loading...
download 4 pc
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 923 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

به درخواست دوستان برای این پست ترینرهای سالم بازی بسیار زیبای The Elder Scrolls V: Skyrim رو آماده و در ۳ سرور آپلود کردم   این ترینرها ساخت ۳ گروه HOG – Fling و Drlloe هستن امیدوارم از این بازی زیبا لذت ببرید

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

لینکهای دانلود تصحیح شدند

Skyrim

admin بازدید : 1065 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

لینک دانلود ترینر در ادامه مطلب موجود است اینم ترینرهای بازی جدید Dead Island که چند روز پیش منتشر شد بازیهای ترسناک از جمله بازیهایی هستند که نیاز به تقلب دارن من برای شما ۴ ترینر سالم وتست شده رو آپلود کردم امیدوارم از این بازی لذت ببرید

 برای اولین باز در بین تمام وبسایتها و وبلاگهای ایرانی

DeadIsland-1

admin بازدید : 1291 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

با سلام – برای امروز ۳ ترینر سالم و تست شده بازی Ghost Recon Future Solider رو برای دانلود آماده کردم. در صورت کار نکردن یک ترینر از ترینر دیگه ای استفاده کنید. هر چند خود بازی اکثرا باید بی سروصدا حرکت کرد :)

برای دانلود ۳ ترینر سالم بازی Ghost Recon Future Solider به ادامه مطلب مراجعه کنید

Ghost_Recon_Future_Soldier

 

admin بازدید : 1076 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

این ترینر بهترین و کاملترین ترینر منتشر شده برای بازی Gta5 San Andreas است. با این ترینر شما میتونید با زدن ۲ دکمه(که خودتون میتونید تنظیم کنید) رمز مورد نظر رو اجرا کنید

GTA SA

admin بازدید : 617 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

سلام و درود فراوان خدمت شما دوستان . امروز برای شما ترینر بازی Citadels که به تازگی منتشر شده رو برای شما قرار می دهیم. این ترینر دارای 11 آپشن پر کاربرد می باشد که کار گروه mrantifun هست که خیلی هم معتبر نیست ولی اگه ترینر جدیدی از بازی منتشر شد برای شما قرار میدیم البته این ترینر سالم هست . موقع دانلود و اجرا آنتی ویروس خودتون رو هم غیر فعال کنید. شما میتوانید ترینر سالم بازی Citadels رو در ادامه مطلب از 4 سرور پر سرعت دریافت کنید.


 

admin بازدید : 979 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

امروز قصد داریم Soundtrack های زیبای بازی شوتر و وسترن Red Dead Redemption را تقدیم حضورتان کنیم. لیست موزیک‌های ارژینال به همراه لینک دانلود مستقیم در ادامه مطلب موجود می‌باشد. برای دانلود ساندترک‌ها به ادامه مطالب مراجعه فرمایید.

دانلود ساندترک های بازی Red Dead Redemption

admin بازدید : 1382 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

در این پست برای شما کاربران دو ترینر از بازی زیبای Thunder Wolves آماده نموده ایم ترینرها صد در صد تست شده توسط گیم تولز میباشند و میتوانند شما را در ادامه ی بازی یاری نمایند برای دانلود و آموزش استفاده به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید

admin بازدید : 2242 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

ترینر درخواستی بازی James Bond 007 Legends که یک ترینر ۳+ (سه کاره) می‌باشد را می‌توانید از رایان گیم دانلود کنید. با این ترینر سه کاره سالم، تست شده و معتبر قادر خواهید بود جان خود و سلامتی خود را تضمین کنید، مهمات خود را به حداکثر برسانید و از کم شدن پول خود جلوگیری کنید و آن را زیاد نمایید. برای دانلود این ترینر کاربری به ادامه مطلب رجوع کنید.

دانلود ترینر بازی James Bond 007 Legends

admin بازدید : 659 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

باز هم با ترینری دیگر از بازی ای زیبا در خدمت شما دوستان هستیم. این پست شامل چند ترینر از بازی اساسین کرید است که شما می توانید به ادامه مطلب بروید و همه ی آن ها را دانلود کنید.

دانلود تمام ترینرهای بازی Assassins creed III

admin بازدید : 1311 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

بازی driver san francisco که بازی ای زیبا با ژانری ماشین سواری است . امروز توسط یکی از کاربران از ما درخواست شد که ترینر این بازی زیبا را برای دانلود بگذاریم. شما می توانید برای دانلود ترینر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

admin بازدید : 1661 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

امروز ما اولین ترینر ۱۸ کاره بازی Ride to Hell Retribution که توسط گروه FLiNG تهیه شده است را برای دانلود گذاشته ایم. شما می توانید برای دانلود ترینر از سرور آپلود بوی به ادامه مطلب  مراجعه کنید.

توجه : ترینر این بازی هنوز به طور همگانی نمایش داده نشده ، پس در صورت هرگونه مشکل در ترینر یا استفاده از آن اطلاع دهید.

دانلود اولین ترینر از بازی Ride to Hell Retribution

admin بازدید : 1190 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

Resident-Evil-Revelations-HD-5
کد تقلب همانطور که می دانید بازی هایی که دارای محبوبیت زیاد واجتماعی بودن هستند کد تقلبی دارند که باعث جزب بیشتر مخاطب و استفاده بیشتر آن از بازی است سایت رایان گیم کد تقلب pes 2013 را برای شما تهیه کرده است وبه دانلود گذاشته است.

 

admin بازدید : 1679 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

بازی test drive که طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است ، امروز توسط یکی از کاربران از ما درخواست شد که ترینر این بازی زیبا برای دانلود بگذاریم. شما می توانید ترینر های این بازی را در ورژن های مختلف دانلود کنید.

admin بازدید : 919 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

 

Toy Story 3: The Video Game یک بازی جذاب و مهیج به سبک بازی‌های ویدیویی اقتباسی شده از فیلم خود می‌باشد که شما را مدت‌ها با معماها و ماجراهای شیرین خود سرگرم می‌کند! اکنون نیز ما ترینر این بازی را در اختیارتان گذاشتیم. برای دانلود ترینر به ادامه مطلب رجوع کنید.

دانلود ترینر بازی Toy Story 3: The Video Game

admin بازدید : 2211 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (1)

با سلام خدمت بازدید کننده گرامی. قصد داریم در این پست ترینر کارآمد و سالم بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Command & Conquer3 را برای دانلود قرار دهیم . تمامی ترینر های موجود در این سایت تست شده است. فعلا این ترینر بر روی ورژن tiberium wars این بازی تست شده است.که شما می توانید ترینر بازی جنرال 3 را در ادامه مطلب از دو سرور قدرتمند دانلود نمایید.


admin بازدید : 1207 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

درود . در این پست ترینرهای سالم و تست شده بازی Tomb Raider رو قرار میدیم. تا الان ۲ ترینر ساخت Lingon و Fling منتشر شده که براتون آماده کردم. این شما و این ترینرهای بازی Tomb Raider تقدیم شما :D

اگه میخواین از ترینر Lingon استفاده کنید باید آنتی ویروستون رو غیرفعال کنید

Tr2013

admin بازدید : 961 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

کرایسیس ۳ امروز کرک شد و ترینر آن بلافاصله توسط گروه FLiNG منتشر شد.این ترینر فعلا کامل ترین ترینر در بین ترینر های منتشر شده است و صد درصد باید روی تمامی نسخه های بازی عمل کند.در صورت انتشار ترینر های جدید آن ها به این پست اضافه می شوند.موفق باشید.

|برای نخستین بار میان وب سایت ها و وبلاگ های ایرانی|

crysis-3-

admin بازدید : 1545 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

اولین ترینر بازی Dead Space 3 توسط گروه LinGon منتشر شد.بازی Dead Space 3 با گرافیک و گیم پلی خودش قطعا میتونه شما رو راضی نگه داره پیشنهاد میکنم اگه ۲ نسخه قبلی رو بازی نکردید حتما این بازی رو تست کنید.

برای دانلود ترینر Dead Space 3 به ادامه مطلب بروید.

|برای اولین بار میان وب سایت ها و وبلاگ های ایرانی|

ترینر Fling اضافه شد

Dead-Space-3-Logo

admin بازدید : 1305 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

اولین و کامل ترین ترینر DmC Devil May Cry  امروز توسط LinGon منتشر شد.DmC Devil May Cry شماره پنجم از سری بازی های DmC محسوب می شود و در سبک Hack & Slash جزو بهترین هاست.این ترینر +۷ و تست شده است.منتظر ترینر های جدید باشید.
|برای اولین بار میان وب سایت ها و وبلاگ های ایرانی|

|ترینر FLiNG برای اولین بار اضافه شد|
برای دانلود ترینر DmC Devil May Cry به ادامه مطلب بروید …DmC Devil May Cry 3

admin بازدید : 3147 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

با یک ترینر از Hitman Absolution در خدمتتون هستم.این ترینر از گروه معتبری نیست و آپشن های زیادی نداره.پس اگر عجله ندارید بهتره منتظر ترینرهایی از LiNGON و FLiNG باشید.این ترینر ساخت گروه S0beit است.

برای دانلود ترینر سالم بازی Hitman Absolution به ادامه مطلب مراجعه کنید.

|آپدیت پست : ترینر معتبر LiNGON اضافه شد|

admin بازدید : 1174 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

درود دوستان . در این پست قصد دارم بهترین و سالم ترین ترینرهای بازی زیبای Sniper Ghost Warrior 2 رو برای دانلود قرار بدم. فعلا ۴ ترینر سالم و تست شده بازی Sniper GHost Warrior 2 ساخت گروه هایی مثل Hog – Fling  و Lingon رو براتون آماده کردم  که میتونید بصورت تکی و دانلود ۴ ترینر در یک فایل زیپ از سرور سایت دانلود کنید .

LOGO-640x300

admin بازدید : 1203 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

در این پست بهترین ترینرهای بازی The Walking Dead Survival Instinct جمع آوری میشن. تا الان ۳ ترینر سالم و تست شده از بازی ساخت گروه های  Fling , Lingon و AOBeta آماده دانلود هستن . برای اجرای ترینر Lingon و AObeta  بازی The Walking Dead Survival Instinct باید آنتی ویروستون رو غیرفعال کنید

TWDSITRainers

admin بازدید : 1303 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

در این پست بهترین و سالمترینر ترینر های بازی بسیار زیبای  Bioshock Infinite رو برای دانلود قرار میدم . برای بازی Bioshock Infinite سه ترینر ساخت AObeta و Fling و Lingon رو برای دانلود آماده کردم که میتونید از سرور سایت دانلود کنید . برای دانلود ترینر بازی Bioshock Infinite به ادامه مطلب مراجعه کنید

Bioshock-Infinite-Debate

admin بازدید : 1322 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

امروز ترینر سالمی توسط گروه Fling برای بازی Resident Evil6 منتشر شد.این ترینر +۹ بوده و تست شده روی هر دو نسخه بلک باکس و نسخه اسکیدرو است.در صوردت انتشار ترینر های کامل تر از گروه های دیگر این پست آپدیت خواهد شد.وجه داشته باشید برای استفاده از این ترینر آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید. ترینر Lingon بازی Resident Evil 6 اضافه شد

برای اولین بار میان وب سایت های ایرانی

Resident-Evil-6-Leon-Gameplay

admin بازدید : 1156 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

در این پست بهترین ترینر های بازی Dead Island: Riptide رو براتون آماده کردم که ساخت گروه هایی مثل Fling , LiNGON هستند . توجه داشته باشید که موقع استفاده از ترینر آنتی ویروستون رو غیر فعال کنید . برای دانلود ترینر ها به ادامه مطلب بروید .

dead-island-riptide-river

admin بازدید : 1899 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

در این پست ترینرهای سالم بازی Remember Me رو برای شما جمع آوری و آماده میکنم . تا الان بهترین ترینر منتشر شده برای بازی Remember Me ترینر معتبر Fling هست که میتونید اونرو از ادامه مطلب دانلود کنید . سایر ترینرها ار قبیل HoG ,, Lingon و .. به محض منتشر شدن به پست اضافه خواهند شد

برای دانلود ۲ نسخه از بازی Remember Me اینجارو کلیک کنید

برای دانلود کرک بازی Remember Me اینجارو کلیک کنید

remember-me-capcom1

admin بازدید : 1673 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

با ترینر های سالم بازی Metro: Last Light در خدمتتون هستم . بازی مترو یک بازی اکشن اول شخص است که با محیطی اخرالزمانی می تونه شما رو ساعت ها سرگرم کنه . ترینری که امروز براتون آماده کردم ترینر ساخت گروه Fling هست که سالم ترین ترینر موجود در نت است البته ترینر ساخت گروه Lingon هم در صورت انتشار در پست قرار می گیرد . برای دانلود ترینر به ادامه مطلب مراجعه کنید .

metro__last_light_wallpaper_by_briorey-d5mto20

admin بازدید : 978 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

درود . برای امروز ۳ ترینر از بهترین ترینرهای منتشر شده برای بازی Call of Juarez Gunslinger آماده کردم . ترینر ها ساخت FLing . Hog و ترینر جدید Afterman که ظاهرا جایگزین Lingon شده هستن . فعلا ترینری از طرف Lingon منتشر نشده . در صورت انتشار ترینر Lingon پست آپدیت میشه . برای دانلود ترینر بازی  Call of Juarez Gunslinger به ادامه مطلب مراجعه کنید

Call-of-Juarez-Gunslinger-630x337

admin بازدید : 1477 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

درود . طبق درخواست هایی که رسید ۴ ترینر سالم و تست شده از بازی Resident Evil Revelations که هفته پیش منتشر شد رو براتون آپلود کردم . این ترینر ها ساخت Fling – Hog – Afterman و Drolle هستن . این ترینرها تست شده و بدون ویروس هستن . ترینر Lingon هنوز منتشر نشده در صورت انتشار ترینر Lingon پست آپدیت میشه. برای دانلود ۴ ترینر از بازی Resident Evil RevelatioS به ادامه مطلب مراجعه کنید

resident_evil_revelations-600x300

admin بازدید : 1204 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

امروز ترینری از بازی GRID 2 توسط گروه Lingon منتشر شد , در اینجا این ترینر رو براتون آماده کردیم . فعلا این ترینر تنها ترینر منتشر شده از این بازی هست و در صورت انتشار ترینر های بعدی از جمله Fling پست آپدیت خواهد شد . برای دانلود ترینر بازی گرید ۲ به ادامه مطلب مراجعه کنید .

Grid-2-Game-508-Desktop-Wallpaper

admin بازدید : 1801 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

بازی  Company Of Heroes 2 که به تازگی و صورت انحصاری برای PC  وارد بازار شد . این بازی که توسط THQ منتشر می شد و بعد از این که این شرکت ور شکست شد شرکت SEGA این بازی را خریداری کرد و آن را منتشر کرد و حال ترینری را که ساخته ی Fling هست برای شما آماده کردیم. سبک این بازی استراتژیکی است و طرفداران زیادی دارد.

company-of-heroes-2-02

admin بازدید : 589 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

بعد از این که بازی Dark برای PC و Xbox 360 منتشر و توسط گروه FLT کرک شد و حال نیز ترینر سالم این بازی را برای شما آماده کرده ایم. این ترینر توسط خودم تست شده وکاملا سالم است و این ترینر با تمام نسخه ها سازگاری دارد.

dark-03

admin بازدید : 922 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (1)

بازی Mortal Kombat Komplete Edition  که به تازگی برای PC منتشر شد و نسخه ی کم حجم آن حدود ۷ گیگ حجم داشت و حال  دراین پست ترینرهای منتشر شده ی این بازی را برای شما دوستان  آماده کرده ایم که در ادامه مطلب می توانید دانلود کنید.

mortal-kombat-komplete-edition-koming-to-konsoles-february-28

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما درمورد وبسایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 89
  • آی پی امروز : 293
  • آی پی دیروز : 290
  • بازدید امروز : 684
  • باردید دیروز : 1,031
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,715
  • بازدید ماه : 1,715
  • بازدید سال : 206,359
  • بازدید کلی : 2,608,263
  • کدهای اختصاصی