۰ شامل مراحل جدید امروز در وبسایت دانلودها قابل دریافت می باشد. با مراجعه به ادامه مطلب می توانید این بازی فوق العاده جذاب را دانلود نمایید.

 

angry birds rio cover دانلود بازی اعتیاد آور پرندگان خشمگین در ریو Angry Birds Rio v1.4.0

admin بازدید : 582 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Royal Gems عنوان یک بازی کم حجم با سبک Match3 می باشد که در این سبک از بازی می بایست کریستال های هم شکل را به صورت سه تایی در کنار هم بیاورید . گرافیک ۲ بعدی ، افکت های زیبا و واقعی ، موسیقی متن عالی و مراحل متنوع به همراه یک داستان جذاب از ویژگی های این بازی می باشد که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی را مشاهده نمایید .

 

Royal Gems دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Royal Gems

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما درمورد وبسایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 89
  • آی پی امروز : 270
  • آی پی دیروز : 290
  • بازدید امروز : 651
  • باردید دیروز : 1,031
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,682
  • بازدید ماه : 1,682
  • بازدید سال : 206,326
  • بازدید کلی : 2,608,230
  • کدهای اختصاصی