loading...
download 4 pc
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 666 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)
ساخت اسناد و فایل PDF با نرم افزار Aloaha PDF Suite v3.9.211

Aloaha PDF Suite يک پکيج نرم افزار فوق العاده جالب و قدرتمند براي ساخت و مديريت اسناد الکترونيکي با فرمت PDF به شمار مي رود. نرم افزاري که به واسطه قابليت هاي متعددش مي تواند خيال يک کاربر را از هرجهت در رابطه با اين نوع اسناد که امروزه استفاده از آن ها بسيار رايج شده است را راحت و آسوده نمايد. با توجه به اين که امروزه PDF به يکي از رايج ترين فرمت ها در جا به جايي ها براي اسناد و کتاب هاي الکترونيکي تبديل شده است داشتن نرم افزار مانند Aloaha PDF Suite بسيار مي تواند راه گشا باشد.

اين ابزار که در مقايسه با نرم افزاري مانند Acrobat Pro حجمي ناچيز دارد قادر است تا بسياري از عملکردهاي اين محصول Adobe‌ را به کاربران هديه دهد هرچند که در کارآيي ها با هم قابل مقايسه نيستند. کيفيت بالا در ساخت و نمايش اسناد به همراه امکان تبديل به فرمت هاي مختلف و همچنين قابليت پرينت از جمله قابليت هايي هستند که در اين ابزار به چشم مي آيند. گاهي لازم است تا حجم اسناد را کاهش دهيم اين کار با ابزار به نام PDF Optimize که قابليتي ساده در نرم افزار Aloaha PDF Suite است فراهم مي شود ؛  بهينه سازي نقشه مهمي را در سرعت بارگزاري هرچه سريعتر اسناد ايفا مي کند.

سازگاري با اکثر استانداردهاي موجود براي اسناد PDF‌خصوصيت بسيار مهمي است که کاربران حرفه اي اهميت زيادي به آن مي دهند. چراکه وقتي چنين نرم افزاري بتواند استانداردها را رعايت کند خيال کاربر راحت خواهد بود که به واسطه سند توليد شده از اين نرم افزار به راحتي مي تواند آن سند را در هرجا که خواست با هر نرم افزار گشوده و مشاهده نمايد. امنيت بالاي اين نرم افزار هم يکي ديگر از دلايل موفقيت آن محسوب مي شود ؛ متدي که براي امنيت تعريف شده اين قابليت را به کاربر مي دهد که با امنيتي مثال زدني اسناد را توليد و با خيال آسوده آن ها را جا به جا کند. براي شما کاربراني که استفاده از اسناد PDF به يکي از عادي ترين کارها تبديل شده است آخرين نسخه از Aloaha PDF Suite مي تواند بسيار راه گشا باشد.

admin بازدید : 723 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Autodesk Inventor Professional نرم افزاری قوی با امکان فراگیری ساده برای طراحی و مستند سازی ۲ و ۳ بعدی دارای واسطه کاربری مناسب، خصوصیات و امکانات مفید برای طراحی قطعات صنعتی و حتی کل خط تولید می باشد. اگر شما تولید کننده هستید و یا در کارخانه تولیدی صنعتی کار می کنید و به فکر اصلاح سیستم کاریتان هستید و یا به دنبال ارائه ایده های جدید و درآمد زا برای کارتان هستید با این نرم افزار می توانید به آن برسید. این نرم افزار قابلیت طراحی پروتوتایپ و هر گونه قالبی را دارد و نیز این قابلیت را دارد که تحلیل های مختلفی از طرحتان در محیط نرم افزار انجام دهید. شرکت  Autodesk در سال ۲۰۰۹ نگارش ۱۳ این نرم افزار را عرضه کرد. توانایی این نرم افزار باعث شد که در سال ۲۰۰۶-۲۰۰۷ پرفروشترین نرم افزار مدلینگ در جهان نام بگیرد و از نرم افزارهای معروف دیگر در این زمینه پیشی گیرد. از ورود این نرم افزار در ایران چند سالی میگذرد و علیرغم تاکید کمپانی سازنده این نرم افزار برای استفاده از آن ، متاسفانه بطور بایسته مورد استقبال قرار نگرفت و تقریبا ناشناخته مانده بود تا اینکه در سال ۲۰۰۶ ؛ این نرم افزار همراه با دیگر محصول معروف کمپانی Autodesk یعنی AutoCAD و Mechanical desktop به بازار عرضه شد و از آن تاریخ به بعد Inventor , کم کم جای خود را در میان کاربران این رشته باز کرد. خصوصاً سازگاری کامل این نرم افزار با CAD یکی از علل موفقیت آن بود. چرا که برای شرکت هایی که نقشه های قدیمی خود را با AutoCAD کار کرده بودند عامل سازگاری کامل نرم افزارهای مدلینگ جدید بسیار مهم بود. همچنین پشتیبانی این نرم افزار از نقشه های مدل شده توسط Mechanical Desktop یکی دیگر از عوامل موفقیت آن است.

 

autodesk inventor pro v2014 cover قوی ترین نرم افزار مدلسازی در صنعت AUTODESK INVENTOR PRO V2014

 

admin بازدید : 1237 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

میپل نرم افزار بسیار قدرتمندی برای انواع مختلف محاسبات ریاضی از مقدماتی تا پیشرفته است. میپل قادر است کلیه محاسبات ریاضی را از اعمال چهارگانه، توان و ریشه گرفتن، محاسبه فاکتوریل اعداد، محاسبات ساده و پیشرفته مثلثاتی و لگاریتمی و غیره گرفته تا محاسبه حد، مشتق و انتگرال توابع، رسم توابع دو بعدی و سه بعدی، انواع محاسبات ماتریسی و حل معادلات معمولی و دیفرانسیلی انجام دهد. بنابراین دانش آموزان و دانشجویان برای درک مفاهیم علمی و ریاضیدانان حرفه ای و مهندسین برای کارهای تحقیقی و کاربردی می توانند از آن استفاده کنند.
لازم به ذکر است که این نرم افزار به وسیله گروه تحقیقاتی دانشگاههای "واترلو" و "درکسل" و نیز موسسه تکنولوژی فدرال سوئیس در زوریخ در دهه ۱۹۸۰ میلادی توسعه یافت.
Maple یک مفسر، برای زبان برنامه نویسی پویا است، به طور معمول،عبارات جبری و عبارات منطق در حافظه کامپیوتر، ذخیره می شوند و پس از آن بوسیله این نرم افزار پردازش شده و حل میگردند. از این نرم افزار در حل مسایل مختلف ریاضی از قبیل هندسه، حساب و … استفاده می شود.
کاربران می‌توانند ریاضیات را با علائم تجاری در آن وارد کنند. واسط کاربری نیز می‌تواند توسط کاربر درست شود. میپل یک زبان برنامه نویسی مرکب از زبان های دستوری و زبان های پویا است. همچنین واسطهایی برای کار با دیگر زبان ها مثل C ,Fortran,Java,Matlab,Visual Basic وجود دارند.

 

maplesoft maple 17 حرفه ای ترین محاسبه گر ریاضیات با نام Maplesoft Maple 17.0

 

admin بازدید : 578 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Trimble Sketchup Pro خلاقانه ترین راه برای طراحی، مستند سازی و ارتباط با ایده های شما به صورت ۳بعدی می باشد. صدها هزار نفر از حرفه ای ها در زمینه های معماری، شهرسازی، مهندسی، طراحی داخلی، نورپردازی، معماری طبیعت، طراحی آشپزخانه و حمام، طراحی بازی های رایانه ای، فیلم و صحنه، چوب کاری، و بسیاری از زمینه های دیگر از نرم افزار Sketchup Pro همیشه استفاده کرده اند. این نرم افزار در مقابل نرم افزار گران و پیچیده CAD به مقابله برخواسته است. شما با این نرم افزار می توانید به طراحی، ویرایش، اندازه گیری، چرخش و مقیاس بندی فضای طراحی خود بپردازید، تکسچرهای از قبل آماده شده را به مدل های خود اضافه کنید و یا تکسچرهای جدیدی طراحی نمایید، مکان های دوربین های فیلم برداری خود را شبیه سازی کنید، تصاویر ۲بعدی خود را وارد نرم افزار نمایید و یا از مدل طراحی شده ی خود یک تصویر ۲بعدی ذخیره سازی نمایید، به راه رفتن در مدل طراحی شده ی خود بپردازید و …

 

Trimble SketchUp Pro 2013 13.0.3689 طراحی مدل های 3بعدی خود با Trimble SketchUp Pro 2013 13.0.3689

 

admin بازدید : 1521 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Microsoft Office 2013 بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.

|نسخه نهایی ۳۲بیتی و ۶۴بیتی به همراه جدیدترین کرک به تاریخ ۲۹ بهمن|

|به همراه آموزش نصب قدم به قدم در قالب یک فایل PDF اختصاصی دانلودها|

 

office 2013 final cover دانلود نسخه نهایی آفیس 2013   Microsoft Office Professional Plus 2013

 

admin بازدید : 573 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزاری که قادر است فایل ها یا بهتر است گفته شود اسناد PDF را بازگشایی کرده ، امکان ساختن آن ها را به کاربر می دهد ، قابلیت ویرایش اسناد را فراهم کرده و تبدیل به فرمت های دیگر را در چنته دارد و در نهایت می تواند اسناد را از لحاظ امنیتی بیمه کند. Soda PDF Professional Edition نام این ابزار کارآمد و بسیار مفید است که از یک واسط کاربری بسیار جذاب هم بهره می برد. این واسط کاربری که مانند مجموعه آفیس از منوهای Ribbon بهره می برد در سرعت عملکرد کاربر نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. هماهنگی با تکنولوژی OCR به منظور جداسازی یا شناخت متن های موجود در تصاویر بخش دیگری از قابلیت های این نرم افزار را تشکیل می دهد. ساخت اسناد از محیط های مختلف با استفاده از ترفند پرینتر مجازی کار را فوق العاده ساده می کند هرچند این ابزار با مجموعه آفیس  و مرورگرهای رایج برای ساخت اسناد PDF سازگاری کامل دارد. ویرایشگری داخلی نرم افزار هم این امکان را فراهم می کند تا کاربر بتواند اسناد را به صورت کاملا مستقیم مورد ویرایش و بازبینی قرار دهد. تبدیل به صفحات وب ، اسناد با فرمت Word و Excel و همچنین تصاویر هم بخش مهم و قابل توجهی است که این ابزار به کاربرانش هدیه می دهد. Soda PDF Professional Edition به تازگی نسخه ای جدید و کامل ارائه داده که با توجه به حجم مناسبش می تواند بسیار مفید واقع شود.

 

Soda PDF Pro مدیریت اسناد PDF با Soda PDF Professional with OCR Edition 5.0.133.9133

 

admin بازدید : 1699 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Foxit Reader بهترین و سبک ترین نرم افزار برای نمایش فایل های پی دی اف است. بدون دردسر و بی نیاز از هرگونه کرک و نرم افزاری رایگان جهت نمایش سریع فایل های pdf می باشد. اگر از نرم افزار سنگین مانند adobe reader استفاده میکنید یا از دیگر نرم افزارهایی که دارای امکاناتی دیگری هستند و شما فقط از آنها جهت مشاهده فایل های pdf استفاده میکنید ، سخت در اشتباه هستید. Foxit Reader بسیار سریع و با کمترین استفاده از منابع سیستمی فایل های pdf را نمایش خواهد داد. نمایش چندین فایل pdf به صورت تب و همچنین داشتن حافظه به طوری که اگر تا صفحه ۵۰ کتابی را مطالعه کنید ، کافیست برنامه را ببندید و در بازگشایی بعدی همان کتاب ، نرم افزار در همان صفحه باز خواهد شد. همچنین Foxit Reader میتواند کامنت هایی که برای برخی از کلمات یا جملات در فایل های pdf تعبیه شده است را نیز نمایش دهد. همچنین این نرم افزار با نصب افزونه بر روی مرورگرهای فایرفاکس و کروم میتواند فایل های pdf را درون مرورگر نیز نمایش دهد. در زمینه ویرایش این نرم افزار میتواند به راحتی به فایل های pdf عکس و متن اضافه کند. البته متاسفانه امکان فارسی نوشتن در این نرم افزار وجود ندارد. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت Text Viewer است که متن های فایل pdf را به صورت قابل ویرایش و قابل کپی برداری نمایش میدهد که البته این قابلیت نیز با فارسی سازگار نبوده و به صورت برعکس حروف فارسی را نمایش میدهد که البته برای فایل های پی دی اف انگلیسی مشکلی ندارد.

foxit reader بهترین نرم افزار نمایش فایل پی دی اف Foxit Reader 6.0.2.0413

 

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما درمورد وبسایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 89
  • آی پی امروز : 267
  • آی پی دیروز : 290
  • بازدید امروز : 648
  • باردید دیروز : 1,031
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,679
  • بازدید ماه : 1,679
  • بازدید سال : 206,323
  • بازدید کلی : 2,608,227
  • کدهای اختصاصی