loading...
download 4 pc
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 939 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

Pet Store Panic یک بازی کم حجم در سبک Dash می باشد که در این بازی می بایست با مدیریت صحیح مراحل بازی را طی کنید . به Polly برای مدیریت صحیح یک فروشگاه حیوانات خانگی کمک کنید تا کسب و کار خود را رونق ببخشد . برای آسان شدن کار مدیریت ، می توانید از اختراعات عجیب Egbert استفاده کنید . داشتن بیش از ۴۰ مرحله ی زیبا ، شش گونه از حیوانات خانگی و ۴ مکان متنوع از برخی از ویژگی های این بازی کم حجم می باشند .

 

Pet Store Panic دانلود بازی مدیریتی Pet Store Panic

admin بازدید : 1094 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

سلام دوستان اینبار بازی بسیار زیبای Divinity Dragon Commander رو برای دانلود قرار دادیم . منبع این بازی وبسایت اسکیدرو میباشد و برای اولین بار میان وبلاگ ها و وبسایت های ایرانی ما این بازی را برای دانلود قرار میدهیم . این بازی دارای گرافیک بسیار خوبی می باشد و فقط بر روی ویندوز xp sp3 قابل اجرا است. شما میتوانید برای مشاهده تصاویر ، سیستم مورد نیاز و لینک های دانلود از سرور putlocker از 11 سرور مختلف دریافت نمایید.


Divinity Dragon Commander FLT

admin بازدید : 816 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

Legends of the East The Cobras Eye عنوانی جدید در سبک بازی های Hidden Object می باشد که داستانی از عشق را بیان می کند . در این بازی می بایست به یک جنگ پایان بدهید و عشق زندگی خود را نیز نجات دهید . یک محصول‌ مصنوعی‌ که مدت ها فراموش شده بود ، دوباره پیدا شده است و نیروهای شیطانی در تلاش برای به دست آوردن آن هستند . بدتر از آن ، عشق زندگی شما یعنی Daniel ، به طریقی وارد این ماجراها شده است . حال شما می بایست دانیل را پیدا کنید و حقیقت این ماجراها را کشف کنید ، قبل از این که دنیا برای همیشه عوض شود ! این نسخه Collectors Edition می باشد که دارای چیزهای اضافی نسبت به نسخه معمولی است .

 

Legends of the East دانلود بازی فکری Legends of the East: The Cobras Eye

admin بازدید : 1044 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

Odd Planet Episode یک بازی ماجراجویی و فکری می باشد که از بازی های هم سبک خود یعنی Limbo و Oddworld الهام گرفته است . به دخترکی کوچک کمک کنید تا از سیاره ی بیگانگان جان سالم به در ببرد . در طی مراجل بازی او احساسات و افکار خود را با شما در میان می گذارد . محیط های جذاب و دیدنی از سایر ویژگی این بازی می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

Odd Planet Episode دانلود بازی فکری و کم حجم Odd Planet Episode 1 v1.2

admin بازدید : 711 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

سازنده‌های دو بازی ساموروست با فلش یک بازی ماجرایی زیبا به‌نام ماشیناریوم عرضه کردند که حتی غیرگیمرها را هم به‌خودش جذب کرد. حالا یک بازی ماجرایی دیگر با همان سبک ساموروست منتشر شده که هملت نام دارد و به‌جز نامش هیچ ربطی به شاهکار شکسپیر ندارد! داستان بازی در مورد یک دانشمند است که از آینده به زمان گذشته می‌آید و اشتباهی با ماشین زمانش روی سر هملت بی‌چاره فرود می‌آید! حالا این وظیفه اوست که به‌جای هملت به نجات افلیا برود و او را از دست کلادیوس بدجنس نجات بدهد! داستان بدون شک مهم‌ترین نقطه قوت بازی هملت نیست، اما کاملا با حال و هوای فانتزی و گرافیک زیبای این بازی جور در می‌آید. بازی تشکیل شده از یک سری صحنه‌های ثابت که در آن‌ها تعداد زیادی آیتم و نقاط حساس برای کلیک کردن وجود دارد. قهرمان ما در هر صحنه ثابت است و از جایش تکان نمی‌خورد مگر این‌که روند بازی اقتضا کند. به‌طور کلی شما هیچ کاری به کاراکتر اصلی بازی ندارید و در هر صحنه باید ببینید روی چه چیزهایی می‌شود کلیک کرد و بعد از هر کلیک چه اتفاقی می‌افتد. سپس باید ببینید این اتفاقات هر کدام چه تاثیری روی هم می‌گذارند و چطور می‌شود از مانع اصلی آن صحنه عبور کرد. بازی هملت به‌خاطر ساده بودنش قابل توجه است. هیچ واسط کاربری خاصی وجود ندارد. خبری از کوله‌پشتی و فهرست وسایل و این چیزها هم نیست. لازم نیست نگران ذخیره و بارگذاری بازی باشید. همین‌که هملت را اجرا کردید وارد بازی می‌شوید و هر وقت خواستید از آن خارج می‌شوید و بازی خود به‌خود ذخیره می‌شود. اما در همین بستر ساده، سازنده‌های بازی معماهای بسیار پیچیده و جالبی را به شما ارائه می‌دهند که بعضی از آن‌ها را بدون کمک و راهنمایی نمی‌توانید حل کنید.

|نسخه نهایی JAGUAR بازی|

 

Hamlet Cover small دانلود بازی Hamlet برای PC

admin بازدید : 645 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

Worms Reloaded GOTY جدیدترین عنوان بازی کرم ها می باشد که این نسخه game of the year edition می باشد که در آن جدیدترین DLC و آپدیت های اضافه شده اند . کمتر کسی است که با سری بازی های Worms آشنا نباشد.از اولین سری آن که کاملا دو بعدی بود تا آخرین نسخه آن که کاملا موتور سه بعدی آن را پشتیبانی می کرد. این بازی فوق العاده زیبا و به یاد ماندنی و پر طرفدار در ۲۶ آگوست ۲۰۱۰ میلادی توسط کمپانی Team17 Software Ltd ساخته و منتشر شد . امروز ، آپدیت جدیدی برای این بازی عرضه شده است که نسخه بازی به ورژن ۱٫۰٫۰٫۴۷۴ آپدیت شده است. Worms Reloaded یک بازی فوق العاده زیبا میباشد که به طور همزمان میتوانید با ۴ گروه مخالف به جنگ بپردازید. این عمل هم بصورت آفلاین و هم به صورت آنلاین پیش بینی شده است. اسلحه های موجود در این بازی نقطه عطفی برای مبارزات شما میباشد .نقشه های جدید در این بازی و محیط فوق العاده آن از جمله ویژگی های بارز و قابل توجه آن میباشد .این محیط ها قابل ویرایش میباشند.صدا گذاری قوی بازی راهی برای انتقاد ما باقی نمی گذارد.

 

Worms Reloaded GOTY دانلود بازي Worms Reloaded GOTY براي PC

admin بازدید : 1818 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

عنوان فوق العاده بزرگ و گسترده ایست و می تواند به یکی از پرفروش ترین بازی ها در سطح جهان تبدیل شود. L.A. Noire در واقع یک بازی Adventure می باشد که در کنار آن امکان آزادی عمل در یک محیط وسیع را نیز به گیمر می دهد و مایه هایی از یک بازی اکشن را هم با خود به همراه خواهد داشت. وقایع این بازی در دهه ی ۴۰ میلادی و در شهر Los Angeles رخ می دهد و گیمر را درگیر اتفاقات مرموز و جنایات و معماهای مختلفی می کند. در ابتدای بازی شما در نقش یک پلیس ضربت خواهید بود با پیشرفت در بازی شما در بخش جنایی استخدام شده و مسئول حل پرونده های جنایی میشوید. به گفته سازندگان بازی تمرکز زیادی رو این بخش داشتن که شما باید دقت زیادی در صحنه های جرم داشته باشین که هر وسیله ای در صحنه جرم میتونه به شما در حل پرونده کمک کنه نکته جالب این است که اگر شما از یک صحنه بگذرید دیگر نمیتوانید ایتم های اساسی در ان صحنه ی قبلی را پیدا کنید. وقتی شما از یک نفر مصاحبه میگیرید شما باید به حالت چهره ی اون نگاه کنید و اگر داره دروغ میگه اون رو حدس بزنید . شما در مصاحبه ها یا بازجویی ها میتوانید کاملا مضنون رو به وسیله ی عکس العمل های مناسب خود کنترل کنید. همچنین میتوانید حرفهای مضنون را به کمک دفترچه ی خود بر اساس سرنخ های بدست امده رد یا تکذیب کنید . برای مشاهده ی نقد کامل بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما می توانید هم اکنون این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.


دانلود رایگان بازی جدید L.A. Noire: The Complete Edition

 

 

admin بازدید : 855 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی The Raven یک بازی ماجراجویی می باشد که داستان آن مربوط به فردی است در سال ۱۹۶۰ میلادی که در طی داستان با دو نماد از کلاغ سیاه و کلاغ سفید در گیر می باشد. کلاغ سیاه نشان و نماد پلیدی می باشد که این فرد در مار خود یعنی تجارت کالا ها این را مشاهده می کنید. این فرد از کشور سوییس به مصر می رود تا از مجسمه ابولهول دیدن کند و با کلاغ سفید که نشان خوبی و زیبایی می باشد از یاقوت بنفش افسانه ای محافظت کند ! داستان این بازی بر پایه ی انیمیشنی در این باره است که شرکت Nordic Games Publishing به خوبی توانسه این بازی را بسازد. این بازی یک بازی اول شخص داستانی و ماجراحویی می باشد

The Raven Legacy of a Master Thief PC-RELOADED

 

The Raven pc cover دانلود بازی The Raven Legacy of a Master Thief برای PC

admin بازدید : 4317 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (1)

Return to Castle Wolfenstein در حقیقت یک ریبوت از بازی Wolfenstein 3D است که در سال ۲۰۰۱ توسط Activison برای PC, PS2, Xbox و Linux منتشر شد.این بازی یکی از بهترین ها در سبک اکشن اول شخص (FPS) بود با این که هنوز خیلی ها آن را نمی شناسند.

 RTCW

admin بازدید : 1192 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

The Amazing Spiderman یک بازی نام آشنا و اکشن با شخصیت اصلی مردعنکبوتی است که پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک بازی عالی را دارد . بازی توسط استودیوی Beenox ساخته شده است . بازی Open-World می باشد و دارای محیط های سربسته و داخلی هم هست. در این بازی شخصیت مرد عنکبوتی از قدرت جدیدی به نام Web Rush بهره می برد که این اجازه را به بازیکنان می دهد تا بتوانند دشمنانشان را به صورت مخفی-کارانه از بین ببرند. در این بازی می توانید با دشمنان زیادی مبارزه کنید و همانند بازی Arkham City ضربه های مختلفی را اجرا کنید و حتی از حمله آن ها نیز جاخالی دهید.اگر در دفاع کردن از خود اشتباه کنید، مرد عنکبوتی صدمه می بیند و لباسش رفته رفته از بین می رود. در این بازی می توانید پیتر پارکر (Peter Parker) را نیز مشاهده کنید و حتی از او در صحنه های اکشن استفاده کنید. روند The Amazing Spider-Man از این قرار است که اتفاقات بازی بعد از وقایع فیلم جدید مرد عنکبوتی رخ می دهند و داستان آن توسط سیموس فاهی (Seamus Fahey) که نویسنده Battlestar Galactica بوده، نوشته شده است. تا این لحظه اطلاعات زیادی درباره شخصیت بازی ارائه نشده و هنوز بسیاری از المان های داستانی بازی نامشخص مانده اند. بیشتر کسانی که بازی را مشاهده کردند، از حالت Open-World بازی هیجان زده شده بودند.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

 

the amazing spiderman pc cover small دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC

 

dvd دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

admin بازدید : 914 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

در بازی Toy Defense 2 که در جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد باید سعی کنید با تدابیر جنگی مختلف و ساختن برج های مختلف بر سر راه دشمن , جلوی آنها را از نفوذ در خاک خود بگیرید . با پیشروی در بازی Toy Defense 2 میتوانید برجهای محکم تر و قوی تری را آزاد کنید و بر سر راه دشمن قرار دهید که جلوی حملات سهمگین آنها را بگیرید . می توانید با تقویت قوای ارتش و تجهیزات آنها در مراحل جلوتر , مقاومت بیشتری از خود در مقابل آنها به خرج دهید و بازی را آسانتر نمایید . بازی Toy Defense 2 در ۳ دنیای مختلف اتفاق می افتد و درجه سختی به دو قسمت عدی و سخت تقسیم میشود که نسبت به توانایی خود میتوانید یکی از آنها را انتخاب نمایید .

 

Toy Defense 2 دانلود بازی مدیریتی دفاع اسباب بازی ها Toy Defense 2

admin بازدید : 872 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)
Red Johnsons Chronicles 2 – عنوان یک بازی جالب می باشد که به تازگی برای PC عرضه شده است.این بازی زیبا با موضوع ماجراجویی و ساخت سال ۲۰۱۲ می باشد. شما در شخصیت رد جانسن ماموریت حل مسئله ای جهانی را به عهده دارید.جانسن یکی از بهترین محققان اختصاصی یکی از کلان شهر های پر آشوب است.در درازای داستان برادر جانسن نیز ربوده می شود و مشکلات او را دو چندان می کند. شما می بایست از هوش و مهارت های پیش آموخته ی خود سود برده و وضعیت را بهبود ببخشید…
 

Red Johnsons Chronicles 2-SKIDROW | 1.5 GB

 

RJC Cover دانلود بازی ماجراجویی Red Johnsons Chronicles 2

admin بازدید : 701 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)
Otherworld 2: Omens of Summer – به فیونا بپیوندید. دخترکی استثنایی با توانایی های خارق العاده که متخصص مقابله با موجودات اهریمنی است.دست به دست او بدهید و دنیا را از نابودی نجات دهید.در این راه دکتر توماس هم شمارا همراهی خواهد کرد.او در مدرسه معلم فیونا بوده و به توانایی های او اشراف کامل دارد.او به کمک فیونا ابزار آلاتی ساخته است که می توانید از آنها برای از بین بردن دشمنان خود استفاده کنید.این بازی سرشار از معماهای جذاب است و شما را برای مدتی سرگرم خواهد کرد….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
 

OtherWorld Cover دانلود بازی معمایی Otherworld 2: Omens of Summer

admin بازدید : 718 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

Bollywood Wannabe یک بازی شبیه سازی و کم حجم برای PC می باشد .‫در این بازی هدف ستاره شدن است.هر کسی می خواهد از دیگری بهتر باشد و آنچه تفاوت هارا رقم می زند شور و اشتیاق است . برقصید ، اهمیتی ندارد که در کجا هستید.پس از اینکه این نمایشنامه پذیرفته نشد و کسی تهیه کنندگی آن را به عهده نگرفت او تصمیم گرفت خودش همه کار ها را پیش برده و برنامه اش را بسازد.او در ابتدا دو بازیگر مشتاق استخدام کرد و روال کاری را کاملا روشن برایشان توضیح داد.هدف ساخت فیلمی محرک جهت تشویق مردم برای رقص و جنب و جوش است.اینکه بیاموزیم در هر مکانی و در میان عموم می توان رقصید و توجه دیگران را بدین منظور جلب کرد.پس از آن هر کسی دوست دارد تا به ستاره تبدیل شده و به‬ بلندای افتخار برسد‬‎ . در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی را مشاهده نمایید .

 

Bollywood Wannabe بازی کم حجم و شبیه ساز Bollywood Wannabe v1.0.3

admin بازدید : 845 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)
Shadow Wolf Mysteries Cursed Wedding – یک بازی ترسناک به سبک HOG است.گرگ باستانی کینه توز این بار به قصد انقام از انسانها بازگشته است ، ورونیکا ، دوست قدیمیتان در پاریس با مشکل مواجه شده است و از شما خواسته تا به یاری اش بشتابید.او شما را در جریان اتفاق وحشتناکی که افتاده قرار می دهد.ورونیکا و نامزدش که به تازگی ازدواج کرده اند نیازمند مهارت ها و توانایی های منحصر به فرد شما برای بقا هستند.در ادامه با معماهای بسیار دشواری رو به رو خواهید شد که نیاز به همفکری با ورونیکا دارد و… در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
 

Shadow Cover دانلود بازی Shadow Wolf Mysteries Cursed Wedding برای PC

admin بازدید : 663 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)
Botanica Into the Unknown – یک بازی فوق العاده به سبک HOG است.در این بازی در نقش الی رایت پزشک گیاه شناسی که برای انجام پژوهش های خود به بتانیکا سفر کرده است با مکانی اعجاب انگیز رو به رو خواهید شد. سرزمینی مملو از موجودات عجیب و غریب و مناظری شگفت انگیز.در درازای جنگل های سرسبز به تحقیق بپردازید ، از روستاها دیدن کرده و مراقب خطرات دشمنان حیله گر خود باشید….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
 

Botanica Cover دانلود بازی Botanica Into the Unknown برای PC

admin بازدید : 708 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

Green City یک بازی مدیریتی و کم حجم در سبک بازی های Dash می باشد . در این بازی می بایست تمام تلاش خود را برای مهندسی و ساخت شهری پاک کنید . این بازی تجربه ای کامل از یک روز مهندسی و معماری در راستای هوای پاک می باشد که برای کامل کردن آن نیاز به طی ۴۸ مرحله دارید . در ادامه می توانید این بازی کم حجم و سرگرم کننده را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Green City دانلود بازی مدیریتی شهر سبز Green City Final

admin بازدید : 1157 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)
Hallowed Legends 3 Ship of Bones – پس از اینکه هواپیمای مسافربری برلین-مسکو به دلیل شرایط نا مناسب جوی در نزدیکی ارلنبورگ سقوط کرد. تعداد اندکی از مسافران جان سالم به در بردند اما گویا دشواری نبرد پیش رو برای بقا در مقابل جادوگر بزرگ منطقه اعضای باقی مانده از مجموعه مسافران را تا سر حد مرگ خواهد برد.شما در نقش یکی از این مسافران می بایست نقش اساسی را در از بین بردن جادوگر بازی کنید.رمز و راز سحر و جادوی او را بر ملا کرده و سپس کتاب مقدس آتش را از چنگال او و سو استفاده هایش بیرون آورده و…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از بازی را مشاهده نمایید.
 

Hallowed Cover دانلود بازی Hallowed Legends 3 Ship of Bones برای PC

admin بازدید : 1023 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

The Sims 3: University Life به بازیکن امکان تحصیل در دانشگاه ها را می دهد. بازیکن می تواند برای کاراکتر خود در دانشگاه نام نویسی کند و سپس در کلاس های مختلف شرکت کرده و مدارک تحصیلی اخذ کند. این دانشگاه در شهری جدید قرار دارد که بازیکن می تواند به گردش در آن شهر نیز بپردازد. شما در این بازی به زندگی اجتماعی در دانشگاه می پردازید، مدارک تحصیلی خود را در رشته هایی که علاقه دارید دریافت می کنید، به جشن های دانشجویی رفته و با استفاده از ترفیعات و رتبه های تحصیلی خوبی که در دانشگاه کسب می کنید، موقعیت شغلی بهتری را برای خود فراهم می آورید. شما از هم اکنون می توانید این افزونه بازی اصلی Sims 3 را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

The Sims 3 University life cover دانلود بازی The Sims 3 University Life

admin بازدید : 754 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

Dr.Mal Practice of Horror از جدیدترین بازی های سرگرم کننده و کم حجم است که توسط Big Fish Games عرضه شده است . در این بازی داستان دکتری روایت میشود که در محله خود کلینیکی برای درمان بیماریهای مختلف به راه می اندازد و شما وظیفه دارید که هرچه سریعتر به آنها رسیدگی کنید و آنها را از بیماری نجات دهید .این بازی توسط کارتهای مختلف گرافیکی صورت میگیرد و گیم پلی جالبی دارد .از ویژگیهای بازی میتوان به گرافیک کارتونی زیبای آن و گیم پلی معتاد کننده آن اشاره کرد .

 

Practice of Horror بازی سرگرم کننده و کم حجم Dr. Mal: Practice of Horror

admin بازدید : 1018 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)
با نسخه ی جدید بازی جذاب Cold Case Summer در خدمت شما هستیم.در این نسخه در آغاز بازی کارول با درخواست کمک از سوی مردی مرموز و ناشناس رو به رو می شود.این مرد از اتفاقاتی اسرار آمیز پرده برداری می کند و کارول را در جریان قرار می دهد اما از معرفی و افشای هویت خود سرباز می زند.صبح روز بعد جنازه ی او را شناور در رودخانه ی نورکپینگ می یابند.حال کارول به دنبال پاسخی برای پرسشهای پیش آمده است و به شدت احساس خطر می کند.آیا اطلاعاتی که او افشا کرده است سبب مرگش شد یا…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
 

Cold Cover دانلود بازی Cold Case Summer: A Carol Reed Mystery برای PC

admin بازدید : 913 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)
Azada 4: Elementa –در این بازی در سفری فوق العاده به سرزمین شگفت انگیز آزادا پس از سرقت بزرگی که به تازگی در آن انجام شده از سوی پادشاه به گماردن برترین ساحران به منظور محافظت از سرزمین و مردمش در خواب مامور می شوید. از سوی دیگر ضد قهرمان دیگر داستان ما یعنی پانوپتس هر لحظه در کمینتان نشسته و چشم به راه فرصتی است تا بی درنگ هدف شومش را محقق سازد.مهارت های خود را به کار بسته ، دزدان را باز یابید و…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید
 

Azada دانلود بازی Azada 4: Elementa برای PC

admin بازدید : 1471 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

Reversion – The Meeting نام بخش دوم از سری داستان های خیالی این مجموعه ی بازی می باشد. بعد از فرار شما از بیمارستان، در بوینس آیرس در سال ۲۰۳۵، شما هنوز هم حافظه خود را به دست نیاورده اید و با دوست جدید خود با نام ویکتوریا هستید که به شما کمک می کند تا شخصی که در عکس می باشد را پیدا کنید. این شخصی که در عکس می باشد تنها سرنخی می تواند باشد که باعث بازگشت حافظه شما بشود و به شما بفهماند که چه کسی هستید و چرا اینجایید. در حالی که در جستجوی شخص مذکور می باشید، با دوستان جدیدی آشنا می شوید که به شما کمک می کنند در مکان های مختلف در سرتاسر شهر بوینس آیرس با وقایع جالبی روبرو شوید.

Reversion The Meeting PC-ALiAS

 

Reversion The meeting cover دانلود بازی Reversion   The Meeting برای PC

admin بازدید : 891 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

Papo & Yo داستانی راجع به پسری حوان با نام Quico و بهترین دوستش یعنی Monster می باشد. Monster یک هیولای بزرگ با دندان های تیز است اما Quico از بازی کردن با او نمی ترسد. Monster دارای مشکلات بسیار خطرناکی است. او به قورباغه های سمی معتاد است. زمانی که او یک قورباغه می بیند خشمگین می شود و در این لحظه هیچ کس من جمله Quico نیز در امان نیستند. اما هنوز Quico عاشق هیولا است و می خواهد او را نجات دهد.

 

Papo And Yo-FLT

 

Papo And Yo دانلود بازی Papo And Yo برای PC

poria-sd بازدید : 940 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

قسمت دوم Harry Potter and the Deathly Hollows، آخرین بازی از این سری خواهد بود که همزمان با قسمت دوم فیلم آن وارد بازار می شود. این نسخه بر خلاف عنوان قبلی، تغییرات متعددی داشته تا ناکامی های آن نسخه را جبران کند و به بازیکنان تجربه ای منحصر به فرد بدهد. حداقل به عنوان آخرین نسخه از این سری از بازی ها که از روی فیلم ساخته می شوند، بازیکنان و طرفدران این داستان مشهور، دوست دارند که با بازی خوبی روبرو باشند. در قسمت اول، بازی تا جایی پیش رفت که لرد ولدمورت (Lord Voldemort) ابر چوبدستی جادویی را بدست آورد تا به وسیله آن بتواند هری را از بین ببرد. هری هم به همراه دوستان وفادارش رون (Ron) و هرماینی (Hermione)، دنبال جان پیچ هایی هستند که با از بین آن ها می توانند ولدمورت را از بین ببرند. در این قسمت، ادامه ماجرا دنبال می شود و بازیکنان سرانجام به پایان این نبرد حماسی می رسند. از داستان بازی چیزی نمی گوییم، چرا که ممکن است هیجان آن از بین برود. سازندگان، داستان این نسخه را خطی کرده اند و دیگر مراحل فرعی ای که در نسخه قبل شاهد آن ها بودیم را در این بازی نخواهیم دید. داستان اینبار بیش از سایر نسخه ها به فیلم نزدیک است و به همین دلیل می توان گفت که شما در بازی، فیلم را تجربه خواهید کرد. در این نسخه شما فقط کنترل هری را به دست نمی گیرید و می توانید با دیگر شخصیت های بازی هم بازی کنید.

|به همراه دانلود در یک پارت ۸ گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

DeathlyHallows Part2 Cover Small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PC

admin بازدید : 1085 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

The Walking Dead Episode 1 فصل اول از ۵ قسمت بازی The Walking Dead می باشد . این بازی براساس سریالی با همین نام ساخته شده است . در این سریال ، براثر پخش شدن ویروسی خاصی در بین عموم ، تمام مردم به زامبی تبدیل شده اند و فقط عده ای خاص جان سالم به در برده اند . شما در این بازی در نقش Lee Everett بازی خواهید کرد ، یک جنایتکار محکوم شده که با تبدیل شدن دنیا به ویرانه ، شانسی دوباره به او داده شده است . او در پی یافتن سایر بازماندگان و نجات جان خود و دخترکی یتیم به نام Clementine است . در این بازی ، تجربه وحشت و آخرالزمان را در میان زامبی های متعدد را تجربه خواهید کرد . برای بقا در جهان ارواح می بایست به مبارزه ، تلاش ، تصمیم گیری ، اکتشاف و حل مشکل بپردازید .

 

The Walking Dead دانلود بازي The Walking Dead Episode 1 براي PC

admin بازدید : 803 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (1)

Corpatros: The Hidden Village عنوان یک بازی فکری Hidden Object می باشد . داستان بازی در مورد باستان شناسی به نام فرانک می باشد ، او برای کشف راز پنهان روستای مرموز Corpatros وارد آن شده است که این حفاری باعث ناپدید شدن او میشود . دختر او آلیس که قبل از ناپدیدشدن پدرش سن کمی داشت ، هم اکنون بزرگ شده است و آماده ی تجربه ی هرگونه ماجراجویی می باشد . در سالگرد ۲۰ام پدرش ، او نامه ای مرموز از داستان سفر پدرش به آن روستا پیدا می کند و تصمیم می گیرد تا با سفر به Corpatros ، راز این روستا را کشف کند . آیا پدر او او هنوز زنده است ؟ وارد این ماجراجویی شوید تا از این راز مطلع شوید .

 

Corpatros The Hidden Village دانلود بازی فکری روستای مخفی Corpatros: The Hidden Village

admin بازدید : 1068 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

فارکرای ۳ همانند نسخه های پیشین دارای یک محیط OpenWorld است.به گفته ی سازندگان ، محیط این بازی ۱۰ برابر از محیط فارکرای ۲ بزرگتر است.محیط بازی از تپه ها و صخره های سنگی ، بوته ها و درخت های سرسبز تشکیل شده که در حین انجام بازی ، استفاده های فراوانی از آنها خواهید برد به خصوص برای موارد و روند مخفی کاری.بعبارتی روند گیم پلی بازی بر محوریت محیط تعریف می شوند.همانطور که گفته شد بازی در سبک دنیای باز است و محیطی بزرگ که ماموریت های اصلی و فرعی در آن انجام می پذیرد.برای انجام این ماموریت ها و گشت و گذار در جزیره ، خودرو هایی تعبیه شده که نسبت به نسخه ی قبل متنوع تر شده اند.همچنین برای گذر از رودخانه ی موجود در این جزیره ، می توانید از قایق استفاده کنید.همه چیز برای پیاده کردن یک openworld خوب آماده است.اما گیم پلی بازی که در سبک اول شخص شوتر قرار گرفته ، مشابه به سیاق ندای وظیفه است.فارکرای ۳ دارای قابلیت Crouch نیز می باشد که به لطف آن و بااستفاده از محیط بازی ، می توانید مخفی کاری را اعمال کنید.در بازی از سلاح های متنوعی استفاده خواهید کرد.همچنین سلاح سرد هم در بازی وجود دارد.به گفته ی سازندگان ، با وفور تیر برای سلاح گرم روبرو نیستید و برای این کار باید در محیط بازی گشت بزنید و ماموریت های فرعی را انجام دهید.اما قابلیت جالب توجهی که در FARCRY 3 وجود دارد ، Takedown است که چه درحالت ایستاده و چه در حالت نشسته ، انجام آن ممکن است.در کل برای اتمام مرحله بایست اندیشه ای مضاعف نسبت به سایر FPS ها داشته باشید.با رعایت این مسئله ، می توان بطورکلی این نتیجه را گرفت که گیم پلی این بازی چیزی بین مخفی کاری و شوتر محض است.چیزی که گیمر های نسل هفتم ، به آن علاقه ی مضاعفی در مقایسه با سایر سبک ها نشان داده اند.


Far Cry 3-RELOADED | 9.55 GB

به همراه دانلود محتوای اضافه نسخه Far Cry 3 Deluxe Edition

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۴٫۷ گیگابایت به پست افزوده شد

 

Far Cry 3 Deluxe Edition دانلود بازی Far Cry 3 برای PC

 

admin بازدید : 969 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Dark Souls Prepare To Die Edition یک بازی با سبک اکشن RPG می باشد که سازندگان بازی شما در مکان های شیطانی و ترسناک خواهند بود . داستان این بازی کاملا تخیلی است و دارای قسمت های ترسناک و دلهره آور می باشد شما در این بازی هیولا های زیادی در پیش رو دارید که نابود کردن آن ها کار ساده ای نیست حتی دشمنانی که بیشتر شبیه زامبی های اسکلتی هستند به راحتی نمی توانید نابود کنید شما سربازی هستید که برای نابود کردن دشمنانتان باید جنگجوی خوبی باشید . گسترده ترین بخش بازی بخش گیم پلی آن است در این بازی انتخاب شخصیتی که با آن بازی می کنید بر عهده ی خودتان می باشد برای مثال شما می توانید فیزیک ، صورت ، مو و رنگ موی شخصیتتان را انتخاب کنید این بازی گیم پلی ای عالی و زیبا دارد از جمله اصلحه هایی که در اختیار دارید ، فن هایی برای مبارزه با دشمنانتان که بر اثر تجربه باید یاد بگیرید .

 

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد |

 

Dark Souls Prepare To Die Edition دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC

admin بازدید : 1255 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Mark of the Ninja – قهرمان بازی نینجایی از قبیله هیسومو که متوجه می شود که روستای قبیله هیسومو توسط فردی به نام Kelly Corporal که از فرستاده شدگان گروه Hessain Service میباشد، مورد حمله قرار گرفته است و استاد وی رییس قبیله را گروگان میگیرد.نینجا لحظه ای درنگ نمیکند و برای نجات استادش و روستا به سمت آن حرکت میکند…پس از نجات روستا رییس قبیله به او میگوید که این حملات توسط HS ورییس این گروه Karajan صورت گرفته و وی قصد به دست آوردن گنجهایی از قبیله هیسومو را دارد.سپس رییس قبیله نینجا را به عنوان قهرمان قبیله به مردم معرفی میکند.پس از این وقایع متوجه میشویم که قهرمان ما یک نوع خالکوبی بر بدن خود دارد که توسط گیاهی درست میشود و قدرت های فراوانی دارد…اما این مسئله چندان هم خوش آیند نیست این خالکوبی باعث به وجود آمدن اختلالات روانی برای قهرمان داستان میشود و شخصیت اصلی حتی حاظر هست برای جلوگیری از فاش شدن این راز آماده برای دادن جان خود باشد!اما گنج روستا بالاخره توسط یه بازرگان دزدیده میشود و ماموریت شما در این بازی آن است که گنج دزدیده شده را به روستا باز گردانید و هرطور که شده Karajan را به قتل برسانید تا راز وجود گنج در روستا را اشخاص بیشتری نفهمند.

 

Mark of the Ninja-FLT | 2.0 GB

 

Mark of the Ninja دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC

 

admin بازدید : 1279 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

Stray Souls 2: Stolen Memories (ارواح ولگرد ۲ : خاطرات ربوده شده) عنوان یکی دیگر از بازی های جدید سبک Hidden Object می باشد . در این نسخه از بازی شما می بایست به مادری کمک کنید تا دختر خود را نجات دهد . یک دلقک شیطانی در شهری عجیب ، ساکنان شهر را به عروسک های چوبی تبدیل می کند . شما می بایست راز این شهر را کشف کنید و دختر خود و تمام شهر را نجات دهید . این نسخه از بازی Collector's Edition می باشد که دارای برترهایی نسبت به نسخه استاندارد است . برای این سبک از بازی ها ، بهترین نسخه همین Collector's Edition می باشد .

 

Stray Souls 2 دانلود بازی فکری Stray Souls 2: Stolen Memories

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما درمورد وبسایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 89
  • آی پی امروز : 236
  • آی پی دیروز : 290
  • بازدید امروز : 610
  • باردید دیروز : 1,031
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,641
  • بازدید ماه : 1,641
  • بازدید سال : 206,285
  • بازدید کلی : 2,608,189
  • کدهای اختصاصی