loading...
download 4 pc
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1326 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Heat Wave برای PC

 

دانلود بازی Heat Wave

 

Heat Wave یک بازی جدید در سبک اتومبیل رانی است که درسال ۲۰۱۳ برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . بازی Heat Wave یک بازی هیجان انگیز است که میتوانید لذت مسابقات اتومبیل رانی در خیابان ها آزاد و با ماشین های پر سرعت را به شما بدهد . شما در بازی انواع مدلهای ماشین های قدرتمند و سرعتی دارید که میتوانید با شرکت در مسابقات و جمع آورید پول ماشینهای جدید خریداری کنید. همچنین در این بازی می توانید رنگ موتور و… اتومبیل خود را ارتقا دهید .

بازی Heat Wave با حجم کم از گرافیک خوب سه بعدی برخوردار است . هم اکنون می توانید بازی Heat Wave را از سایت یاس دانلود به صورت مستقیم و رایگان دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

admin بازدید : 3369 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی نهایت سرعت و هیجان در اتومبیل رانی - Crash Time 3

اگر از طرفدارن بازی نید فور اسپید باشید حتما نسخه Need For Speed Carbon را مشاهده کرده اید. Crash Time III نیز تقریبا سبکی مشابه این بازی را دارد ، البته تفاوت های زیادی نیز در آن دیده می شود. گیم پلی فوق العاده و گرافیک بسیار بالا در این بازی خود نمایی می کند . سرعت ، دقت ، مهارت و اشتباهات رانندگی حرف اول را در این بازی می زند. این بازی آلمانی می باشد و تمامی مراحل و جاده های ان از روی شهرهای آلمان شبیه سازی شده است. در این بازی قابلیت تعویض ماشین به شما داده می شود و البته شبیه سازی شهرها و جاده ها بسیار ماهرانه انجام شده ، طوری که شما احساس یک مسابقه هیجان انگیز را خواهید داشت. در این بازی شما باید 70 ماشین را کنار بزنید و با کنترل سرعت سر سام آور ماشین که نقشی مهم در هیجانی کردن بازی ایفا میکند به خ

admin بازدید : 607 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)
بازی F1 Race Stars یکی از جدیدترین بازیهایی است که در زمینه ماشین سواری توسط کمپانی نام آشنای Codemasters که خالق عنوانهایی همچون بازی dirt است روانه بازار شد .F1 Race Stars فضایی کارتونی دارد و خیلی از پیست‌های مسابقه‌ای معروف دنیا در آن شبیه سازی شده‌اند.هم‌چنین مسابقه دهندگان فرمول یک در دنیای واقعی نیز با چهره‌ای کارتونی در F1 Race Stars حضور دارند.در این بازی شما به عنوان یک راننده فرمول ۱ باید سعی کنید در مسابقات تور جهانی که در ایالتهای مختلف آمریکا برگزار میشود پیروز شده و رتبه اول را در دنیا کسب کنید . این بازی عنوانی خانوادگی محسوب می‌شود که حال و هوایی شبیه به Mario Kart دارد. برخی از پیست‌های معروف دنیا در این بازی وجود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به پیست موناکو اشاره کرد.

 

F1 Race Stars REPACK-FLT | 3.0 GB

 

F1 Race Stars دانلود بازی F1 Race Stars برای PC

 

admin بازدید : 815 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

سخه جدید بازی محبوب و فوق العاده جذاب Sonic All Stars Racing Transformed که در استودیو بازیسازی Sumo Digital ساخته شده و سپس کمپانی مطرح و قدرتمند SEGA آن را برای کنسول PC منتشر ساخته است ، این عنوان بسیار شبیه بازی قبلی این سری یعنی Sonic & Sega All-Stars Racing است ، اما با یک تفاوت مهم و بزرگ . در بازی وسایل نقلیه شخصیت ها قابل تغییر به ماشین های دیگر می شو د، برای مسابقه بر روی آب به قایق ، برای مسابقه در هوا به هواپیما و یا هلی کوپتر و … تبدیل می شوند که سبک جدیدی از سری بازی های سونیک را ارائه می دهد ، ابعاد جدیدی که از سونیک مشاهده می کنیم نمایانگر خلاقیت بسیار بالای سازندگان بازی است که دنیای گیمرها را بسیار زیباتر از گذشته خواهند کرد .

 

Sonic and All Stars Racing Transformed-RELOADED | 4.3 GB

 

Sonic and All Stars Racing Transformed دانلود بازی Sonic and All Stars Racing Transformed برای PC

admin بازدید : 629 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)
با نسخه دوم از سری بازی های Police Force در خدمت شما هستیم.از آنجا که نسخه پیشین این بازی با اقبال بازی باز ها روبه رو شد سازندگان این شبیه ساز پلیسی جذاب را بر آن داشت تا با رفع نواقص پیشین و تکیه بر نقاط قوت آن شماره ی دوم این بازی را با افزودن ویژگی های جدید و متنوع راهی بازار کنند.همچنانکه از نام بازی پیداست در این بازی در نقش پلیس به حفظ امنیت جامعه و برقراری قوانین و مقررات خواهید پرداخت.از جمله ماموریت های شما در این بازی حضور در تصادفات رانندگی و مقابله با هنجار شکنی هایی نظیر آدم ربایی و غیره خواهد بود.در این راستا شما با به همراه داشتن انواع اسلحه گرم و سرد ، دستبند ، بیسیم و… به انجام وظایف خود خواهید پرداخت.در این نسخه همچنین یک دفتر ویژه به عنوان محل کار ثابت برای شما در نظر گرفته شده و همچنین در تجزیه تحلیل پرونده هایی که به عهده می گیرید می توانید از پزشکی قانونی هم بهره ببرید.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی جذاب و مهیج را مشاهده کنید.
 
Police Cover دانلود بازی Police Force 2 برای PC
admin بازدید : 685 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی NASCAR The Game 2013 اولین عنوان از سری بازی های این شرکت بر روی کامپیوتر می باشد که شامل تمامی رانندگان، تیم ها و جاده های رسیمی مسابقات جهانی ناسکار می باشد. وارد معتبرترین دنیای ماشین سواری ناسکار شوید و با قوی ترین دوستان خود در سرتاسر دنیا به رقابت ماشین سواری حرفه ای در فضایی با کیفیت خارق العاده بپردازید. در رسیدن به جایزه های مسابقات ناسکار تلاش کنید و برای اولین بار به عنوان قهرمان مسابقات سرعت جهانی شناخته شوید، شتاب و ترس اکشن را در پشت چرخ های ماشین های Gen 6 تجربه کنید. یکی از ویژگی های این نسخه از بازی ناسکار، داشتن آپدیت های مختلف در حین رسیدن به مسابقات جهانی می باشد که در جهت جذاب کردن بازی برای گیمرها تدارک دیده شده است.

NASCAR The Game 2013 PC-SKIDROW

 

NASCAR the game 2013 pc cover small دانلود بازی NASCAR The Game 2013 برای PC

admin بازدید : 656 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

 

جنون سرعت: مسابقات زیرزمینی 2 | Need For Speed Underground 2

 

توضیحات بازی: نسخه ریپک ، تست شده و ورژن جدیدی از بازی بسیار زیبای جنون سرعت : مسابقات زیر زمینی ۲ را برای دانلود آماده کرده ایم. این بازی تحت عنوان Need for Speed: Underground 2 ver 1.2 از پاکت گیمز آماده دریافت میباشد. سازنده این بازی بسیار معروف و زیبا استودیوی EA BlackBOX و ناشر آن کمپانی نام آشنای الکترونیک آرتز هست. نیاز به سرعت(به انگلیسی: Need For Speed) نام یک مجموعه بازی رایانه ای است. این بازی محصول شرکت بلک باکس از زیر شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) است. اولین شماره آن با نام The Need For Speed منتشر شد. جنون سرعت: مسابقات زیرزمینی ۲(به انگلیسی: Need for Speed: Underground 2) (NFSU2) یک بازی مسابقه‌ای است که توسط الکترونیک آرتز تولید و انتشار یافته است. بازی ادامه بازی جنون سرعت: مسابقات زیرزمینی بود. بازی دارای گرافیک بالایی می باشد و در این نسخه بازی کم حجم شده و پس از نصب می توانید طعم جنون سرعت را بچشید.

admin بازدید : 627 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

 

بازی فوق العاده زیبا و جذاب Need for Speed Most Wanted که توسط کمپانی مشهور و قدرتمند Electronic Arts برای PC در سال ۲۰۰۵ منتشر شد ، قطعآ اکثر کسانی که به سری بازیهای NFS علاقه مند اند این نسخه فوق العاده را می شناسند .

 

بازی نید فور اسپید | Need for Speed Most Wanted 2005

 

 می توان گفت این بازی به تنهایی سهم عظیمی از شهرت کمپانی EA را به خود اختصاص داده زیرا با انتشار نسخه های مختلف از سری بازیهای جنون سرعت هنوز هم در میان کاربران بازیهای کامپیوتری Most Wanted از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است .

 

admin بازدید : 1438 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

این بار سایت دانلودها یکی از بازی های هیجان آور رانندگی در جاده ، سلطان جاده ها را در اختیار کاربران عزیز قرار داده است ،بازی که جزو بازی های خاطره انگیر و جذاب می باشد و قطعا خیلی از ما رابه یاد گذشته می اندازد. در این بازی شما نقش یک راننده کامیون را دارید و باید بار به مکان های مختلف ببرید و با هزینه بدست آمده از ان میتوانید کامیون جدید بخرید یا قطعات کامیون  قبلی خود را ارتقا دهید.
این بازی واقعا ازگرافیک بالایی برخوردار است و برای هر فردی جذابیت های خاص خود را دارد. هم اکنون میتوانید این بازی خاطره انگیز را از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

King Of The Road بازي محبوب و مهیج رانندگي در جاده  King Of The Road 2

admin بازدید : 1315 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی زیبای ۱۸ چرخ ، یک بازی کم حجم با گرافیک متوسط می باشد که تجربه رانندگی با تریلی ۱۸ چرخ را به شما می دهد و از این نظر جذاب بنظر می رسد.شما در این بازی رییس هستید و سفارش ها را دریافت میکنید و ۱۵ کامیون دارید که هرچه بهتر کار کنید سفارشات بیشتری از کشورهای مختلف دریافت میکنید و میتوانید یک شرکت باربری قدرتمند تشکیل دهید.
شما باید مسیرهایی را انتخاب کنید که سریعتر بتوانید عملیات های خود را که معمولا حمل اجناس مختلف می باشد انجام دهید و با اجرای هر عملیات مقداری پول دریافت میکنید و طبعا با دریافت پول بیشتر میتوانید کار خود را بهبود ببخشید امید است با دریافت از سایت بزرگ دانلودها لذت کافی را برده باشید.

 

4 25 2011 11 41 07 PM بازی کم حجم تریلی ۱۸ چرخ Wheels of Steel: Pedal to the Metal

admin بازدید : 550 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

Racers Island Crazy Racers یک بازی فوق العاده برای علاقه مندان به سری بازی های اتومبیل رانی می باشد در این بازی فانتزی زیبا شما مسابقات را در شش جزیره مختلف و با محیط های منحصر به فردی تجربه خواهید کرد. در بازی علاوه بر مهارت در رانندگی، باید دقت و تمرکز خود را به بالاترین نقطه برسانید. در طی مسیر مسابقه تجهیزات و سلاح هایی قرار داده شده است که با دریافت و به کارگیری آن ها می توانید برای رقیبان خود مشکلاتی ایجاد کنید تا قادر به کنار زدن آن ها باشید. در واقع می توانید رقبای خود را هدف قرار داده و با یک دکمه آن ها را از روند مسابقه خارج کرده و شاهد پیشرفت خود باشید.امید است با دریافت این بازی از سایت بزرگ دانلودها لذت کافی را برده باشید.

 

 

Racer بازی مسابقات ماشین سواری دیوانه وار در جزیره   Racers Island Crazy Racers

admin بازدید : 1442 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

درود . بازی Split/Second: Velocity یکی از زیباترین بازیهای سبک racing در سبک سری بازیهای NFS هست که در سال ۲۰۱۰ توسط استدیوی Black ROck ساخته شد و دارای گرافیک نسبتا خوبی هستش . در این پست نسخه کم حجم R.G. Catalyst بازی Split/second:velocity رو برای شما آماده کردم که میتونید از ۳ سرور مختلف از ادامه مطلب دانلود کنید . برای توضیحات بیشتر و تصاویری از بازی Split/Second: Velocity به ادامه مطلب مراجعه کنید

SPLITSECOND

admin بازدید : 1121 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)
 دانلود بازی Agricultural Simulator 2013 شبیه ساز کشاورزی
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|نسخه ی کامل همراه با کرک معتبر SKIDROW  |


نام بازی: Agricultural Simulator 2013
پلتفورم : pc
ژانر: Simulator
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
ناشر: UIG Entertainment
مد بازی : N/A
حمایت توسط : UIG Entertainment
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

در نسخه ی 2013 این بازی شاهد یک مزرعه ی فوق العاده  رویایی با دستگاه ها ی فوق العاده پیشرفته و گرافیکی هستید.از زیبایی غروب و طلوع خورشید تا گندم زار های فوق العاده طلایی در این بازی به واقعیت نزدیکند. خود را با کار های مزرعه ی خویش سرگرم نمایید.کشاورزان نیز درحال انجام وظایف روزانه ی خود هستند.
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
admin بازدید : 1083 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی EMERGENCY 2013 آتش نشانان حرفه ای

نام بازی: Emergency 2013
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy (Manage / Busin. / Real-time) / 3D
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Deep Silver
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Quadriga Games
درجه بندی سنی : Pegi 16
قابلیت آنلاین:دارد

علاوه بر تمام موارد و کرکتر ها و امکانات موجود درنسخه ی 2012 این بازی ، در Emergency 2013 شما قادر به کارشناسی مبارزات انتخاباتی جدید با چهار ماموریت جدید را داشته باشید. فوران یک آتشفشان فوق العاده عظیم ، اروپا را تهدید به دفن می کند. رودخانه ها از گدازه پر است. نیروهای اورژانس باید جنگل ها را که در حال سوختن هستند مهارکنند.

admin بازدید : 771 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

در این بازی سرگرم کننده شما به رقابت با دیگر ماشین ها خواهید پرداخت و باید با استفاده از ترمزدستی و دریفت های پی در پی از رقیبان جلو بزنید که این قسمت  در بازی بسیار لذت بخش است. شما با اول شدن در مسابقات به بعدی راه پیدا می کنید و با تمام کردن یک دوره و کسب حداکثر امتیاز، ماشین های جدید و البته پرسرعت و قدرمتمند تر را آزاد کرده و می توانید از آن ها در مسابقه های بعدی نیز استفاده نمایید. خیلی ها در حرفه ای بودن در بازیهای اتومبیل رانی ادعا دارند، اما آیا این بازی را هم می توانند با موفقیت پشت سر بگذارند!

 

 Drift Runners تجربه سرعت واقعی با بازی کم حجم Drift Runners 1.0

admin بازدید : 1156 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

F1 یا The Formula One یک بازی ریسینگ فرمول یک است برای علاقه مندان به این نوع مسابقات.  این بازی بر روی فصل ۲۰۱۰ مسابقات فرمول ۱ تمرکز دارد. در واقع دنباله ای از نسخه ی قبلی آن یعنی F1 2009 است. بازی دارای تیم های موجود ، راننده ها و پیست های فصل ۲۰۱۰ در فرمول ۱ است. در F1 2010 بازیکن ها می توانند از تمامی  مدل هایGrand Prix ، Championship ، Time Trial و Career Mode ( که بسیار جدید و گسترده شده است ) استفاده کنند. بازی تمامی ماشین های Formul 1 را داراست.
موتور این بازی Codemasters EGO Engine نام دارد که قبلا آن را در بازی های فوق العاده ی Grid ، Dirt و Dirt 2 تجربه کرده ایم اما این نسخه دارای تغییراتی مهم است که باعث زیبا شدن بازیه F1 شده است. تکنولوژی ای که در این بازی به کار رفته است باعث شده است تا بازی ایرودینامیک منحصر به فردی داشته باشد. همچنین خطای دست هم در سرعت های بالایه ۲۰۰ MPH ( یا ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت ) وجود دارد که باعث هر چه زیبا تر شدن بازی می شود. آب و هوا نقش بسیار مهمی را ایفا می کند به طور مثال تجربه ی رانندگی در هوای آفتابی خیلی با زمانی که هوا بارانی است فرق می کند. مطمئنا نمای کابین رویایی تر است. در آن رقابت اتوموبیل های مسابقه ای که هر کدام رکورد سرعت را می شکنند شما در حال دست و پنجه نرم کردن با باران هستید. در طی رانندگی ، شاهد جاری شدن آب بر رویه شیشه ی خود هستید که به زیبایی درست شده است. همینطور زمین بازی هم از این قاعده خارج نیست! شفافیت زمین در هنگام باران به زیبایی دیده می شود اما در کنار چهره ی زیبای خودش باطنی نابودگر دارد که هر لحظه می تواند شما را گرفتار خودش کند!

 

f1 2010 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای F1 2010

 

dvd دانلود بازی فوق العاده زیبای F1 2010 شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی فوق العاده زیبای F1 2010 بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

admin بازدید : 1129 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

خود را برای یک مسابقه فوق العاده مهیج در زمینه مسابقات رالی جهانی ۲۰۱۰ آماده کنید و پشت فرمان خود بشینید تا این رقابت عظیم و شگفت انگیز را برنده شوید ! بازی جذاب و مهیج WRC FIA World Rally Championship از ماشین های واقعی که در مسابقات وجود دارند استفاده می کند و دقیقا زمان بندی اتفاق افتادن وقایع ، همان زمان هایی می باشد که امسال در واقعیت اتفاق افتاده است. تجربه ای ترسناک و دراماتیک را هنگامی که در پشت سیستم خود ترمز دستی را می کشید احساس می کنید ! در قسمت پیشروی بازی ، بازی با ساختن تیم شخصی شما آغاز می شود و در مسابقات محلی شرکت داده می شوید و پس از بالارفتن رتبه شما در مسابقات ، رفته رفته نظر مدیران جام WRC را جذب می کنید و آن ها به شما پیشنهاد می دهند تا در مسابقات WRC شرکت کنید.
بخش دیگری از بازی با نام Time Attack می باشد که در این بخش ، شما ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کرده و جاده ی مورد علاقه خود را نیز انتخاب می کنید. حال تنها تلاش شما برای ثبت رکورد جدید در این جاده می باشد. شما می توانید رکورد های خود را در دنیای اینترنت آپلود نموده و با رکورد سایر رقیبان مقایسه کنید و میزان توانایی های خود را بسنجید. سایر بخش های مهیجی در این بازی گنجانده شده است که بوسیله بازی کردن می توانید آن ها را تجربه کنید. تیم دانلودها شما را به بازی کردن این بازی مهیج دعوت می نماید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی|

 

Wrc cover دانلود بازی بسیار زیبای WRC FIA World Rally Championship

admin بازدید : 1786 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

Need for Speed: Hot Pursuit بار دیگر هیجان تعقیب و گریزهای نفس گیر پلیسی را به سری بازی های نیاز به سرعت که بدون شک خواسته اکثر طرفداران این عنوان می باشد، باز می گرداند! نسخه جدید سری بازی های NFS در Hot Pursuit تصمیم دارد به ریشه های خود یعنی همان تعقیب و گریزهای مهیج ومسابقاتی با سرعت دیوانه وار اما این بار با جدیدترین و پیشرفته ترین اتومبیل های دنیا باز گردد و البته این وظیفه استودیوی بازی سازی Criterion Games سازنده عنوان زیبا و بیادماندنی Burnout Paradise می باشد که این هدف را محقق نماید و قرار است نسخه نهایی بازی در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۰ برروی تمامی پلتفرم ها توسط کمپانی Electronic Arts منتشر گردد. بازی در شهری خیالی به نام Seacrest County رخ می دهد، محیطی بصورت کاملا Open-world که بیش از ۱۰۰ مایل از جاده های آزاد را در بردارد و گفته می شود که چهار برابر بزرگتر از Paradise City ، شهر بازی Burnout می باشد ، علاوه براین بخش تک نفره بازی مدت زمانی میان ۱۲ تا ۱۵ ساعت، البته بهمراه قسمتهای زیادی با ارزش بازی مجدد را خواهد داشت. در این بازی این فرصت را خواهید داشت تا به بالاترین درجه راننده های تحت تعقیب پلیس (Most Wanted) تبدیل شده و یا در نقش نیروی پلیس به بالاترین رتبه در دستگیری راننده های خلافکاری که باسرعت دیوانه وار در خیابان های شهر جولان می دهند تبدیل شوید، و این موضوع را می توانید با دسترسی به سریعترین و زیباترین اتومبییل های دنیا در بازی Hot Pursuit با نهایت هیجان و لذت سرعت در دنیای مجازی احساس نمایید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|کرک نهایی Reloaded برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه فشرده شده ۲گیگابایتی بازی به پست افزوده شد|

 

nfs cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit

 

dvd دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

admin بازدید : 791 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

Rage Rally یک بازی مسابقه ای بسیار جذاب و مهیج که علی رغم حجم کم دارای گرافیک مناسب و قابل توجهی است . در این بازی کاربران می توانند اتومبیل خود را انتخاب کرده و  به مسابقه بپردازند . همچنین می توانید در هنگام بازی دید خود را به عنوان راننده تعیین کرده و در صورتی که می خواهید به مانند راننده بازی را ببینید اول شخص و در صورتی که عادت به دیدن کل اتومبیل دارید سطح دید سوم شخص را انتخاب کنید . Rage Rally بازی ساده و راحتی است که در آن اتومبیل های شما هیچ آسیبی نمی بیند و می توانید با حداکثر سرعت در جاده به حرکت خود ادامه دهید البته اگر شما قصد مقایسه Rage Rally با بازی های بسیار باکیفیت تر مانند Need For Speed را دارید باید به تفاوت حجم این دو بازی نیز توجه فرمایید .

 

Rage Rally دانلود بازی زیبای Rage Rally (نسخه قابل حمل)

admin بازدید : 857 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

Monster Trucks Nitro بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده ای می باشد که در آن شما توسط کامیون ها و ماشین های بسیار بزرگ به مسابقه با دیگر کامیون های غول پیکر می پردازید. در ابتدا شما باید سعی کنید تا تمامی مسابقه ها را پیروز شوید تا بتوانید جایزه ی آن ها را بدست آورید! همینطور که مسابقه ها را پیروز شوید ، بر حساب پولی شما نیز افزوده می شود که این خود زمینه ی شرکت در مسابقات حرفه ای تر را فراهم می سازد. در مسابقات حرفه ای شما علاوه بر اینکه جوایز پولی آن ها را بدست می آورید ، به شما مدال های گوناگونی نیز داده می شود. در ضمن فراموش نکنید که برای شرکت در مسابقات حرفه ای ، شما مبلغی پول را برای ورود به این مسابقات پرداخت می کنید که در صورت برنده شدن علاوه بر پولی که از دیگر شرکت کنندگان دریافت می کنید ، پول خودتان نیز به شما پس داده می شود! پس همیشه سعی کنید جزء برندگان این سری از مسابقات باشید.

 

Monster Trucks Nitro 3 لذت مسابقه با ماشین های غول پیکر با بازی جذاب Monster Trucks Nitro 2.1.0

admin بازدید : 1115 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

Ridge Racer: Unbounded اولین بازی ای است که طی پنج سال گذشته توسط سازنده فنلاندی یعنی شرکت Bugbear در حال ساخت است. تعریف کلی سری Ridge Racer ترکیبی از Drift کردن، استفاده از نیتروژن و تکه تکه کردن همه چیز بود، ولی حال باید دید Namco قصد دارد با نسخه جدید بازی چه مسیری را پیش بگیرد. Bugbear از حس و حال مسابقات شماره های قبل دور شده، ولی به شدت به ساختار سری Burnout نزدیک شده و به نظر می رسد که این نسخه خیلی اکشن تر از قبل شده است. این نسخه خیلی بامزه است تا جدی و واقع گرا که البته آن ها سعی کرده اند با این موضوع حداقل به اسم Ridge Racer پایبند باشند. مسابقات در شهری به نام Shatter Bay اتفاق می افتند. شهری خیالی که در جایی بین نیویورک و شیکاگو قرار دارد. همچنین اینبار شما می توانید جاده های خود را هم خلق کنید و در بخش آنلاین آن ها را به اشتراک بگذارید. Shatter Bay وسعت زیادی دارد، مسابقات بازی پر سر و صدا و خیلی شلوغ هستند، وسعت تخریب محیط بسیار وسیع است و در حقیقت محیط بازی می تواند نیروی کمکی برای شما باشد که رقیبان خود را از سر راه بردارید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

 

ridge racer unbounded pc cover small دانلود بازی Ridge Racer: Unbounded برای PC

admin بازدید : 568 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی NASCAR The Game 2013 اولین عنوان از سری بازی های این شرکت بر روی کامپیوتر می باشد که شامل تمامی رانندگان، تیم ها و جاده های رسیمی مسابقات جهانی ناسکار می باشد. وارد معتبرترین دنیای ماشین سواری ناسکار شوید و با قوی ترین دوستان خود در سرتاسر دنیا به رقابت ماشین سواری حرفه ای در فضایی با کیفیت خارق العاده بپردازید. در رسیدن به جایزه های مسابقات ناسکار تلاش کنید و برای اولین بار به عنوان قهرمان مسابقات سرعت جهانی شناخته شوید، شتاب و ترس اکشن را در پشت چرخ های ماشین های Gen 6 تجربه کنید. یکی از ویژگی های این نسخه از بازی ناسکار، داشتن آپدیت های مختلف در حین رسیدن به مسابقات جهانی می باشد که در جهت جذاب کردن بازی برای گیمرها تدارک دیده شده است.

NASCAR The Game 2013 PC-SKIDROW

 

NASCAR the game 2013 pc cover small دانلود بازی NASCAR The Game 2013 برای PC

admin بازدید : 1483 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Le Tour De France ساخته شده توسط کمپانی Cyanide و عرضه شده بوسیله کمپانی Focus Home Interactive می باشد. این یک بازی شبیه سازی دوچرخه سواری می باشد که هر ساله نسخه ی جدیدی از آن عرضه می شود. هر ساله تغییرات و بهبودهای جدیدی در این بازی اضافه می شود تا صدها هزار گیمر طرفدار این سبک از بازی را از خود راضی نگه دارد. این بازی از سال ۲۰۱۱ به بعد برای کنسول ها نیز عرضه شد. تفاوت عمده ای که در نسخه ی کامپیوتر و کنسول وجود دارد این است که در کامپیوتر شما تنها قابلیت رهبری و مدیریت دوچرخه سواران را دارید در حالی که در نسخه ی کنسول آن می توانید خود یکی از دوچرخه سواران باشید. همراه با حرفه ای ترین های جهان پا بزنید و در رقابتی حرفه ای خود را بیازمایید!

Pro Cycling Manager 2013 PC-CPY

 

Pro Cycling Manager 2013 cpy cover دانلود بازی Pro Cycling Manager 2013 برای PC

admin بازدید : 1522 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

Off-Road Drive نام بازی ماشین سواری بسیار جذاب و مهیجی می باشد که حس واقعی رانندگی در جاده های خاکی و بدون آسفالت را به شما می رساند. شما در این بازی در جام های کشورهای روسیه ، تایلند ، ارزیابی های جاده های خاکی و حتی خطرناک ترین جاده های دنیا که شامل رانندگی در صخره ها ، آبشارها ، کوه ها و … می باشد را تجربه می کنید. این بازی گستره ی وسیعی از ماشین های خاکی و رانندگی در طبیعت را شامل می شود که شامل کامیون ها ، ماشین های SUV ، ماشین های کشنده ی خاکی و … می باشد. ماشین های خود را می توانید با اسلحه و تجهیزات نظامی مجهز کنید و به نبردی واقعی با سایر ماشین ها و جاده ها بروید. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

off road drive cover دانلود بازی Off Road Drive برای PC

admin بازدید : 586 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

Scania Truck Driving Simulator Extended – آخرین محصول استودیوی بازی سازی SCS Software که در واقع یک شبیه ساز کامل از رانندگی با کامیون های و تریلرهای اسکانیا می باشد . بازی دارای دو بخش متفات است . بخش اول به شما نکات آموزنده برای رانندگی در ترافیک های سنگین و عادی را آموزش می دهد که به Driving School معروف است و تمام حرکات لازم همچون پارک صحیح ، دنده عقب و سایر نکات آموزشی مربط به این کامیون ها را به صورت تست به شما آموزش می دهد . در بخش دوم ، شما می بایست با استفاده از نکاتی که از بخش اول یاد گرفته اید ، با سایر رقبا به مسابقه بپردازید که هیجانی ترین بخش این بازی می باشد ! در این بخش از شما انتظار می رود تا بدون کوچترین خطا ، مسیرهای تعیین شده را به سلامت پشت سربگذارید . اگر به دنبال تجربه ای متفاوت از کنترل بازی ماشین های سنگین هستید ، این بازی بسیار مناسب خواهد بود .

 

Scania Truck Driving دانلود بازي Scania Truck Driving Simulator Extended براي PC

admin بازدید : 1869 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

طبق گفته Codemasters عنوان DiRT: Showdown یکی از درگیرکننده ترین بازی های آن ها است. آن ها انرژی زیادی روی این بازی گذاشته اند و بخش چندنفره بزرگی را برای آن تهیه کرده اند. سیستم جدید RaceNet هم که رکوردهای شما را ثبت می کند، خیلی جالب کار شده، اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که بخش تک نفره چطور است و این جایی است که Codemasters اشاره می کند که این بخش هم مانند قسمت چندنفره آن حرفه ای و جذاب شده است. منوها، ماشین ها و گرافیک محیط همانند DiRTهای قبلی زیبا هستند و همه چیز شبیه به روند کلی بازی های قبلی Codemasters است.هر چند بازی کمی از واقعیت سری های رالی دور شده، ولی فضاسازی خیلی واقعی است. تماشاگرها خیلی طبیعی تشویق می کنند و همه جا پر از لامپ های نئونی است. هر کدام از ۳ بخش ذکر شده، دارای زیرمجموعه ها و ماشین های خاص هستند. بخش سرعت به اندازه سرعت واقعی ماشین ها نیست و کمی غیر واقعی تر و سریع تر است و با Boost کردن می توانید حتی سریع تر از آن هم رانندگی کنید. بخش Gymkhana خیلی بازتر و وسیع تر شده و در جاده هایی مثل Yokohama برگزار می شود که چهار برابر بزرگتر از Battersea است. بخش تخریب بسیار ساده تر و سرراست تر است و خیلی شبیه به بخش های چندنفره بازی هایی مثل King of the Hill ،Knockout و یا Rampage شده است.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی FLT بازی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox بازی با حجم ۱٫۵ گیگابایت|

 

dirt showdown pc cover small دانلود بازی DiRT: Showdown برای PC

admin بازدید : 1348 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (1)

Euro Truck Simulator اولین بازی شبیه سازی کامیون با تنظیمات اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای مختلفی از رم تا برلین تا مادردی و تا پراگ (و شهرهای دیگر دنیا) با یک ماشین کاملا واقع گرایانه رانندگی خواهید کرد. Euro Truck Simulator یک بازسازی ارزشمند و طبیعی از کامیون های جاده های اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای اروپایی مختلف رانندگی خواهید کرد، شهرهای بسیار زیبایی را خواهید دید، محموله های مختلفی را بار خواهید زد و باید آنها را سر موقع به دست مشتری برسانید.بازی در بر اساس طراحی ماشین های اروپایی ساته شده، تمامی کامیون ها بسیار واقع گرایانه و با جزئیات بالا و بر اساس کامیون های واقعی ساخته شده اند. محیط داخلی کامیون در این بازی کاملا مانند بخش های بیروی کامیوت واقعی شبیه سازی شده است. ابزارهای واقعی مانند نشانگرهای فلش زن، دما و چراغ های خطر کمبود سوخت، برف پاک کن ها و سرعت سنج و … دارای کارآیی دقیق می باشند.

 

Euro Truck Simulator 2-FiGHTCLUB | 580 MB

 

Euro Truck Simulator 2 دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

 

admin بازدید : 1926 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.

 

Need for Speed Most Wanted-SKIDROW | 5.6 GB

نسخه ۲٫۳ گیگابایتی BlackBox به پست افزوده شد

 

NFS دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

 

dvd دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را دریک DVD (نه گیگابایت) به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

poria-sd بازدید : 1252 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

Tanner یعنی Jerchio به وی تیراندازی می کند. زمانی روال داستان در این نسخه پی گرفته می شود که Tanner در کما قرار دارد و از آن به بعد حوادث بازی روی می دهد. بخشی از وظیفه ی شما در بازی این است که در ابتدا بسیاری از ماموریت های مهم را با موفقیت پشت سر گذاشته تا بتوانید Tanner را بیدار کرده و در انتها وی را نجات دهید . افراد بسیاری که نسخه های اولیهی بازی Driver را انجام داده اند، بدون شک خاطرات خوب و خوشی را از آن بهمراه دارند. بازیکنان در نقش یک پلیس مخفی بنام Tanner ظاهر شده و با حداکثر سرعت در سراسر شهر رانندگی می کردند. این در حالی بود که آنها هرگز از اتومبیل خارج نمی شدند و در ضمن تمایلی نیز برای اینکار نداشتند. این یک تجربه بی نظیر را از سری های قبل این بازی به خاطرمان میاورد. اما آیا سری های بعدی درایور نیز توانستند به همان خوبی پیش بیایند؟ مسلماً نه، سازندگان قابلیت های جدیدی را با دست پاچگی به بازی اضافه کردند، شخصیت ها را تغییر داده و گیم پلی را بر باد دادند.
نسخه ی پنجم درایور بازگشتی به روزهای ساده و بی آلایش این سری دارد. البته شخصیت اصلی داستان در کما به سر می برد. این در حالی است که تمامی اتفاقاتی که در طول بازی روی می دهد نشئت گرفته از ذهن وی هستند. با توجه به این موضوع شما بطور ذهنی بارها می توانید به سایر شخصیتها سوییچ کرده و داستان را از طریق آنها دنبال کنید. داستان بازی از نقطه ای شروع می شود که نسخه ی سوم بازی در آن ماهها پرورنده ی آن بسته شد.

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳٫۵ گیگابایت|

|آپدیت شماره ۱ بازی به پست افزوده شد|

 

driver sf pc cover دانلود بازی Driver San Francisco برای PC

 

dvd دانلود بازی Driver San Francisco برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی Driver San Francisco برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

admin بازدید : 711 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)
Woodcutter Simulator 2013 – یک بازی جذاب از سری بازی های شبیه ساز ماشین های سنگین به سبک های گوناگون است.در این بازی که ماشین آلات آن تنها به ۱۸ چرخ محدود نمی شود ، شما از ماشین آلات سنگین دیگری چون لودرهای ویژه ی قطع درختان و… نیز بهره می برید.شما در این بازی که با عنوان شبیه ساز هیزم شکن عرضه شده است مراحل گوناگون برش چوب و ساخت وسایل مختلف از آن را به عهده دارید.با استفاده از ماشین هایی که در اختیارتان قرار می گیرد درختان جنگل را بریده و درخواست مشتری هایتان را پاسخ می دهید.گفتنیست بهبود وضعیت گرافیکی بازی نسبت به نسخه های پیشین و افزایش امکانات آن کاملا قابل ملاحظه است.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید…

 

WCutter Cover دانلود بازی شبیه ساز هیزم شکن Woodcutter Simulator 2013

admin بازدید : 1194 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Trials Evolution که در سال ۲۰۰۹ روی شبکه XBLA عرضه شد، به چنان موفقیتی دست پیدا کرد که کسی فکرش را هم نمی کرد. یک موتورسوای بسیار هیجان انگیز و زیبا که استودیوی RedLynx به شکل فوق العاده ای آن را خلق کرد. نسخه دوم این بازی نیز با نام Trials Evolution روی شبکه XBLA عرضه شد تا در همان ۲۴ ساعت اول، رکورد پرفروش ترین بازی های این شبکه را بشکند و از آن خود کند. بازی ای که تنها در مدت ۲۴ ساعت میزبان بیش از ۱۰۰ هزار نفر در بخش آنلاینش بود.اکنون سازندگان این بازی یک بار دیگر به ساخت نسخه کامپیوتری بازی روی آورده اند. استودیوی Red Lynx که چندی پیش توسط Ubisoft خریداری شده است نخستین نسخه از بازی های Trials را در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد و با استقبال بی نظیر علاقه مندان به این سبک از بازی رو به رو شد.اما از آن زمان تاکنون همگان در انتظار نسخه های جدید تر این بازی بوده اند.بازی Trials Evolution از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و همین موضوع محیط بازی را بسیار جذاب کرده است. سازندگان بازی سعی کرده اند که محیط ها بسیار پرجزئیات و جذاب به نظر برسند و به همین دلیل آن ها را بسیار شلوغ و متنوع طراحی کرده اند.مسیرهای بسیار زیادی برای TE طراحی شده که هر کدام با دیگری تفاوت دارند و از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار هستند. محیط های جنگلی، برفی، بیانانی که در آن ها گرد و خاک زیادی را مشاهده می کنید.

 

Trials Evolution Gold Edition-SKIDROW | 3.6 GB

| به همراه کرک v1.02 Update-SKIDROW |

 

Trials Cover دانلود بازی Trials Evolution Gold Edition برای PC

admin بازدید : 671 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

Mini Motor Racing EVO عنوان یک بازی ریسینگ بسیار زیبا و جذاب برای PC می باشد که پس از موفقیت های نسخه های آندرویدی و آیفون ، نسخه ی ویندوز آن نیز ساخته و روانه بازار شد . در این بازی می بایست تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام دهید ، در این راه می توانید از انواع ماشین ها استفاده کنید که قابلیت شخصی سازی را نیز خواهید داشت . این بازی برای کسانی که هیچ وقت نمی خواهند از ترمز استفاده کنند بسیار مناسب می باشد ! قابلیت بازی کردن آنلاین به صورت ۴ نفره ، داشتن نیتروژن ، مسیرهای متنوع برای مسابقه در شرایط آب و هوایی مختلف ، داشتن بخش مرحله ای و … از سایر ویژگی های این بازی جذاب می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی را مشاهده نمایید .

 

Mini Motor Racing EVO-FANiSO | 1.0 GB

 

Mini Motor Racing EVO دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC

admin بازدید : 772 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

Police Destruction Street یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های سرگرم کننده می باشد. شما در این بازی نقش یک پلیس وظیفه شناس را خواهید داشت و با پوشیدن یونیفورم آبی رنگ پلیس پشت فرمان می نشینید و در طول شهر با خلافکاران و افراد شرور درگیر می شوید. در این بازی شما با برای دستگیری مجربان خیابانی , قاتلین و دزدان امتیاز بیشتری کسب می کنید. این بازی بر عکس بازی های مشابه که شما فقط در خیابان ها فعالیت می کنید در این بازی باید در جاهای مختلف شهر نظیر پارک ها و مکان های عمومی نیز با خلافکارن مبارزه می کنید. در این مبارزه شما از هیچ قدرت و نیرویی دریغ نمی کنید و در طول بازی حتی تمام شهر خود را مانند ساختمان ها , پارک ها , درختان , مغازه ها و هر چیزی که بر سر راه شما قرار بگیرد و مانع دستگیر کردن خلافکاران شود را تخریب کنید.

 

Police بازی کم حجم و سرگرم کننده Police : Destruction Street

admin بازدید : 1221 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

Fast and Furious: Showdown – بازی مسابقه ای برگرفته از نسخه ششم فیلمی با همین عنوان است که هم اکنون نسخه ی PC آن نیز منتشر شده است و پلیرها می توانند نقش کاراکتری خود را بین راننده، تفنگدار، رزم آرا و شیطان صفت انتخاب کنند! وعده وعیدهای بسیار زیادی سازندگان تحویل بازیبازها داده اند. از جمله اینکه بازی دارای بهترین و قدرتمندترین ماشین های موجود در دنیاست و در بهترین لوکشین های دنیا مسابقات صورت می گیرد. این بازی از حالت های تک نفره ، ۲ نفره تیمی (Coop) و حالت چالشی (Challenge) بهره می برد. این بازی در حالی انتشار یافته است که تاریخ انتشار رسمی آن ۵روز دیگر یعنی ۲۲ می بوده و فیم این بازی که Fast & Furious 6 باشد در تاریخ ۶ ژوئن عرضه خواهد شد. برای دانلود بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Fast and Furious Showdown-RELOADED | 1.8 GB

 

Fast and Furious Showdown دانلود بازی Fast And Furious: Showdown برای PC

admin بازدید : 613 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)
با نسخه دوم از سری بازی های Police Force در خدمت شما هستیم.از آنجا که نسخه پیشین این بازی با اقبال بازی باز ها روبه رو شد سازندگان این شبیه ساز پلیسی جذاب را بر آن داشت تا با رفع نواقص پیشین و تکیه بر نقاط قوت آن شماره ی دوم این بازی را با افزودن ویژگی های جدید و متنوع راهی بازار کنند.همچنانکه از نام بازی پیداست در این بازی در نقش پلیس به حفظ امنیت جامعه و برقراری قوانین و مقررات خواهید پرداخت.از جمله ماموریت های شما در این بازی حضور در تصادفات رانندگی و مقابله با هنجار شکنی هایی نظیر آدم ربایی و غیره خواهد بود.در این راستا شما با به همراه داشتن انواع اسلحه گرم و سرد ، دستبند ، بیسیم و… به انجام وظایف خود خواهید پرداخت.در این نسخه همچنین یک دفتر ویژه به عنوان محل کار ثابت برای شما در نظر گرفته شده و همچنین در تجزیه تحلیل پرونده هایی که به عهده می گیرید می توانید از پزشکی قانونی هم بهره ببرید.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی جذاب و مهیج را مشاهده کنید.
 
Police Cover دانلود بازی Police Force 2 برای PC
admin بازدید : 1748 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

فرنچایز Grid نیز در درجه ی اول تعریفی از واقعیت است و همواره تیم سازنده تفکری خارج از این محدوده نداشته است و امیدواریم از این پس نیز طبق این روال پیش رفته و از چارچوب تعریف شده ی Grid خارج نشوند. در بین کارهای Codemasters می توان به عنوان های مسابقه ای خوبی مثل سری Dirt اشاره کرد که توانست از جنبه های مختلف خوب باشد و نظر منتقدان را جلب کند. اما اکنون عنوانی با نام Grid پا به عرضه گذاشته است که یکی از مدعیان بهترین ریسینگ سال ۲۰۱۳ است و قصد دارد با بزرگان رقابتی نفس گیر داشته باشد. این عنوان با آوردن جزئیات جدید در سبک خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است. Grid 2 توسط Codemasters توسعه داده شده و مسابقاتش برگفته از رقابت های گروهی و تیمی خواهد بود و باید با تیم های مشخص شده از هر گروه مسابقه دهید. برای مشاهده ی ادامه ی نقد و بررسی بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

GRID 2 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳٫۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

GRID 2 pc cover small دانلود بازی GRID 2 برای PC

 

admin بازدید : 1174 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (1)

اخیرا شرکت ایتالیایی Milestone که توسعه دهنده سری بازی های Moto Gp می باشد از عنوان جدید خود با نام Moto GP 13 رونمایی کرد و از آن به عنوان نسخه ای کاملا بهبود و تکامل یافته یاد کرد. در جدیدترین نسخه ی سری بازی های “موتور سواری” بخش های آنلاین و چند نفره,مسابقات حرفه ای و سرعتی اضافه شده است که به نظر می رسد جدیدترین نسخه ی این عناوین نسبت به نسخه های گذشته کاملا متفاوت و از نکات بسیار خوبی الهام گرفته باشد. با توجه به اخباری که از سوی CVG منتشر شده است امسال باید منتظر یک”motoGP” با کیفیت بسیار بیشتر و گرافیکی خارق العاده و طراحی و فیزیک بهتر موتور ها و پیست ها باشیم. اینطور که معلوم است با اضافه کردن بخش های جدیدی قرار است بازیکنان کژوال نیز جذب بازی شوند. بازی بخش چند نفره نیز خواهد داشت.

MotoGP 13 PC-RELOADED

Update: Insert DVD CrackFix added.

 

MotoGP13 pc cover دانلود بازی MotoGP 13 برای PC

admin بازدید : 1536 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

وقت انتقام است! Jake Conway از ویتنام برگشته تا انتقام برادر خود را که توسط یک گروه موتور سوار در حوالی همین شهر با نام "دست شیطان" به طور وحشیانه ای کشته شده است را بگیرد. حال در فضای بی قانونی دهه ی شصت در امریکا، جیک هر کسی یا هر چیزی را که بر سر راهش باشد به طرز خون آمیزی از میان بر می دارد – چه پیاده، چه سوار بر موتور و چه در حال دویدن. به این نبرد انتقام جویانه ملحق شوید! از ویژگی های این بازی می توان به نبردهای پر سرعت، قابلیت شخصی سازی موتور خود، تجربه ی راک اند رول دهه ی شصت و … اشاره نمود.

Ride to Hell Retribution PC-FLT

 

Ride to Hell Retribution pc cover دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای PC

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما درمورد وبسایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 89
  • آی پی امروز : 252
  • آی پی دیروز : 290
  • بازدید امروز : 630
  • باردید دیروز : 1,031
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,661
  • بازدید ماه : 1,661
  • بازدید سال : 206,305
  • بازدید کلی : 2,608,209
  • کدهای اختصاصی