loading...
download 4 pc
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 2230 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم بولینگ برای PC

Gutterball 2 نام بازی کم حجم و در سبک ورزشی می باشد که می تواند ساعتها شما را سرگرم کند. این بازی برای کامپیوتر ها و لپ تاپ های تحت ویندوز طراحی شده است. بازی دارای گیم پلی قابل قوبل و گرافیک سه بعدی می باشد . در این بازی شما باید توپ بولینگ را به سمت پین ها ( اهداف ) پرتاب کنید و با برخورد به آنها قفل مرحله را بگشاید و به مرحله بالاتری بروید.

saeed بازدید : 1641 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

سرزمین دانلود معرفی میکند:

بازی فوتبال PES 2013 در دو نسخه رسمی و BlackBox ، به همراه جدیدترین پچ

 

بازی فوتبال PES یا Pro Evolution Soccer ، جزو محبوب ترین بازی های فوتبال برای تمام کنسول ها است. در این مطلب، آخرین نسخه این بازی یعنی PES 2013 مخصوص کامپیوتر را برای شما آماده کرده ایم.

 

علاوه بر نسخه رسمی PES 2013 ، میتوانید نسخه کرک شده و کم حجم BlackBox را نیز از همین مطلب دانلود کنید. همچنین آخرین پچ رسمی این بازی نیز در ادامه مطلب قابل دانلود میباشد.

 

از ویژگی های مهم نسخه 2013 بازی PES میتوان به گرافیک فوق العاده، به روز رسانی تمام لیگ ها و بازیکنان، استادیوم های جدید، سیستم بازی روان تر، و امکان مدیریت بهتر تیم ها اشاره کرد.

 

admin بازدید : 692 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی FootLOL 2013 Epic Fail League برای کامپیوتر

بازی فوتبال را به شکلی دیگر تجربه کنید. هیجان ، نشاط و اعتیاد اور بودن را با بازی FootLOL 2013 Epic Fail League تجربه کنید. این بازی در سبک ورزشی ، خنده دار ، حماسی عرضه شده است و به شدت اعتیاد آور است. هدف شماد در این بازی گل نخوردن است ، حتی اگر قرار باشد بازیکنان حریف روی هوا بفرستید. FootLOL 2013 Epic Fail League برای گل زدن به حریف به شما امکاناتی مانند مین ، بشقاب پرنده ، چسب و .... در اختیا شما می گذارد. نه اشتباه نکنید میدان جنگ نیست هدف این بازی فقط سرگرمی شماست. این بازی با حجم کم و گرافیک بالا ، گیم پلی روان این قول را به شما می دهد که تجربه جدیدی از بازی با کامپیوتر را کسب کنید.

admin بازدید : 1442 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

درود . بازی Split/Second: Velocity یکی از زیباترین بازیهای سبک racing در سبک سری بازیهای NFS هست که در سال ۲۰۱۰ توسط استدیوی Black ROck ساخته شد و دارای گرافیک نسبتا خوبی هستش . در این پست نسخه کم حجم R.G. Catalyst بازی Split/second:velocity رو برای شما آماده کردم که میتونید از ۳ سرور مختلف از ادامه مطلب دانلود کنید . برای توضیحات بیشتر و تصاویری از بازی Split/Second: Velocity به ادامه مطلب مراجعه کنید

SPLITSECOND

admin بازدید : 1156 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

F1 یا The Formula One یک بازی ریسینگ فرمول یک است برای علاقه مندان به این نوع مسابقات.  این بازی بر روی فصل ۲۰۱۰ مسابقات فرمول ۱ تمرکز دارد. در واقع دنباله ای از نسخه ی قبلی آن یعنی F1 2009 است. بازی دارای تیم های موجود ، راننده ها و پیست های فصل ۲۰۱۰ در فرمول ۱ است. در F1 2010 بازیکن ها می توانند از تمامی  مدل هایGrand Prix ، Championship ، Time Trial و Career Mode ( که بسیار جدید و گسترده شده است ) استفاده کنند. بازی تمامی ماشین های Formul 1 را داراست.
موتور این بازی Codemasters EGO Engine نام دارد که قبلا آن را در بازی های فوق العاده ی Grid ، Dirt و Dirt 2 تجربه کرده ایم اما این نسخه دارای تغییراتی مهم است که باعث زیبا شدن بازیه F1 شده است. تکنولوژی ای که در این بازی به کار رفته است باعث شده است تا بازی ایرودینامیک منحصر به فردی داشته باشد. همچنین خطای دست هم در سرعت های بالایه ۲۰۰ MPH ( یا ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت ) وجود دارد که باعث هر چه زیبا تر شدن بازی می شود. آب و هوا نقش بسیار مهمی را ایفا می کند به طور مثال تجربه ی رانندگی در هوای آفتابی خیلی با زمانی که هوا بارانی است فرق می کند. مطمئنا نمای کابین رویایی تر است. در آن رقابت اتوموبیل های مسابقه ای که هر کدام رکورد سرعت را می شکنند شما در حال دست و پنجه نرم کردن با باران هستید. در طی رانندگی ، شاهد جاری شدن آب بر رویه شیشه ی خود هستید که به زیبایی درست شده است. همینطور زمین بازی هم از این قاعده خارج نیست! شفافیت زمین در هنگام باران به زیبایی دیده می شود اما در کنار چهره ی زیبای خودش باطنی نابودگر دارد که هر لحظه می تواند شما را گرفتار خودش کند!

 

f1 2010 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای F1 2010

 

dvd دانلود بازی فوق العاده زیبای F1 2010 شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی فوق العاده زیبای F1 2010 بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

admin بازدید : 1129 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

خود را برای یک مسابقه فوق العاده مهیج در زمینه مسابقات رالی جهانی ۲۰۱۰ آماده کنید و پشت فرمان خود بشینید تا این رقابت عظیم و شگفت انگیز را برنده شوید ! بازی جذاب و مهیج WRC FIA World Rally Championship از ماشین های واقعی که در مسابقات وجود دارند استفاده می کند و دقیقا زمان بندی اتفاق افتادن وقایع ، همان زمان هایی می باشد که امسال در واقعیت اتفاق افتاده است. تجربه ای ترسناک و دراماتیک را هنگامی که در پشت سیستم خود ترمز دستی را می کشید احساس می کنید ! در قسمت پیشروی بازی ، بازی با ساختن تیم شخصی شما آغاز می شود و در مسابقات محلی شرکت داده می شوید و پس از بالارفتن رتبه شما در مسابقات ، رفته رفته نظر مدیران جام WRC را جذب می کنید و آن ها به شما پیشنهاد می دهند تا در مسابقات WRC شرکت کنید.
بخش دیگری از بازی با نام Time Attack می باشد که در این بخش ، شما ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کرده و جاده ی مورد علاقه خود را نیز انتخاب می کنید. حال تنها تلاش شما برای ثبت رکورد جدید در این جاده می باشد. شما می توانید رکورد های خود را در دنیای اینترنت آپلود نموده و با رکورد سایر رقیبان مقایسه کنید و میزان توانایی های خود را بسنجید. سایر بخش های مهیجی در این بازی گنجانده شده است که بوسیله بازی کردن می توانید آن ها را تجربه کنید. تیم دانلودها شما را به بازی کردن این بازی مهیج دعوت می نماید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی|

 

Wrc cover دانلود بازی بسیار زیبای WRC FIA World Rally Championship

admin بازدید : 1786 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

Need for Speed: Hot Pursuit بار دیگر هیجان تعقیب و گریزهای نفس گیر پلیسی را به سری بازی های نیاز به سرعت که بدون شک خواسته اکثر طرفداران این عنوان می باشد، باز می گرداند! نسخه جدید سری بازی های NFS در Hot Pursuit تصمیم دارد به ریشه های خود یعنی همان تعقیب و گریزهای مهیج ومسابقاتی با سرعت دیوانه وار اما این بار با جدیدترین و پیشرفته ترین اتومبیل های دنیا باز گردد و البته این وظیفه استودیوی بازی سازی Criterion Games سازنده عنوان زیبا و بیادماندنی Burnout Paradise می باشد که این هدف را محقق نماید و قرار است نسخه نهایی بازی در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۰ برروی تمامی پلتفرم ها توسط کمپانی Electronic Arts منتشر گردد. بازی در شهری خیالی به نام Seacrest County رخ می دهد، محیطی بصورت کاملا Open-world که بیش از ۱۰۰ مایل از جاده های آزاد را در بردارد و گفته می شود که چهار برابر بزرگتر از Paradise City ، شهر بازی Burnout می باشد ، علاوه براین بخش تک نفره بازی مدت زمانی میان ۱۲ تا ۱۵ ساعت، البته بهمراه قسمتهای زیادی با ارزش بازی مجدد را خواهد داشت. در این بازی این فرصت را خواهید داشت تا به بالاترین درجه راننده های تحت تعقیب پلیس (Most Wanted) تبدیل شده و یا در نقش نیروی پلیس به بالاترین رتبه در دستگیری راننده های خلافکاری که باسرعت دیوانه وار در خیابان های شهر جولان می دهند تبدیل شوید، و این موضوع را می توانید با دسترسی به سریعترین و زیباترین اتومبییل های دنیا در بازی Hot Pursuit با نهایت هیجان و لذت سرعت در دنیای مجازی احساس نمایید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|کرک نهایی Reloaded برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه فشرده شده ۲گیگابایتی بازی به پست افزوده شد|

 

nfs cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit

 

dvd دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

admin بازدید : 791 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

Rage Rally یک بازی مسابقه ای بسیار جذاب و مهیج که علی رغم حجم کم دارای گرافیک مناسب و قابل توجهی است . در این بازی کاربران می توانند اتومبیل خود را انتخاب کرده و  به مسابقه بپردازند . همچنین می توانید در هنگام بازی دید خود را به عنوان راننده تعیین کرده و در صورتی که می خواهید به مانند راننده بازی را ببینید اول شخص و در صورتی که عادت به دیدن کل اتومبیل دارید سطح دید سوم شخص را انتخاب کنید . Rage Rally بازی ساده و راحتی است که در آن اتومبیل های شما هیچ آسیبی نمی بیند و می توانید با حداکثر سرعت در جاده به حرکت خود ادامه دهید البته اگر شما قصد مقایسه Rage Rally با بازی های بسیار باکیفیت تر مانند Need For Speed را دارید باید به تفاوت حجم این دو بازی نیز توجه فرمایید .

 

Rage Rally دانلود بازی زیبای Rage Rally (نسخه قابل حمل)

admin بازدید : 857 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

Monster Trucks Nitro بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده ای می باشد که در آن شما توسط کامیون ها و ماشین های بسیار بزرگ به مسابقه با دیگر کامیون های غول پیکر می پردازید. در ابتدا شما باید سعی کنید تا تمامی مسابقه ها را پیروز شوید تا بتوانید جایزه ی آن ها را بدست آورید! همینطور که مسابقه ها را پیروز شوید ، بر حساب پولی شما نیز افزوده می شود که این خود زمینه ی شرکت در مسابقات حرفه ای تر را فراهم می سازد. در مسابقات حرفه ای شما علاوه بر اینکه جوایز پولی آن ها را بدست می آورید ، به شما مدال های گوناگونی نیز داده می شود. در ضمن فراموش نکنید که برای شرکت در مسابقات حرفه ای ، شما مبلغی پول را برای ورود به این مسابقات پرداخت می کنید که در صورت برنده شدن علاوه بر پولی که از دیگر شرکت کنندگان دریافت می کنید ، پول خودتان نیز به شما پس داده می شود! پس همیشه سعی کنید جزء برندگان این سری از مسابقات باشید.

 

Monster Trucks Nitro 3 لذت مسابقه با ماشین های غول پیکر با بازی جذاب Monster Trucks Nitro 2.1.0

admin بازدید : 1115 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

Ridge Racer: Unbounded اولین بازی ای است که طی پنج سال گذشته توسط سازنده فنلاندی یعنی شرکت Bugbear در حال ساخت است. تعریف کلی سری Ridge Racer ترکیبی از Drift کردن، استفاده از نیتروژن و تکه تکه کردن همه چیز بود، ولی حال باید دید Namco قصد دارد با نسخه جدید بازی چه مسیری را پیش بگیرد. Bugbear از حس و حال مسابقات شماره های قبل دور شده، ولی به شدت به ساختار سری Burnout نزدیک شده و به نظر می رسد که این نسخه خیلی اکشن تر از قبل شده است. این نسخه خیلی بامزه است تا جدی و واقع گرا که البته آن ها سعی کرده اند با این موضوع حداقل به اسم Ridge Racer پایبند باشند. مسابقات در شهری به نام Shatter Bay اتفاق می افتند. شهری خیالی که در جایی بین نیویورک و شیکاگو قرار دارد. همچنین اینبار شما می توانید جاده های خود را هم خلق کنید و در بخش آنلاین آن ها را به اشتراک بگذارید. Shatter Bay وسعت زیادی دارد، مسابقات بازی پر سر و صدا و خیلی شلوغ هستند، وسعت تخریب محیط بسیار وسیع است و در حقیقت محیط بازی می تواند نیروی کمکی برای شما باشد که رقیبان خود را از سر راه بردارید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

 

ridge racer unbounded pc cover small دانلود بازی Ridge Racer: Unbounded برای PC

admin بازدید : 568 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی NASCAR The Game 2013 اولین عنوان از سری بازی های این شرکت بر روی کامپیوتر می باشد که شامل تمامی رانندگان، تیم ها و جاده های رسیمی مسابقات جهانی ناسکار می باشد. وارد معتبرترین دنیای ماشین سواری ناسکار شوید و با قوی ترین دوستان خود در سرتاسر دنیا به رقابت ماشین سواری حرفه ای در فضایی با کیفیت خارق العاده بپردازید. در رسیدن به جایزه های مسابقات ناسکار تلاش کنید و برای اولین بار به عنوان قهرمان مسابقات سرعت جهانی شناخته شوید، شتاب و ترس اکشن را در پشت چرخ های ماشین های Gen 6 تجربه کنید. یکی از ویژگی های این نسخه از بازی ناسکار، داشتن آپدیت های مختلف در حین رسیدن به مسابقات جهانی می باشد که در جهت جذاب کردن بازی برای گیمرها تدارک دیده شده است.

NASCAR The Game 2013 PC-SKIDROW

 

NASCAR the game 2013 pc cover small دانلود بازی NASCAR The Game 2013 برای PC

admin بازدید : 15932 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (1)
دانلود رایگان بازی پاندای کونگفو کار Kung Fu Panda
نام بازی: Kung Fu Panda
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Platformer) / 3D
سال انتشار:2008
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Activision
حمایت توسط : Beenox
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:ندارد

به جرات میتوانم بگویم که یکی از بهترین و موفق ترین بازی های منتشر شده توسط کمپانی غول پیکر اکتیویژن بازی زیبای Kung Fu Panda میباشد که در سال 2008 توسط همین کمپانی در سراسر دنیا پخش شد.سازنده این بازی زیبا Beenox میباشد.داستان بازی : داستان در چین باستان رخ می‌دهد؛ یک پاندای فربه -به نام پو- آرزو دادرد که استاد کونگ‌فو شود. هنگامی که پیش‌بینی می‌شود یک جنگجوی خطرناک-تای‌لانگ- از زندان می‌گریزد؛ جشنی برپا می‌شود تا جنگجوی اژدها در آن برگزیده شود. پس از رخدادهایی پو به عنوان جنگجوی اژدها برگزیده می‌شود. استاد شیفو ابتدا سعی می‌کند این پاندا را به علت تنبلی از جنگجوی اژدها بودن منصرف کند و در این کار گروه پنج آتشین که شاگرد وی هستند(مار، ببر، میمون، مانتیس و لک‌لک) به استاد کمک می‌کنند اما بعداً منصرف می‌شوند و وی را آموزش می‌دهند طوری که تای‌لانگ را نیز شکست می‌دهد....

دانلود رایگان بازی پاندای کونگفو کار به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

 

admin بازدید : 1483 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Le Tour De France ساخته شده توسط کمپانی Cyanide و عرضه شده بوسیله کمپانی Focus Home Interactive می باشد. این یک بازی شبیه سازی دوچرخه سواری می باشد که هر ساله نسخه ی جدیدی از آن عرضه می شود. هر ساله تغییرات و بهبودهای جدیدی در این بازی اضافه می شود تا صدها هزار گیمر طرفدار این سبک از بازی را از خود راضی نگه دارد. این بازی از سال ۲۰۱۱ به بعد برای کنسول ها نیز عرضه شد. تفاوت عمده ای که در نسخه ی کامپیوتر و کنسول وجود دارد این است که در کامپیوتر شما تنها قابلیت رهبری و مدیریت دوچرخه سواران را دارید در حالی که در نسخه ی کنسول آن می توانید خود یکی از دوچرخه سواران باشید. همراه با حرفه ای ترین های جهان پا بزنید و در رقابتی حرفه ای خود را بیازمایید!

Pro Cycling Manager 2013 PC-CPY

 

Pro Cycling Manager 2013 cpy cover دانلود بازی Pro Cycling Manager 2013 برای PC

admin بازدید : 1926 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.

 

Need for Speed Most Wanted-SKIDROW | 5.6 GB

نسخه ۲٫۳ گیگابایتی BlackBox به پست افزوده شد

 

NFS دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

 

dvd دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را دریک DVD (نه گیگابایت) به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

admin بازدید : 1194 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Trials Evolution که در سال ۲۰۰۹ روی شبکه XBLA عرضه شد، به چنان موفقیتی دست پیدا کرد که کسی فکرش را هم نمی کرد. یک موتورسوای بسیار هیجان انگیز و زیبا که استودیوی RedLynx به شکل فوق العاده ای آن را خلق کرد. نسخه دوم این بازی نیز با نام Trials Evolution روی شبکه XBLA عرضه شد تا در همان ۲۴ ساعت اول، رکورد پرفروش ترین بازی های این شبکه را بشکند و از آن خود کند. بازی ای که تنها در مدت ۲۴ ساعت میزبان بیش از ۱۰۰ هزار نفر در بخش آنلاینش بود.اکنون سازندگان این بازی یک بار دیگر به ساخت نسخه کامپیوتری بازی روی آورده اند. استودیوی Red Lynx که چندی پیش توسط Ubisoft خریداری شده است نخستین نسخه از بازی های Trials را در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد و با استقبال بی نظیر علاقه مندان به این سبک از بازی رو به رو شد.اما از آن زمان تاکنون همگان در انتظار نسخه های جدید تر این بازی بوده اند.بازی Trials Evolution از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و همین موضوع محیط بازی را بسیار جذاب کرده است. سازندگان بازی سعی کرده اند که محیط ها بسیار پرجزئیات و جذاب به نظر برسند و به همین دلیل آن ها را بسیار شلوغ و متنوع طراحی کرده اند.مسیرهای بسیار زیادی برای TE طراحی شده که هر کدام با دیگری تفاوت دارند و از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار هستند. محیط های جنگلی، برفی، بیانانی که در آن ها گرد و خاک زیادی را مشاهده می کنید.

 

Trials Evolution Gold Edition-SKIDROW | 3.6 GB

| به همراه کرک v1.02 Update-SKIDROW |

 

Trials Cover دانلود بازی Trials Evolution Gold Edition برای PC

admin بازدید : 527 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

بازی فلش پینگ پونگ یک بازی بسیار کم حجم اما فوق العاده سرگرم کننده می باشد که می تواند برای ساعت ها شما را مشغول کند! این بازی با فرمت SWF (فلش) می باشد که هم اکنون می توانید آن را با حجم تنها ۳۰۰ کیلوبایت از دانلودها دریافت کنید! امیدواریم از این بازی نهایت لذت را ببرید.

 

pingpong بازی سرگرم کننده و کم حجم فلش پینگ پونگ برای کامپیوتر

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما درمورد وبسایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 89
  • آی پی امروز : 325
  • آی پی دیروز : 290
  • بازدید امروز : 741
  • باردید دیروز : 1,031
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,772
  • بازدید ماه : 1,772
  • بازدید سال : 206,416
  • بازدید کلی : 2,608,320
  • کدهای اختصاصی