loading...
download 4 pc
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1277 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

۳D PageFlip Standard  نرم افزاری کارآمد برای ساخت فلیپ بورد های فلش می باشد. فلیپ بورد را در ساده ترین معنی میتوان کتاب دیجیتالی معرفی کرد. این نرم افزار میتواند به سادگی فایل های pdf و فایل های نرم افزار آفیس را به کتاب های دیجیتالی با فرمت فلش تبدیل کند. این نرم افزار با ابزارهای فراوانی که در زمینه طراحی اینگونه کتاب ها دارد کاربر را کمک میکند تا کتاب دیجیتال زیبا به همراه افکت ها و موارد بصری زیبایی در اختیار داشته باشد. بدین ترتیب کاربر میتواند کتاب های الکترونیکی زیبا و کاتالوگ های دیجیتال جذاب بسازد. نرم افزار دارای قالب های آماده طراحی شده است که کاربر تنها لازم است فایل پی دی اف یا آفیس خورد را در آن قرار داده و به تغییرات کوچک بپردازد. انیمشین های سه بعدی و دو بعدی موجود در نرم افزار نیز کاربر را یاری میدهد تا کتاب دیجیتالی خود را زیباتر به نمایش در آورد. همچنین کاربر میتواند قالب دلخواه خود را طراحی کند و آن ذخیره نموده تا در استفاده های بعدی نیز به کار ببرد. ضمن طراحی خود کتاب کاربر میتواند بکگراند محیطی را در پشت قسمتی که کتاب نمایش داده میشود و درواقع بکگراند ، طراحی نماید تا رابط گرافیکی بسیار افزایش یابد. قابلیت های نظیر ورق زدن دستی یا خودکار نیز تعبیه شده است. امکان قرار دادن پسورد برروی کتاب ساخته شده نیز وجود دارد تا در کنار امکان نوشتن کپی رایت برروی کتاب ، امنیت بسیاری در اختیار کاربر باشد. کتاب ساخته شده را میتوانید با خروجی های مختلفی نظیر Flash/HTML5, EXE, Zip, 3DP مورد استفاده قرار دهید. بخشی نیز برای خروجی گرفتن مخصوص گوشی های موبایل وجود دارد. 

 

3d PageFlip Standard ساخت کتاب های دیجیتال 3D PageFlip Standard 2.6.4

 

admin بازدید : 692 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

FastStone Capture 7.6 – نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه Screen shot های دلخواه از پنجره ها و محیط های مختلف به صورت حرفه ایمی باشد. در این نرم افزار از ابزارهای متعددی برای راحتی کار کاربران استفاده شده است تا به کمک آن ها کاربران به راحتی و به صورت حرفه ای تصویر مورد نظر خود را تهیه نمایند. در این نرم افزار ویژگی های زیادی را می توان یافت که از این میان می توان به مواردی نظیر تهیه عکس از صفحات وب به صورت طولی و یا ارسال مستقیم عکس به نرم افزارهای Word و Power Point اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از کمپانی کوچک FastStone می باشد.

 

FastStone Capture عکس برداری حرفه ای از صفحه نمایش با FastStone Capture 7.6 Final

admin بازدید : 921 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

Photoshop Text Styles – متن ها در فتوشاپ می توانند بسیار پیشرفته و زیبا باشند ، برای زیبا سازی آن ها می توانید از این استایل های آماده استفاده نمایید. این استایل ها در قالب ۹ فایل فتوشاپ (PSD) آماده شده اند که به راحتی قابلیت شخصی سازی و استفاده در سایر متن ها را دارند ، همچنین در این پک می توانید فونت های استفاده شده در این استایل ها را نیز داشته باشید . امیدواریم از این استایل ها بهره ی کافی را ببرید .

 

Photoshop Text Styles دانلود استایل برای متن های فتوشاپ Photoshop Text Styles

admin بازدید : 1027 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

طراحی های سه بعدی امروزه به وسیله نرم افزارهای مختلف طراحی حرفه ای برای کاربرانی که در زمینه های گرافیکی فعالیت می کنند به امر آسانی تبدیل شده است. استفاده از نرم افزارها و به خرج دادن خلاقیت های فردی در خلق و تولید تصاویر و یا شخصیت ها در طراحی های سه بعدی به وسیله این نرم افزارها به راحتی امکان پذیر می باشد. امروزه شرکت های نرم افزاری ای که در زمیه ساخت برنامه های گرافیکی فعالیت دارند نرم افزارهایی را نیز برای طراحی های سه بعدی با ویژگی های مختلف به کاربران خود ارائه می کنند. ۳D-Coat نام نرم افزاری قدرتمند برای طراحی کاراکترها و خلق شخصیت های سه بعدی و دو بعدی می باشد. این نرم افزار قدرتمند با ابزار پیشرفته موجود در خود به کاربران توانایی ساخت تصاویر سه بعدی در محیط های مختلف را می دهد. توانایی بالا در طراحی و لایه بندی های مجزا از هم بر روی تصویر و رنگ از برتری های این نرم افزار محسوب می شود.

 

3 D Coat طراحی ساده اما حرفه ای 3بعدی با 3D Coat 4.0.03 Final

admin بازدید : 1154 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (1)

نرم افزار Sothink Logo Maker ابزاری قدرتمند در زمینه طراحی و ساخت لوگوهای زیبا می باشد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از قالب های آماده سازگار با وب می توانند انواع لوگوها در اندازه های گوناگون را مورد استفاده قرار دهند. در این نرم افزار کاربران توانایی استفاده بیش از صدها قالب لوگوی آماده را دارا می باشند. همچنین در این نرم افزار بیش از ۱۰۰ نوع افکت مختلف برای ساخت لوگوها در دسترس کاربران قرار داده شده است. قابلیت استفاده بیش از ۱۹۰نوع در پنج سبک کلاسیک,عمومی Cool ,Badge, و Letter Based نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای ابزار ویرایش لوگوها نیز می باشد تا کاربران با توجه به نیاز خود قادر به اعمال تغییرات بر روی تصاویر نیز باشد. در این نرم افزار کاربران حتی می توانند برای انواع لباس ها نیز اقدام به طراحی لوگو نمایند. این برنامه با ارائه نتیجه ای سازگار با دستگاه های چاپ لباس این ویژگی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است.

 

Sothink Logo Maker طراحی لوگوهای حرفه ای توسط Sothink Logo Maker 3.1

admin بازدید : 986 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

ACDSee Photo Manager نرم افزاری بسیار عالی برای آن ها که دوست دارند به تصاویر خود سروسامانی دهند به شمار می رود. ابزاری بسیار کامل که نسخه جدید آن به تازگی عرضه گردیده است. در مورد ACDSee Photo Manager با اطمینان کامل می توان بیان نمود که قدرت برآورده سازی ۹۹ درصد از خواسته های کاربران را دارد.یک کاربر برای مدیریت تصاویر خود از یک نرم افزار چه خواسته هایی دارد؟ نمایش، دسته بندی، به اشتراک گذاری، مدیریت و تاحدی هم ویرایش را از یک نرم افزار مدیریت تصاویر می خواهد. اما ACDSee Photo Manager همه این موارد را به راحتی انجام می دهد. این موارد تنها بخشی از هنرهای این نرم افزار محسوب می شود. در مورد این که محصول جدید ACDSee چه فرمت هایی را پشتیبانی می کند باید این جور ذکر کرد که این محصول کدام فرمت را پشتیبانی نمی کند. ACDSee Photo Manager قادر به پشتیبانی بیش ۱۰۰ فرمت تصویری را دارد.

 

ACDSee Photo Manager مدیریت و طبقه بندی تصاویر ACDSee Photo Manager 16.0.76

 

admin بازدید : 682 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار محبوب ادوبی ایلوستریتور سی سی، محیط طراحی وکتور مطابق با استانداردهای صنعتی برای طراحی مدیا را دارا می باشد. دیدگاه خلاقانه ی خود را با اشکال، رنگ ها، افکت ها و نوشته های گرافیکی این نرم افزار به تصویر بکشانید. با سرعت و انسجام هرچه بیشتر به کار بر روی فایل های سنگین و پیچیده بپردازید و طراحی های خود را در بین نرم افزارهای مختلف شرکت ادوبی به آسانی انتقال دهید. در نسخه ۱۷ این نرم افزار ویژگی های از قبیل ابزار نوشتاری لمسی، تصویرهای موجود در قلم ها، جستجوی فونت و … قرار داده شده است. در بخش نوشتاری لمسی، کاراکترهای نوشتاری شما هرکدام می توانند به عنوان یک شیء مستقل محسوب شوند. با استفاده از انتقال، تغییر اندازه، چرخش و ادیت فونت ها شما می توانید این اطمینان را داشته باشید که در هر لحظه که اراده کنید قابلیت ویرایش تمامی کاراکترهای خود را دارید.

 

Adobe Illustrator CC v17.0.0 طراحی وکتورهای حرفه ای با Adobe Illustrator CC v17.0.0

admin بازدید : 978 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

رابط کاربری بهبود یافته، ابزارهای متصل شده، و ابزارهای ویرایش CSS با طراحی جدید به شما اجازه ی کد نویسی به طور کارآمد و خلاقانه را می دهد. و حالا، نسخه جدید نرم افزار محبوب دریم ویور با نام Dreamweaver CC به شما اجازه می دهد تا کارهای خود را به طور مستقیم از طریق نرم افزار به اشتراک بگذارید، و به شما کمک می کند بوسیله ی دسترسی به جدیدترین آپدیت های این نرم افزار به محض حاضر شدن آن ها، همگام با استانداردهای روز دنیای وب باشید. بخش جدیدی که در این نسخه از نرم افزار قرار داده شده است، بخش CSS Designer می باشد که به شما اجازه می دهد تا با ابزارهای خلاقانه ی جدیدی که وجود دارد به نوشتن کدهایی با استانداردهای روز وب و کاملا سالم بپردازید و به سرعت بتوانید ویژگی های CSS مثل جعبه های سایه دار و رنگ بندی های پخش شونده را به قالب خود اضافه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از نرم افزار را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Adobe Creative Cloud Dreamweaver CC 13.0 cover طراحی حرفه ای وبسایت با Adobe Creative Cloud Dreamweaver CC 13.0.6390

admin بازدید : 1260 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

آخرین نسخه نرم افزار این-دیزاین با سرعت بیشتر، هوشمندتر و متصل تر عرضه شد. با استفاده از بهبودهای صورت گرفته در نرم افزار بوسیله ی کد نویسی آن برای سیستم عامل های ۶۴بیتی، حتی پیچیده ترین عملیات نیز سرعت خارق العاده ای پیدا کرده اند. و حال پس از گذار از نسخه CS6 با این قابلیت فوق العاده، شما در نسخه جدید این نرم افزار (CC( می توانید کارهای خود را به اشتراک گذاشته، فونت های خود را از طریق وبسایت ادوبی سینک کرده، و به ویژگی های جدید نرم افزار به محض انتشار آن ها دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. (در هنگام نصب گزینه "یدعم العربیه" را انتخاب نمایید). در جستجوی فونت های مورد نیاز خود، شما می توانید به بخش Adobe Typekit مراجعه نموده و با توصیف فونت مورد نیاز خود، در آرشیو عظیم شرکت ادوبی به جستجوی فونت دلخواه خود بپردازید و تفاوت های شگرف در طراحی های خود را به سرعت مشاهده کنید.

 

Adobe Creative Cloud InDesign CC 9.0 طراحی حرفه ای صفحات مجله با Adobe Creative Cloud InDesign CC 9.0

admin بازدید : 761 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

ساعاتی پیش نسخه نهایی آخرین ویرایش نرم افزار محبوب فوتوشاپ عرضه شد. این نسخه با شعار آزادی، سرعت، و قدرت بیشتر برای ایجاد تصاویر فوق العاده همراه می باشد. شما ده ها ویژگی جدید و بهبود یافته را در این نسخه خواهید داشت، که شامل حرفه ای ترین ابزار شارپ نمودن تصاویر نیز می شود. کارهای خود را به طور مستقیم بر روی Behance به اشتراک بگذارید تا از بازخوردها و مورد های پروژه ی کاری خود مطلع شوید. در نسخه ی Creative Cloud شما به طور آنلاین با سرورهای ادوبی در ارتباط می باشید و می توانید آخرین آپدیت ها و پلاگین ها را به محض عرضه شدن در کامپیوتر خود داشته باشید. این نسخه از تکنولوژی فضای ابری (Cloud Storage) استفاده کرده و به شما اجازه می دهد با ذخیره سازی پروژه های خود با انتخاب گزینه ی Cloud، آن ها را بر روی چندین کامپیوتر مختلف داشته باشید. و با استفاده از Behance شما می توانید پروژه های خود را به اشتراک گذاشته و به سرعت از بازخوردهای افراد سرتاسر جهان مطلع شوید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از فوتوشاپ را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|آموزش رفع مشکل منقضی شدن سریال نرم افزار به پست اضافه شد|

|نسخه XFORCE نرم افزار به پست اضافه شد|

 

Adobe Photoshop CreativeCloud 14.0 cover تجربه ای جدید در ویرایش تصاویر با فوتوشاپ 14   Adobe Creative Cloud Photoshop CC 14.0 Final

admin بازدید : 1020 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

با محیط ۶۴بیتی نسخه ی جدید نرم افزار ادوبی فلش شما می توانید سریع تر از آن چه که فکر می کنید کارهای خود را انجام دهید. نوارهای کاری جدید در رابط کاربری نرم افزار و ویژگی های ارتباطی این نسخه باعث متمایز شدن آن شده است. محتوای HTML خود را ایجاد کنید و ویدیوهای HD و صداهای خود را در طراحی های فلش خود جای دهید. نرم افزار Flash Professional CC بخشی از Creative Cloud شرکت ادوبی می باشد. به این منظور که شما می توانید کارهای خود را در اینترنت با دیگران به اشتراک گذاشته و یا به آن ها در هر نقطه ای از دنیا که نیاز داشتید از طریق اینترنت دسترسی پیدا کنید. هم چنین شما می توانید آپدیت های جدیدی که برای این نرم افزار عرضه می شود را به محض عرضه شدن دریافت نمایید.

 

adobe flash pro cc cover طراحی حرفه ای فلش Adobe Flash Professional CC v13.0.0.759

admin بازدید : 840 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

Xara Designer Pro X9 با قراردادن امکانات گوناگون و حتی افکت ها و تصاویر آماده کمک می کند تا تصاویری زیبا و متنوعی در زمینه طراحی ایجاد نمایید. همچنین شما اگر قصد ایجاد تغییرات و ویرایش یک یا چندین عکس را دارید. این برنامه به شما در این زمینه هم کمک خواهد کرد و به آسانی و با یک کلیک شما می توانید با وارد کردن تصویر مورد نظر به برنامه و انجام تغییرات، آن را با چندین عکس دیگر نیز ترکیب و ادغام کنید. طراحان وب و دارندگان سایت نیز می توانند تصاویر گوناگون گرافیکی سازگار با محیط وب ایجاد کنند و از آن ها در سایت خود استفاده نمایند. سرعت بالا در ساخت تصاویر و انجام عملیات های مربوطه، کیفیت گرافیکی بسیار بالای تصاویر و استفاده از برنامه به صورت کاملا گرافیکی و استفاده از plug-in های متعدد و متنوع از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار است.

 

Xara Designer طراحی حرفه ای گرافیک با Xara Designer Pro X9 9.2.1.28737

admin بازدید : 1011 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

این وکتورها شامل شکلک های مختلفی هستند که هریک احساسی مانند شادی یا ناراحتی را به روشی جالب بیان می کنند . این شکلک ها در قالب ۴ فایل EPS به همراه یک فایل پیش نمایش (JPG) اماده شده اند که امیدواریم از آن ها بهره ی کافی را ببرید .

 

Faces various دانلود وکتور شکلک های متنوع Faces With Emotion Expressions

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما درمورد وبسایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 89
  • آی پی امروز : 317
  • آی پی دیروز : 290
  • بازدید امروز : 727
  • باردید دیروز : 1,031
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,758
  • بازدید ماه : 1,758
  • بازدید سال : 206,402
  • بازدید کلی : 2,608,306
  • کدهای اختصاصی