loading...
download 4 pc
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 939 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

Pet Store Panic یک بازی کم حجم در سبک Dash می باشد که در این بازی می بایست با مدیریت صحیح مراحل بازی را طی کنید . به Polly برای مدیریت صحیح یک فروشگاه حیوانات خانگی کمک کنید تا کسب و کار خود را رونق ببخشد . برای آسان شدن کار مدیریت ، می توانید از اختراعات عجیب Egbert استفاده کنید . داشتن بیش از ۴۰ مرحله ی زیبا ، شش گونه از حیوانات خانگی و ۴ مکان متنوع از برخی از ویژگی های این بازی کم حجم می باشند .

 

Pet Store Panic دانلود بازی مدیریتی Pet Store Panic

admin بازدید : 1630 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)
TV Farm 2 – یک بازی کم حجم و سرگرم کننده به سبک استراتژیکی می باشد که شما را به ماجراجویی و تجربه ی دنیای هیجان انگیز کشاورزی خواهد برد.در این بازی با چالش هایی که یک کشاورز واقعی با آنها دست و پنجه نرم می کند رو به رو خواهید شد. برای نمونه پرورش گیاهان ، بازاریابی و فروش محصولات و در ادامه توسعه و ارتقای وضعیت شغلی ، توسعه زمین کشاورزی و ابزار آلات ماشینی به جهت دستیابی به بازده بالاتر و مدیریت بهتر زمان که از فاکتور های حائز اهمیت این بازی به شمار می روند.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
 

TVFARM Cover دانلود بازی مدیریتی و کم حجم TV Farm 2 برای PC

admin بازدید : 813 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود نسخه کم حجم بازی سربازان کوچک Tiny Troopers برای کامپیوتر

دانلود نسخه کم حجم بازی سربازان کوچک Tiny Troopers برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

Tiny Troopers یک بازی اکشن و استراتژیک می باشد که چندی پیش برای iOS منتشر شد و هم اکنون نسخه‌ی PC آن نیز منتشر شده است . در این بازی شما می بایست فرماندهی گروهی از سربازهای کوچک را برعهده بگیرید و با تمام توان خود برای پیروزی مبارزه کنید . ۳۰ ماموریت مرگبار با اهداف متنوع در انتظار شما هستند که با گرفتن گروگان و یا نابود سازی ژنرال های دشمن ، می توانید سریعتر به پیروزی برسید . این بازی پس از ارائه نسخه PC خود به شدت محبوب شده و توانسته به خواسته های طرفداران بازی های استراتژیک و اکشن جواب مثبت دهد.

 

 

admin بازدید : 782 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

CastleStorm : به دنیای طوفان قلعه خوش آمدید.! در این بازی وظیفه شما تخریب قلعه های LEGO شکلی دشمن می باشد. شوالیه ها در حال جنگ با وایکینگ ها هستند. قلعه بسازید، تخریب کنید، نیرو های خود را افزایش دهید تا بتوانید دشمنان خود را شکست دهید! این بازی بر پایه فیزیک بوده و از ویژگی های فوق العاده این بازی دارا بودن تکنولوژی ۲ بعدی در تخریب ساختمان ها و … می باشد. همچنین می توانید این بازی را با دوستانتان به صورت آنلاین بازی کنید.
جهت دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمائید…

 

CastleStorm

 

admin بازدید : 623 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی استراتژیک جنگ‌های صلیبی ۱ | Stronghold Crusader Extreme 1+ فشرده شده+ کرک شده+ تست شده

#برای دانلود پکیج برترین بازی ها اینجا را کلیک کنید#

 

بازی جنگ‌های صلیبی 1 | Stronghold Crusader Extreme 1

 

توضیحات بازی : جنگ‌های صلیبی به زنجیره‌ای از جنگ‌های مذهبی گفته می‌شود که به دعوت پاپ توسط شاهان و نجبای اروپایی داوطلب برای بازپس‌گیری سرزمین‌های مقدس از دست مسلمانان برافروخته‌شد. صلیبیان از جای‌جای اروپای غربی در جنگ‌هایی مجزا بین سال‌های ۱۰۹۵ تا ۱۲۹۱ شرکت‌ داشتند. جنگ‌های مشابهی نیز در شبه‌جزیره ایبری و شرق اروپا تا قرن ۱۵ میلادی برپا بود. مبارزان صلیبی یا به اختصار صلیبیان مسیحیان کاتولیکی بودند که بر علیه مسلمانان و مسیحیان ارتدوکس در قلمرو روم شرقی و در ابعاد کوچکتر با اسلاوهای و بالتهای پگان، مغولها، و خوارج مسیحی جنگیدند؛ گرچه در بازه‌هایی مسیحیان ارتدوکس با آنها متحد شده، برعلیه مسلمانان می‌جنگیدند. صلیبیان توسط پاپ مورد تکریم قرار گرفته و آمرزیده‌می‌شدند.جنگ‌های صلیبی (به انگلیسی: Stronghold: Crusader) یکی از بازی‎های سری استراتژی قلعه، ساخت استودیوی فایرفلای بود که در سال ۲۰۰۲ منتشر شد. این بازی دارای گرافیک متوسطی می‌باشد، اما طرفداران زیادی پیدا کرد و با استقبال زیادی روبرو ش

admin بازدید : 1094 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

سلام دوستان اینبار بازی بسیار زیبای Divinity Dragon Commander رو برای دانلود قرار دادیم . منبع این بازی وبسایت اسکیدرو میباشد و برای اولین بار میان وبلاگ ها و وبسایت های ایرانی ما این بازی را برای دانلود قرار میدهیم . این بازی دارای گرافیک بسیار خوبی می باشد و فقط بر روی ویندوز xp sp3 قابل اجرا است. شما میتوانید برای مشاهده تصاویر ، سیستم مورد نیاز و لینک های دانلود از سرور putlocker از 11 سرور مختلف دریافت نمایید.


Divinity Dragon Commander FLT

admin بازدید : 883 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی استراتژیکی 2013 CastleStorm برای PC

2013 CastleStorm نام بازی مهیج و استراتژیکی و ماجرایی می باشد که ساخته کمپانی Microsoft Game Studios است. وظیفه شما در این بازی دفاع از قلعه و نابود کردن دشمنان با هدایت یک نیزه پرتاب کن است که در اختیار شما قرار می گیرد. در بازی 2013 CastleStorm شما بعد از بدست آوردن پرچم دشمن با روش هایی مانند شکستن دروازه قلعه و یا از بین بردن قلعه دشمن در مسابقه برنده شده اید. در این بازی ماموریت های ویژه و خطرناکی به شما داده  میشود که با پشت سرگذاشتن هر ماموریت به شما سلاح های جدید و سکه طلا برای تجهیز نیروهایتان داده  می شود.

admin بازدید : 1632 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Narco Terror 2013 با لینک مستقیم + کرک

| نسخه کامل با کرک معتبر RELOADED |

بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز Narco Terror که ناشر آن شرکت KochMedia بوده و برای PC در سال ۲۰۱۳ انتشار یافته است ، این بازی در حواشی مواد مخدر و سرقت بوده و از این بابت می توان روی Narco Terror به عنوان یک بازی اکشن جذاب حساب کرد ، بازی دارای مراحل مختلف بر پایه سبک آرکید است که شما را به دنیای سارقین وارد خواهد کرد ، مبارزات بسیار زیبا و درگیر کننده ، سلاح های کشنده و قابل تنظیم ، امکان بازی به صورت چند نفره و همچنین آنلاین و …. از ویژگی هایی هستند که از این بازی دیده می شود

admin بازدید : 1083 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی EMERGENCY 2013 آتش نشانان حرفه ای

نام بازی: Emergency 2013
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy (Manage / Busin. / Real-time) / 3D
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Deep Silver
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Quadriga Games
درجه بندی سنی : Pegi 16
قابلیت آنلاین:دارد

علاوه بر تمام موارد و کرکتر ها و امکانات موجود درنسخه ی 2012 این بازی ، در Emergency 2013 شما قادر به کارشناسی مبارزات انتخاباتی جدید با چهار ماموریت جدید را داشته باشید. فوران یک آتشفشان فوق العاده عظیم ، اروپا را تهدید به دفن می کند. رودخانه ها از گدازه پر است. نیروهای اورژانس باید جنگل ها را که در حال سوختن هستند مهارکنند.

admin بازدید : 1368 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

Men of War: Condemned Heroes قسمتی جدید از سری بازی های Men of War می باشد که داستان این بازی در مورد شوروی سابق و در طی جنگ جهانی دوم رخ می دهد . ژانر این بازی استراتژی می باشد و پلیر می بایست با استفاده از نقشه ها و تاکتیک های جنگ ، دشمنان خود را نابود کند . داستان بازی باز هم در مورد جنګ جهانی دوم هست. ولی این بار طرفین درګیر فقط المان و شوروی هستند که شما می توانید یکی از این دو کشور را انتخاب کنید و مرحله ها رو طی نمایید . شما رهبری گروهی به نام No step back! را برعهده دارید . نسخه دوم این بازی که موفق نیز نبود با نام men of war: red tide دارای دو کشور بود و شاید تکرار چنین کاری یک ریسک بزرگ برای سازنده ی بازی یعنی ۱company باشد . در حالی که نسخه چهارم با نام men of war:assault squad دارای ۵ کشور بود و بسیاری از منتقدان ، دلیل موفق بودن این نسخه را همین امر می دانستند . یکی دیگر از نکات مثبت این بازی ، گرافیک عالی در مقابل سایر بازی های استراتژیکی می باشد که به تمام جزئیات پرداخته شده است .

 

Men of War Condemned Heroes دانلود بازي Men of War: Condemned Heroes براي PC

admin بازدید : 1626 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Warlock: Master of the Arcane یکی از بازی های محبوب استراتژیکی می باشد که در دنیای فانتزی Ardania در حال جریان است . ماموریت شما در این بازی ساختن امپراطوری های بزرگ ، گسترش مرزهای تحت سلطه ، تحقیقات جدید در مورد سحر و جادو و غلبه بر دشمنان است . نیروهای شما می توانند شامل نیروهای ویژه احضار شده و موجودات وحشی باشند که قابلیت استفاده از سحر و جادو را نیز خواهید داشت . با استفاده از سیستم مدیریت نوآورانه بازی ، می بایست سربازان خود را مدیریت کنید و با استفاده از تاکنیک های جدید ، دشمنان خود را شکست بدهید و معابد خود را در سراسر دنیا برپا کنید .

 

Warlock Master of the Arcane دانلود بازي Warlock: Master of the Arcane براي PC

admin بازدید : 645 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

Squids ترکیبی منحصر بفرد از دو ژانر استراتژیکی و RPG می باشد که می بایست تیم خود را برای مبارزه با خرچنگ ها و همچنین میگوها آماده کنید !‌ Steev, Vahine و بقیه هشتپاها در خطر هستند و ماده ای سیاه و سمی در حال مسموم کردن این حیوانات است ، پس ارتش خود را از هشت پاهای کوچک بنا کنید و جهان زیر اب را نجات دهید . گروه های نبرد را می بایست به صورت دسته جمعی هدایت کنید . این نسخه v1.1 می باشد که در آن مشکل مرحله ۱۲ حل شده است .

 

Squids دانلود بازي استراتژيكي Squids براي PC

admin بازدید : 645 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

Worms Reloaded GOTY جدیدترین عنوان بازی کرم ها می باشد که این نسخه game of the year edition می باشد که در آن جدیدترین DLC و آپدیت های اضافه شده اند . کمتر کسی است که با سری بازی های Worms آشنا نباشد.از اولین سری آن که کاملا دو بعدی بود تا آخرین نسخه آن که کاملا موتور سه بعدی آن را پشتیبانی می کرد. این بازی فوق العاده زیبا و به یاد ماندنی و پر طرفدار در ۲۶ آگوست ۲۰۱۰ میلادی توسط کمپانی Team17 Software Ltd ساخته و منتشر شد . امروز ، آپدیت جدیدی برای این بازی عرضه شده است که نسخه بازی به ورژن ۱٫۰٫۰٫۴۷۴ آپدیت شده است. Worms Reloaded یک بازی فوق العاده زیبا میباشد که به طور همزمان میتوانید با ۴ گروه مخالف به جنگ بپردازید. این عمل هم بصورت آفلاین و هم به صورت آنلاین پیش بینی شده است. اسلحه های موجود در این بازی نقطه عطفی برای مبارزات شما میباشد .نقشه های جدید در این بازی و محیط فوق العاده آن از جمله ویژگی های بارز و قابل توجه آن میباشد .این محیط ها قابل ویرایش میباشند.صدا گذاری قوی بازی راهی برای انتقاد ما باقی نمی گذارد.

 

Worms Reloaded GOTY دانلود بازي Worms Reloaded GOTY براي PC

admin بازدید : 569 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

Krater عنوان یک بازی استراتژیکی و همچنین RPG می باشد که شما را به محیطی بزرگ و رنگارنگ در کشور سوئد می برد . این بازی ترکیبی از مکانیک رزمی RPG می باشد که از بازی های قدیمی و کلاسیک RPG و همچنین RTS تبعیت می کند . سه دسته از قومیت های مختلف برای به دست گرفتن کنترل جهان با هم دیگر در رقابت هستند و شما نیز می بایست تیم خود را به درستی هدایت کنید تا در این جنگ بی رحم پیروز شوید . برای مراحل بازی بیش از ۶۰ مکان مختلف طراحی شده است و در یک محیط گسترده می بایست اقدام به مبارزه کنید . به راحتی خواهید توانست ابزارهای جنگ و سایر امکانات خود را گسترش دهید تا قدرت شما افزایش پیدا کند . شما می توانید بازی را به صورت تکنفره و یا Co-Op تجربه کنید . در ادامه می توانید نسخه ی معتبر SKIDROW این بازی را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Krater دانلود بازي استراتژيكي Krater براي PC

admin بازدید : 725 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

Kingdom Tales HD یک بازی جدید در سبک بازی های Dash می باشد . پیشگویی درست از آب در آمده! روزی که اژدها ها به دنبال فتح قلمروهای پادشاهی هستند فرا رسیده است . حال شما می بایست به عنوان رهبر مردم ، میان انسان ها و اژدها ها دوستی ایجاد کنید که یک کار بشر دوستانه برای تامین امنیت مردم است . این هدف را می توانید با کشف زمین ها ، ساخت و ساز ، ساخت و تعمیر خانه های مردم و … شروع کنید . در این سفر ، افراد زیادی مثل druidها ، جن های جنگل و اژدها ها را ملاقات خواهید کرد که در کل بازی دارای ۴۵ مرحله ی مختلف است که با کیفیت HD بسیار زیبا خواهند بود .

 

Kingdom Tales HD دانلود بازی مدیریتی داستان پادشاهی Kingdom Tales HD

admin بازدید : 549 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

سری بازی های Farm Frenzy یکی از محبوب ترین و اعتیاد آور ترین بازی هایی است که تا کنون در سبک مزرعه داری ولی به شیوه ای متفاوت توسط شرکت معروف بازی سازی Alawar ساخته شده است. در این نسخه از بازی شما به کشور بسیار زیبا و سرسبز به نام ماداگاسکار( Madagascar ) سفر می کنید و در آن جا شروع به مزرعه داری و مراقبیت از حیوانات و کسب در آمد می کنید. از جمله امکانات افزوده شده در این نسخه می توان به دو مده شدن آن ( Endless و Career ) , تغییر شکل حیوانات ، بهبود یافتن گرافیک ، بیشتر شدن مراحل ( ۹۰ مرحله ) و… اشاره کرد

 

Farm Frenzy 4 دانلود بازی محبوب مدیریت مزرعه Farm Frenzy 4

admin بازدید : 632 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (1)

انسان ها با جادو و ماشین ها روبرو خواهند شد! بازی در سال ۲۰۵۴ اتفاق می افتد. سحر و جادو به دنیا بازگشته و موجودات قدرتمند افسانه ها را بیدار کرده است. تکنولوژی با هوشیاری و گوشت مرده ها در هم آمیخته، گروه های غریبه در بین انسان ها جا خوش کرده اند و دسیسه های پشت پرده دنیا را خون کشیده است. شما در این بازی نقش یک Shadowrunner را دارید، یک آدم مزدور که در حوالی جامعه سکونت دارد. هر روز در تقویت مهارت های خود تمرین کرده و بر روی پای خود می ایستید. هر وقت از شما درخواست کمک شود، به تنهایی آن را انجام خواهید داد… به هر قیمتی که شده باشد!

Shadowrun Returns 2013 PC-FLT

 

Shadowrun Returns pc cover دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC

admin بازدید : 953 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

لشکر عظیمی در خط مقدم دروازه ی قلعه تجمع کرده و آماده ی حمله به پادشاه آرتور هستند! چطور با این مشکل روبرو شود؟ از وقایع تاریخی پادشاهان گذشته با هوشیاری درس گرفته و به کمک پادشاه بروید و شانه به شانه با سپاه پادشاه همراه شده تا درباره ی آینده ای غیرقابل پیش بینی بجنگید! همه چیز وابسته به شماست که غرور و افتخار را به پادشاه برگردانید، دوباره پادشاهی خطوط آرتوری را در دست گرفته و تاریخ را از سر بنویسید! فرشته یا شیطان صفت؟ همه چیز به شما بستگی دارد! دو بعد جنگ و حضور در هر کدام از این دو که می خواهید، به شما بصیرت کافی را خواهد داد.

Citadels PC-FLT

 

Citadels pc cover دانلود بازی Citadels برای PC

admin بازدید : 914 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

در بازی Toy Defense 2 که در جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد باید سعی کنید با تدابیر جنگی مختلف و ساختن برج های مختلف بر سر راه دشمن , جلوی آنها را از نفوذ در خاک خود بگیرید . با پیشروی در بازی Toy Defense 2 میتوانید برجهای محکم تر و قوی تری را آزاد کنید و بر سر راه دشمن قرار دهید که جلوی حملات سهمگین آنها را بگیرید . می توانید با تقویت قوای ارتش و تجهیزات آنها در مراحل جلوتر , مقاومت بیشتری از خود در مقابل آنها به خرج دهید و بازی را آسانتر نمایید . بازی Toy Defense 2 در ۳ دنیای مختلف اتفاق می افتد و درجه سختی به دو قسمت عدی و سخت تقسیم میشود که نسبت به توانایی خود میتوانید یکی از آنها را انتخاب نمایید .

 

Toy Defense 2 دانلود بازی مدیریتی دفاع اسباب بازی ها Toy Defense 2

admin بازدید : 708 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

Green City یک بازی مدیریتی و کم حجم در سبک بازی های Dash می باشد . در این بازی می بایست تمام تلاش خود را برای مهندسی و ساخت شهری پاک کنید . این بازی تجربه ای کامل از یک روز مهندسی و معماری در راستای هوای پاک می باشد که برای کامل کردن آن نیاز به طی ۴۸ مرحله دارید . در ادامه می توانید این بازی کم حجم و سرگرم کننده را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Green City دانلود بازی مدیریتی شهر سبز Green City Final

admin بازدید : 835 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم شهرک پرندگان، مخصوص کامپیوتر

Bird's Town PC Game

 

 

 

 

در بازی شهرک پرندگان (Bird's Town) ، شما وظیفه فرماندهی سایر پرنده ها را بر عهده دارید. و باید آنها را به خانه های امنی که در شهرک پرندگان وجود دارد هدایت کنید.

 

بازی Bird's Town در سبک بازی های فکری - فانتزی است. باید به پرندگان کمک کنید تا در کنار همنوعان خود قرار بگیرند و مسیر هایی که در بازی وجود دارد را به سلامت طی کنند.

 

در این بین، باید حواستان به گربه های بد جنس که میخواهند پرنده ها را شکار کنند هم باشد!

admin بازدید : 901 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)
 دانلود بازی Sid Meiers Civilization V Brave New World مهد تمدن ها
|دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود|

نام بازی: Sid Meier's Civilization V: Brave New World
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: 2K Games
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Firaxis Games
درجه بندی سنی : Pegi +10
قابلیت آنلاین:دارد

بسته ی دوم برای توسعه ی Civilization V آماده و منتشر شده است.این دی ال سی در واقع یک توسعه گر برای افزایش عمق بازی و افزایشمیزان واقع گرایی است.این بازی در حقیق یک تجارت بین المللی ونمایش و  تمرکز بر روی فرهنگ و دیپلماسی های متمدن است نفوذ خود را در سرتاسر جهان قطعی نموده و با خلق آثار بزرگ، انتخاب یک ایدئولوژی را رفم بزنید.
دانلود مستقیم بازی به همراه نقد و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
admin بازدید : 606 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (1)

نسخه جدید بازی Angry Birds Star Wars عرضه شد. داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. در این نسخه ۸۰ مرحله وجود دارد. جایزه های جدید آماده کشف شدند هستن وگیم پلی بازی نیز بهبود یافته و جدید شده است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی روی ویندوز ۸ نیز اجرا خواهد شد ، برای اجرای این بازی حتما لازم است که کارت گرافیک خود را به روزرسانی نمایید.

 

Angry Birds Star Wars پرندگان خشمگین و جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars 1.1.0

admin بازدید : 969 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Dark Souls Prepare To Die Edition یک بازی با سبک اکشن RPG می باشد که سازندگان بازی شما در مکان های شیطانی و ترسناک خواهند بود . داستان این بازی کاملا تخیلی است و دارای قسمت های ترسناک و دلهره آور می باشد شما در این بازی هیولا های زیادی در پیش رو دارید که نابود کردن آن ها کار ساده ای نیست حتی دشمنانی که بیشتر شبیه زامبی های اسکلتی هستند به راحتی نمی توانید نابود کنید شما سربازی هستید که برای نابود کردن دشمنانتان باید جنگجوی خوبی باشید . گسترده ترین بخش بازی بخش گیم پلی آن است در این بازی انتخاب شخصیتی که با آن بازی می کنید بر عهده ی خودتان می باشد برای مثال شما می توانید فیزیک ، صورت ، مو و رنگ موی شخصیتتان را انتخاب کنید این بازی گیم پلی ای عالی و زیبا دارد از جمله اصلحه هایی که در اختیار دارید ، فن هایی برای مبارزه با دشمنانتان که بر اثر تجربه باید یاد بگیرید .

 

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد |

 

Dark Souls Prepare To Die Edition دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC

admin بازدید : 1038 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Carrier Command Gaea Mission یک بازی استراتژیکی می باشد که به تازگی منتشر شده است . در پی جنگ فاجعه آمیزی که بین اتحادیه United Earth و اتحادیه Asian Pacific رخ داد، زمین به مکانی غیر قابل سکونت تبدیل شد. تنها امید باقی مانده در سیستم خورشیدی است، جایی که برج ثور ماه ، کلید بازیابی منابع آب زمین که کاهش یافته اند می باشد. شما به عنوان عضوی از این جنگ و باقی مانده نیروهای UES، با نام سروان Myric مامور یک وسیل نقلیه نظامی شده است. با پیمودن دریاها و برقرار شبکه پایگاه های دریایی، ماموریت شما شکار دشمن می باشد.

 

Carrier Command Gaea Mission Proper-RELOADED

 

Carrier Command Gaea Mission دانلود بازی Carrier Command Gaea Mission برای PC

 

admin بازدید : 1255 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Mark of the Ninja – قهرمان بازی نینجایی از قبیله هیسومو که متوجه می شود که روستای قبیله هیسومو توسط فردی به نام Kelly Corporal که از فرستاده شدگان گروه Hessain Service میباشد، مورد حمله قرار گرفته است و استاد وی رییس قبیله را گروگان میگیرد.نینجا لحظه ای درنگ نمیکند و برای نجات استادش و روستا به سمت آن حرکت میکند…پس از نجات روستا رییس قبیله به او میگوید که این حملات توسط HS ورییس این گروه Karajan صورت گرفته و وی قصد به دست آوردن گنجهایی از قبیله هیسومو را دارد.سپس رییس قبیله نینجا را به عنوان قهرمان قبیله به مردم معرفی میکند.پس از این وقایع متوجه میشویم که قهرمان ما یک نوع خالکوبی بر بدن خود دارد که توسط گیاهی درست میشود و قدرت های فراوانی دارد…اما این مسئله چندان هم خوش آیند نیست این خالکوبی باعث به وجود آمدن اختلالات روانی برای قهرمان داستان میشود و شخصیت اصلی حتی حاظر هست برای جلوگیری از فاش شدن این راز آماده برای دادن جان خود باشد!اما گنج روستا بالاخره توسط یه بازرگان دزدیده میشود و ماموریت شما در این بازی آن است که گنج دزدیده شده را به روستا باز گردانید و هرطور که شده Karajan را به قتل برسانید تا راز وجود گنج در روستا را اشخاص بیشتری نفهمند.

 

Mark of the Ninja-FLT | 2.0 GB

 

Mark of the Ninja دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC

 

admin بازدید : 1210 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Impire یک بازی استراتژیکی می باشد که به برای PC منتشر شده است .استودیوی Paradox بازی Impire را می سازد که به تازگی چند پروژه مختلف را در دست تولید دارد. شخصیت اصلی بازی بعل-ابدان (Baal-Abaddon) نام دارد و طبق دمویی که از این بازی به نمایش درآمد، بازیکنان کنترل او را در جایی بدست گرفتند که در گوشه ای از یک محیط زیرزمینی قرار داشت.در اینجا او وظیفه پیدا کردن چند کارگر را داشت تا بتوانند به او در انجام مأموریتش کمک کنند. کارگرها مسئول ساخت و ساز اتاق ها، راهروها و حتی سیاه چال های مختلف هستند. آن ها با کندن زمین و ساخت ساختمان های مختلف، با دشمنانی روبرو می شوند. برای ساخت قسمت های مختلف، شما نیاز به جمع آوری آتیم های گوناگونی دارید که با نیروهای خود آن ها را بدست خواهید آورد. شما در این بازی تنها به یک منطقه خاص محدود نمی شوید. به محیط هایی خواهید رسید که در نقشه دیده نمی شوند و در آن ها آیتم های بسیار زیادی دیده می شوند که جمع آوری آن ها به شما امتیاز خواهند داد.

 

Impire-FLT | 1.2 GB

 

Impire دانلود بازی استراتژیکی Impire برای PC

 

 

admin بازدید : 1659 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

داستان HotS درست بعد از WoL جریان دارد. کریگان (Kerrigan) رفته و Zergها به دلیل نبود Queen of Blades دچار آشفتگی شده اند. فرمانده جیم رینور (Jim Raynor) که در پایان قسمت قبل با کمک قطعه باستانی Xel'Naga توانست Zergها را شکست داده و کریگان را به شکل انسان برگرداند، در تلاش است تا بتواند قدرت این قطعه را مهار کند و همچنین سارا کریگان (Sarah Kerrigan) را دوباره به حالت قبل برگرداند. اما عطش انتقام در کریگان فروکش نکرده و او قصد دارد تا با بازگشت به حالت اولیه اش انتقام خود را از آرکتوروس منگز (Arcturus Mengsk) بگیرد. از طرف دیگر، منگز یک تیم از واحد Ghost را برای دستگیری کریگان می فرستد و رینور نیز در تلاش برای محافظت از کریگان است. به نظر می رسد که Blizzard بعد از تجربه موفقی که در قسمت پیشین در زمینه ارائه یک داستان حماسی-سینمایی داشته، می خواهد بار احساسی و تراژدیک آن را چند برابر کند. تقابل رینور، کریگان و منگز می تواند قسمت های حساس داستان را ایجاد کند و سازندگان نیز مسلماً از این پتانسیل نهایت استفاده را خواهند برد. همان طور که پیش تر اشاره کردم، در بازی کنترل نژاد Zergها را بر عهده داریم. شخصیت اصلی در HotS کریگان است.او در بیشتر قسمت های بازی حضور دارد و از قابلیت های متعددی برخوردار است که در بخشی به نام Battle Focus وجود دارند و با افزایش مهارت، آزاد می شوند. نژاد Zergها دارای ویژگی هایی هستند که آن ها را از دو نژاد دیگر در این سری متمایز می کند. مهم ترین ویژگی Zergها تعدد نفرات در حین مبارزه است. با اینکه شاید آن ها از نظر توانایی ضعیف باشند، اما تعداد بالا و توانایی در تولید مثل سریعشان می تواند برتری نسبی ایجاد کند. علاوه بر آن، با هر گونه محیطی سازگاری دارند و می توانند در شرایط سخت سیاره سرد Kaldir به راحتی زندگی کنند. با اینکه قالب کلی گیم پلی همانند نسخه پیشین، بر مبنای ساخت و ساز، تولید نیرو و حمله به اهداف است، اما همین ویژگی های منحصر به فرد Zergها شمایلی جدید به بازی می بخشد.

StarCraft II:Heart of the Swarm PC-FLT

StarCraft II:Heart of the Swarm PC-BlackEcho

 

starcraft 2 heart of the swarm cover small دانلود بازی StarCraft II:Heart of the Swarm برای PC

 

admin بازدید : 1015 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (2)
Virtual Families 2: Our Dream House – یک بازی مدیریتی جذاب به سبک DASH است.این بازی یک شبیه ساز از زندگی واقعی انسانها می باشد.در این بازی افراد را کمک می کنید تا با انتخاب همسر و آیجاد یک خانواده زندگی جدیدی را آغاز کنند.آنها را در انتخاب حرفه ای که بدان علاقه مند هستند تشویق کنید تا برای تامین نیز های مالی خود دچار مشکل نشوند.خانه ی رویایی خود را بسازند و رویاهای خود را محقق سازند. در طول بازی، اتفاقات تصادفی زیادی رخ می دهد و شما را در جایگاه بازی باز با گزینه های بسیاری برای پاسخگویی و انتخاب ادامه راه رو به رو می کند.این حوادث غیر منتظره بازی را به روال زندگی روزمره نزدیکتر می کند.در این بازی سیستم پاداش و جزا کاملا کاربرد دارد و شخصیت های بازی کاملا قابل تربیت خواهند بود. چرخه ی شب و روز و اهمیت فاکتور زمان یکی از مهمترین ویژگی های این بازی است.در نسخه ی جدید این بازی حیوانات خانگی نیز به زندگی شما افزوده شده اند.گرافیک بازی نیز به مراتب بهبود یافته است…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید…
 

Virtual Cover دانلود بازی Virtual Families 2: Our Dream House برای PC

 

admin بازدید : 1319 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

بعد گذشت یک قرن از وقایع صورت گرفته در بازی Might & Magic Heroes VI، که تقدیر رهبرانه ی یک فرمانروایی را تعیین کرده، نسخه ی جدید این بازی با نام Shades of Darkness با دو موضوع نبرد جدید پا به عرصه ی بازی ها می گذارد. لحظه های اساسی در تاریخ سیاه تر Ashan که آینده ی مردمان زیرزمینی رو به نابودی را توصیف خواهد کرد و بقای فرقه ی در حال انقراض Spider Queen را تصمیم گیری می نماید. سرنوشت دو فرقه ی افسانه ای به دستان شماست! دو فرقه با نام های Dark Elves of Dungeon و فرقه ی Necromancers of Necropolic!

Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness PC-RELOADED

 

Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness pc cover small دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC

 

admin بازدید : 642 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Sanctum 2 نسخه ی دوم از بازی خلوتگاه یا همان Sanctum می باشد . این بازی مخلوطی از ژانر استراتژیکی و اکشن اول شخص است . تمام تلاش خود را برای محافظت از هسته های تولید اکسیژن انجام دهید ، بیگانگان در پی نابود سازی این مکان ها هستند که با نابودی آنها ، بشر نیز نابود می شود . نسخه ی جدید با قابلیت های بیشتری در دسترس است ، می توانید به صورت سفارشی برج ها، سلاح ها و سایر ابزارهای جنگی را در اول بازی انتخاب نمایید ، اما آن ها را عاقلانه و درست انتخاب کنید ، زیرا شما تنها خط دفاع بشریت در مقابل بیگانگان هستید ! ساخت دیوار و برج قبل از حمله دشمن از جمله وظایف شما هستند . در مراحلی از بازی ، گیم پلی بازی به صورت اکشن اول شخص دنبال می شود .

 

Sanctum 2-RELOADED | 1.5 GB

 

Sanctum 2 دانلود بازی Sanctum 2 برای PC

admin بازدید : 1406 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)
The Cranks – یک بازی جذاب و زیبا به سبک Dash است.سبک این بازی شباهت زیادی به بازی همسایه جهنمی دارد.چرا که در هر مرحله از این بازی به اشکال مختلف به آزار و اذیت همسایه های خود خواهید پرداخت.این داستان از آنجا آغاز می شود این خانواده شجاع از یکنواختی به ستوه آمده و برای ایجاد تنوع به شهر جدید کرنکی مهاجرت می کنند.اما در آنجا همسایه های خونسرد که فاقد هرگونه هیجانی هستند ، استقبال خوبی از آنها نمی کنند و این اتفاقات موجبات ناراحتی این خانواده را فراهم می کنند.از این جهت شما از هیچ کاری در راستای اذیت کردن آنها فروگذار نخواهید کرد.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.
 

Cranks Cover دانلود بازی مدیریتی The Cranks برای PC

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما درمورد وبسایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 89
  • آی پی امروز : 231
  • آی پی دیروز : 290
  • بازدید امروز : 602
  • باردید دیروز : 1,031
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,633
  • بازدید ماه : 1,633
  • بازدید سال : 206,277
  • بازدید کلی : 2,608,181
  • کدهای اختصاصی